U portu di crociera di Yenikapı serà messu in serviziu in i mesi à vene

Yenikapi Cruise Port da esse messu in serviziu in i mesi à vene
U portu di crociera di Yenikapı serà messu in serviziu in i mesi à vene

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à u prugramma di pranzu tradiziunale di l'Associazione Turchia di l'Albergatori (TÜROB) è hà parlatu di l'ultimi sviluppi nantu à l'investimenti. Dichjarà chì u Ministeru porta persone, carichi è dati, Karaismailoğlu hà dettu: "Semu rispunsevuli di trasportà questu in u modu più veloce, faciule è sicuru. Per fà questu, facemu un travagliu assai impurtante inseme cù u nostru staffu è un cullegu chì si avvicina à 700 mila. U travagliu chì facemu ùn hè micca cuntatu. Ùn basta, sicuru. Perchè a mobilità hè in crescita. Ci tocca à caccià tutte e difficultà davanti à a mobilità ", disse.

Nutendu chì 20 anni fà, ci era una infrastruttura stradale estremamente inadegwata in Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu avutu à portà l'infrastruttura stradale à un livellu impurtante rapidamente. Avemu messu in opera a reta stradale divisa, chì hà aumentatu à 20 mila 28 chilometri in 650 anni, è l'autostrada più di 68 mila chilometri. Servimu quasi 28% di u trafficu attuale nantu à a nostra reta stradale di 650 chilometri. Hè per quessa chì u nostru travagliu hè cusì preziosu. Avemu cumpiitu una lacuna infrastrutturali impurtante, ma di sicuru ùn hè micca abbastanza. Avemu da aghjunghje più. Hè per quessa chì i nostri piani cuntinueghjanu ancu quì. Grazie à queste strade, salvemu vicinu à 85 miliardi di dollari annu. Inoltre, u più impurtante, risparmiemu u tempu da u carburante, ma grazia à l'alta qualità, u standard è a sicurità di queste strade, avemu ancu riduciutu l'accidenti di trafficu finu à u 17 per centu. Grazie à l'autostrade chì sò state custruite, l'accidenti anu diminuitu finu à u 80 per centu. Salvemu finu à 80 mila vite annu grazie à queste strade sicure ", disse.

AMEMU UN LAVORO IMPORTANTE PER YENİKAPI CROSSER PORT

Enfatizendu chì u numeru di aeroporti hè statu aumentatu da 27 à 57, Karaismailoğlu hà dettu chì 20 anni fà, u numeru annuale di passageri aerei era 30 milioni, è oghje stu numeru hè aumentatu à 210 milioni. Sottulineendu chì questu serà aumentatu ancu di più, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a linea aerea hè a strada di a ghjente è chì u mondu sanu serà cunnessu cù Turchia. Rimarchendu chì l'investimenti di aeree assai impurtanti sò stati fatti, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà nutatu chì l'Aeroportu Tokat hè statu acquistatu 2 mesi fà, è dopu l'Aeroportu Rize-Artvin, unu di i pochi esempi in u mondu. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu purtatu l'Aeroportu Rize-Artvin, unu di i pochi aeroporti in u mondu, in u nostru paese, chì hè di 3 milioni di metri quadrati è hà una pista di 3 mila metri, induve tutti l'aerei di grande corpu ponu atterri. cunfortu. Da una banda, i nostri travaglii nant'à i marina è i porti di cruciera cuntinueghjanu da una banda. Avemu un travagliu impurtante per Yenikapı Cruiser Port. Avemu ghjuntu à l'ultime tappe in l'EIA è i prucessi di pianificazione. Speremu, metteremu in serviziu Yenikapı Cruiser Port in i prossimi mesi. Risponderà ancu à un bisognu assai impurtante per u settore ".

U travagliu seriu hè fattu per a messa in servizio di TÜRKSAT 5B à mità di ghjugnu

Nutendu chì ci sò studii serii in u settore di a cumunicazione, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli cercanu di entre in 5G cù tecnulugia domestica è naziunale, è chì ci sò studii satellitari da una banda. Ricordendu chì a Turchia era unu di i paesi pionieri è di punta chì hà lanciatu i satelliti Türksat 5A è 5B in u spaziu l'annu passatu in u stessu annu, Karaismailoğlu hà dettu chì studii seri sò stati fatti per a messa in cumissioni di Türksat 5B à a mità di ghjugnu, è chì U satellitu Türksat 5B coprerà un terzu di u mondu, disse chì serà messu in serviziu. Karaismailoğlu cuntinuò u so discorsu cusì:

