A ghjente di Izmir hà apertu i cofre per a Casa Memoriale di u 100th Anniversary

E persone di Izmir anu fattu i so scatuli per a Casa di l'Anniversariu
A ghjente di Izmir hà apertu i cofre per a Casa Memoriale di u 100th Anniversary

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerE donazioni anu cuminciatu à esse raccolte in APİKAM per a casa commemorativa chì serà purtata à a cità in memoria di u 100 anniversariu di a liberazione di İzmir. In u scopu di a campagna, in quale u populu di Izmir hà dimustratu un grande interessu, i citadini scaricanu i materiali da i scaffali polveri di 1914-1930, da a Medaglia di l'Indipendenza à l'armi di u periodu, è li donanu à Izmir. I materiali raccolti saranu esposti à a Casa Memoriale di u 9th Anniversary, chì serà aperta in Alanyalı Mansion u 100 di settembre.

U populu di Izmir hà dimustratu un grande interessu in a campagna di donazione lanciata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per a casa commemorativa da esse custruita in memoria di u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir per a casa memoriale induve ogni tipu di merchenzie chì riflette u spiritu di u periodu di 1914-1930 seranu esposti. Tunç SoyerDopu a chjama di donazione fatta da Izmir, a ghjente di Izmir hà cuminciatu à furnisce i materiali chì avianu à l'Archiviu è u Museu di a cità Ahmet Piriştina.

Tuğba Kılıçkaya, Direttore di a Municipalità Metropolitana di İzmir Ahmet Piriştina City Archive and Museums Branch, hà datu infurmazioni nantu à l'attività è hà dettu: "Avemu creatu un secretariatu per cumunicà cù i nostri donatori. Riturnemu immediatamente à e chjama in entrata è andemu in casa di i nostri donatori. Se ci hè un materiale chì pudemu usà trà 1914 è 1930 fighjendu i materiali, ricevemu u materiale cù un protokollu dopu l'appruvazioni di i nostri donatori. L'interessu di i nostri citadini ci rende assai felici. Ricevemu parechje chjamate. Avemu aduprà tutti i nostri mezi per ghjunghje sin'à elli. Ringraziemu i nostri concittadini per u so interessu è sustegnu ".

Hà lasciatu a Medaglia di l'Indipendenza à İzmir invece di u so figliolu.

E persone di Izmir anu fattu i so scatuli per a Casa di l'Anniversariu

Muzaffer Batu, chì hà donatu e fotografie commemorative di u so missiavu è a Medaglia di l'Indipendenza à a Memorial House, hà datu infurmazioni nantu à e fotografie di u so missiavu da Çanakkale, chì portanu e tracce di u prucessu di secca di İzmir. Batu hà dettu: "Mentre caminava in Karataş, aghju lettu l'appellu per donazioni à a casa commemorativa in a stazione di tramvia nantu à i cartelloni, è hà attiratu a mo attenzione. Aghju avutu ancu tali materiali. Hè in casa nostra forse più di centu anni. Aghju pensatu chì chjamassi è dumandassi invece di stà à pusà quì nantu à scaffali polverosi. Aghju chjamatu è era assai bè ricevutu. Mi piace tantu. Mi corse à purtà i ricordi. In a nostra casa, ci hè una regula chì dice "A Medaglia di l'Indipendenza va à u figliolu maiò di a casa". Hè stata ereditata da u mo babbu. Aghju un figliolu, ma paria più currettu di donà à İzmir in memoria di centu anni. Spergu chì parechji ghjovani cum'è u mo figliolu vi vede è si sentenu emutivu è prutegge i valori di sta nazione. Hè megliu cusì. Pigliemu da i scaffali polveri, donatemu à i musei. Chì a ghjente li veda ", disse.

"Avemu cunsideratu u nostru duvere di dà rigali à u populu di Izmir"

Hayriddin Sunu, chì hà donatu e reliquie ancestrali da u ghjornu di liberazione di Izmir per a casa memoriale, hà dettu: "Quandu i suldati grechi partianu da Izmir u 9 di settembre di u 1922, ognunu hà pigliatu i fucili chì anu lasciatu in casa. Aviu avutu prima consegnatu i fucili chì avemu avutu à u statu. Ma sti dui baionetti sò stati. U mo babbu è u missiavu li usavanu per riparà a pelle in a tanneria à quellu tempu. L'avemu guardatu cum'è un souvenir per più tardi. Unu hè una baionetta in piedi cù a so propria fodera. L'altru hè una baionetta attaccata à un fucile. Aghju servitu in e Forze Armate Turche per 36 anni; Ùn aghju micca vistu un tali cassava in l'inventariu di e Forze Armate Turche. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerEramu entusiasmati da a chjama fatta da a ghjente di Izmir per restaurà a Mansion Alanyalı è trasformala in una Casa Memoriale di u 100th Anniversary. Avemu usatu u numeru nantu à i cartelloni per vede questi memorabilia, chì hè vistu cum'è un pezzu di ferru. Sò ghjunti à a nostra casa è l'anu inspeccionatu in u locu. A mostra hè stata apprezzata. Avemu cunsideratu u nostru duvere di prisentà queste opere à u nostru Izmir, à u populu di Izmir. Tunç SoyerVogliu ancu sprime a mo gratitudine à

APIKAM aspetta donazioni

Materiali per esse accettati cum'è donazioni; Hè da esse ligata à a Prima Guerra Munniali, l'occupazione di İzmir, u Periudu di a Lotta Naziunale, a Liberazione di İzmir, Lausanne, u Cungressu di l'Ecunumia di İzmir, a proclamazione di a Republica, e Rivuluzioni di Atatürk, Efeler è sughjetti simili. Puderà generà dati chì rapprisentanu stu periodu; Ducumenti, ducumenti, quaderni, articuli, fotografie, incisioni, affissi, francobolli, uniformi, lettere, cartoline, carte, medaglie è simili sò accettati cum'è donazioni. I materiali furniti da i donatori in u scopu di a campagna sò registrati unu per unu. Mantenu bè, hè guardatu finu à u ghjornu di l'apertura.

U "100 anniversariu di a storica Mansion Alanyalı" trà a municipalità metropolitana di Izmir è a municipalità di Konak. Un protokollu hè statu firmatu per purtallu in İzmir cum'è a "Casa Memoriale di l'Anniversariu".

Per quelli chì volenu donà
Eda Tasdemir: 293 1588
Tulay Tankut: 293 3566
Indirizzu: APİKAM, Çankaya Mah. Şair Eşref Bulvarı No:1/A 35210 Konak-İzmir

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*