Yörük Turkmen Festival hà cuminciatu cù a migrazione di nomadi

Yoruk Turkmen Festival principiatu cù Yoruk Gocu
Yörük Turkmen Festival hà cuminciatu cù a migrazione di nomadi

Organizatu da a Municipalità Metropolitana di Antalya, u Festival Internaziunale di Antalya Yörük Turkmen hà iniziatu cù una preghiera per a migrazione è a migrazione nomadica rappresentativa. In a marchja di migrazione chì hà cuminciatu dopu à a cerimonia di deposizione di ghirlande tenuta in Cumhuriyet Square, i Yoruks cù i so vestiti tradiziunali è una caravana di medicina creanu imagine culurite.

Entusiasmu di l'immigrazione cù Camel Caravan in Antalya

U Festival Internaziunale di Antalya Yörük Turkmen, chì si terrà per 3 ghjorni in Antalya, hà cuminciatu cun grande entusiasmu. Antalya Metropolitan Municipality International Antalya Yörük Turkmen Festival, urganizatu cù i cuntributi di 29 paesi, 11 cità metropolitane, 28 municipalità di distrettu, 128 associazioni è 68 cooperative di e donne, hà iniziatu cù a migrazione nomadica. Una cerimonia di deposizione di ghirlande hè stata prima di a migrazione rappresentativa Yörük trà Cumhuriyet Square è Karaalioğlu Park.

Preghiera di l'immigrazione Leghjite

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya à u prugramma di apertura Muhittin Böcek, Antalya Deputati, Sindaci, capi pruvinciali di rapprisentanti di partiti pulitichi è rapprisentanti di l'associazioni Yörük-Turkmen anu participatu. Dopu à i spettaculi di ballu folklore, u sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya Muhittin BöcekPone una ghirlanda à u Monumentu di l'Ascensione Naziunale in a Piazza di a Republica. A cirimonia cuntinueghja cù una stonda di silenziu è u cantu di l'Innu Naziunale. Dopu à a preghiera di l'immigrazione hè stata letta, a migrazione rappresentativa Yörük cuminciò, chì durà finu à u Parcu Karaalioğlu.

Caravane di cammelli nantu à e strade di Antalya

L'immigrazione rappresentativa hè stata a scena di grande entusiasmu. A migrazione nomade, in quale i paesi invitati chì participanu à u Festival Internaziunale di Antalya Yörük è l'associazioni Yoruk anu participatu in vestiti tradiziunali, hà purtatu u festival à i carrughji di Antalya. A migrazione nomade, chì parteva da Cumhuriyet Square, cuntinuò longu Atatürk Street. Ministru Muhittin Böcekera davanti à u corteghju. A ghjente di Antalya hà sustinutu u festival è u corteghju cù applausi longu a strada di migrazione. I Yoruks, vestiti cù i so vestiti tradiziunali nantu à i cammelli, ghjunghjenu à u Parcu Karaalioğlu, accumpagnati da i sguardi curiosi di i residenti di Antalya è i turisti.

Salute u presidente Insetti

A marcia rappresentativa di a Migrazione Nomade hè stata cumpletata davanti à a Municipalità Metropolitana di Antalya in u Parcu Karaalioğlu. Ministru Muhittin Böcek Quì hà salutatu i participanti di u cortu unu à unu è hà fattu e so ritratti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*