U Futuru di a Ferrovia hè Focalizzata in Ghjordanu sottu a Leadership di TCDD

U Futuru di a Ferrovia hè Sottu Focus in Urdu sottu u Leadership di TCDD
U Futuru di a Ferrovia hè Focalizzata in Ghjordanu sottu a Leadership di TCDD

Metin Akbaş, Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), andò in Giordania per a Reunione di u Cunsigliu Regionale di l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC) Mediu Oriente (RAME). Metin Akbaş, chì presiderà a riunione induve seranu discututi i passi da piglià per u sviluppu di e ferrovie in u mondu è i studii di cooperazione regiunale, sparterà ancu a cunniscenza di TCDD cù i paesi membri.

Cù a visione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, TCDD rapprisenta e ferrovie in l'arena internaziunale sparte a so cunniscenza è a so sperienza per ottene risultati pusitivi per u nostru paese. U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, chì svolge un travagliu coordinatu cù i paesi di a regione, hè in discussione in Amman, a capitale di u Giordano. À a 29a riunione di RAME, presiduta da Metin Akbaş, seranu esaminati i passi da fà per u futuru di e ferrovie in u mondu. Akbaş s'incontrerà cù i rapprisentanti di l'urganisazioni ferroviarie di i paesi membri RAME in a regione per esaminà i sviluppi in u settore ferroviariu in a regione, u bilanciu di u Cunsigliu Regiunale, l'attività realizate è previste da esse realizate è l'attuale. opportunità di i membri. À a riunione, l'attività di prospettiva seranu sparte nantu à i 166 anni di cunniscenza, sperienza, capacità è situazioni di TCDD. Parechje temi cum'è l'studii "RAME Railway Vision 2050", chì serviranu di guida, seranu discututi.

À e riunioni, i sviluppi attuali è i passi da piglià in quantu à e relazioni bilaterali cù i membri di i paesi di a regione seranu valutati.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*