"Avemu diventatu u paese cum'è u 6u operatore di treni à alta velocità in Europa è u 8u in u mondu. L'annu passatu, avemu trasportatu 19.5 milioni di citadini cù un trenu d'alta velocità. Dopu avè apertu Karaman, a nostra reta di treni d'alta velocità hà righjuntu 1300 chilometri. Ci hè un travagliu intensu per aumentà questu à 4 mila 500 chilometri. Quessi sò investimenti seri. Avemu cunnessu 8 di e nostre cità cù treni à alta velocità, è da u 2053, aumenteremu u numeru di cità chì pudemu ghjunghje in treni à alta velocità à 52 ".

In riferimentu à l'offerta di l'Aeroportu di Antalya, Karaismailoğlu hà dettu chì i prughjetti di aumentu di a capacità di l'Aeroportu di Antalya sò stati iniziati è chì tutti l'investimenti seranu finiti da u 2025. Enfatizendu chì l'aeroportu di Çukurova hè ancu assai impurtante per a so regione, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'aeroportu di Çukurova serà messu in serviziu ancu questu annu.

UNA DI E RUNWAYS SERÀ USATA IN EMERGENZA

Parlendu di l'investimenti fatti in Istanbul, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà ricurdatu chì l'aeroportu di Istanbul, chì hà una capacità di 120 milioni di passageri, hè statu messu in serviziu. Karaismailoğlu hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u turismu è e compagnie aeree sò trà i settori più affettati da a pandemia. Nutendu chì l'effetti di Covid 19 sò previsti per finisce à a fine di questu annu, Karaismailoğlu hà dettu: "Aieri era un ghjornu storicu. Una parte di l'aeroportu Atatürk, chì hà righjuntu a so capacità, cuntinuerà à serve à u populu di Istanbul cum'è u giardinu di a nazione. Una di e piste serà aduprata in emergenze. L'aeroportu di Istanbul hè unu di l'imprese più riesciuti è riesciuti per esse pigliatu cum'è un esempiu in u mondu. Cum'è un Build-Operate-Transfer, hè intrutu in a storia mundiale cum'è un prughjettu impurtante chì portarà ingressu à u statu per anni è furnisce impieghi per 200 mila persone senza lascià un centesimu da u statu. Hè diventatu u puntu hub chì cunnetta u mondu. In u quadru di piani maestri, avemu l'uppurtunità di fà novi investimenti è aumentà a capacità à 120 milioni prima di ghjunghje à 200 milioni di passageri. Sabiha Gökçen hè unu di i aeroporti più impurtanti in u mondu.

Sottulineendu chì ci sò sviluppi impurtanti in l'investimenti in metro, Karaismailoğlu hà annunziatu chì a linea di metro di l'aeroportu Kağıthane-Istanbul hà da cumincià à serve da Aostu. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione di a linea sò stati finiti, i prucessi di prova è i studii di certificazione cuntinueghjanu. KadıköyHà dettu ancu chì a cunnessione di a linea Kartal-Pendik à l'Aeroportu Sabiha Gökçen hè stata cumpletata è chì i prucessi di prova è di certificazione cuntinueghjanu.

U TRANSPORTU hè A DINAMO DI TUTTI I SETTORI

Dicendu chì "U settore di u trasportu hè a dinamo di tutti i settori", u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà cunclusu u so discorsu cusì:

"Avemu cuntribuitu 20 trilione di dollari à a produzzione in cambiu di l'investimentu di 172 miliardi di dollari fattu da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture in l'ultimi 1 anni. Inoltre, avemu cuntribuitu più di 500 miliardi di dollari à u redditu naziunale grazia à questi investimenti. L'investimenti di trasportu sò cum'è un fiume. Aghjunghjenu a vitalità à e regioni chì visitanu, furnisce a mobilità è aumentanu a produtividade. Vogliu solu dà un esempiu. Dopu à a custruzzione di l'autostrada Istanbul-Izmir, u numeru di stanze in u settore turisticu hè aumentatu di quasi 100 mila, per via di a diminuzione di u tempu di viaghju è di l'aumentu di u cunfortu di viaghju in questa strada stradale, cumpresu u Ponte Osmangazi. In u risultatu di l'accessibilità di a regione, furnisce sviluppi tremendi in u settore turisticu è in tutti i settori ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*