U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà participatu à u Forum Internaziunale di Trasportu

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà participatu à u Forum Internaziunale di Trasportu
U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà participatu à u Forum Internaziunale di Trasportu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à a Reunione di a Tavola Rotonda Ministriale tenuta in u scopu di u Forum Internaziunale di Trasportu; "I prucessi chì avemu passatu in l'ultimi anni ci anu dimustratu chì a rilevazione di ligami debbuli in a catena hè impurtante quant'è assicurà l'efficienza in a supply chain", disse.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà assistitu à u Forum Internaziunale di Trasportu (ITF) tenutu in Germania trà 18-19 May. U primu ghjornu di u foru, chì era urganizatu cù u tema di "Trasportu per e società inclusive", u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà tenutu riunioni bilaterali.

A DETERMINAZIONE DEI LINKS DEBLES hè assai impurtante

Parlendu à a Reunione di a Tavola Rotonda nantu à u Futuru di e Catene di Fornitura, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu sviluppatu pulitiche è strategie chì coprenu tutti i segmenti di a sucità è chì furniscenu una mobilità innovativa, sustenibile, intelligente è integrata. Trasferendu e pulitiche, strategie è servizii di u Ministeru, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì;

"I prucessi chì avemu passatu in l'ultimi anni ci anu dimustratu chì a rilevazione di ligami debuli in a catena hè impurtante quant'è assicurà l'efficienza in a catena di supply. Per fà e catene di furnimentu più resistenti, inclusive è diverse, avemu bisognu di intensificà a cooperazione glubale è assicurà l'interoperabilità. Avemu da prumove risolutamente a digitalizazione, una logistica più verde è più verde contr'à a crisa climatica. Di sicuru, furnisce una infrastruttura di trasportu fisicu ininterrotta hè essenziale per tutti questi. Cù l'investimentu di circa 20 miliardi di dollari in infrastrutture di trasportu è di cumunicazione in l'ultimi 172 anni, avemu fattu passi impurtanti per furnisce un ligame di trasportu veloce è ininterrottu trà l'Asia è l'Europa ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*