U presidente Erdoğan hà visitatu a mostra di storia di a musica turca

U presidente Erdogan hà visitatu a mostra di storia di a musica turca
U presidente Erdoğan hà visitatu a mostra di storia di a musica turca

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà visitatu l'Esposizione di Storia di a Musica Turca aperta in a Bibbiuteca Naziunale Presidenziale cù i ghjovani è i membri di a famiglia di l'artisti morti chì e so cose eranu in a mostra.

Inseme cù u presidente Erdoğan, cù i ghjovani, u figliolu di Âşık Mahzuni Şerif, Ali Mahzuni, u nipote di Âşık Veysel, Çiğdem Özer, a figliola di Neşet Ertaş Döne Ertaş, a moglia di Alaeddin Yavaşca Ayten Yavaşca, Yıldıray ne Çiğin' Ertaş, u figliolu Methin Karasca, Methin Ertaşca scontru A moglia di Şimşek Nihal Şimşek, u figliolu di Çekiç Ali Aydın Çekiç, u figliolu di Bekir Sıdkı Sezgin Hüseyin Kutsi Sezgin eranu ancu presenti.

U storicu-scrittore Murat Bardakçı era ancu presente durante a tour di l'esposizione.

Quandu u presidente Erdoğan hè ghjuntu à a sezione di Cem Karaca in a mostra, i visitori anu prisentatu un spettaculu sorpresa (flashmob) cù a canzone "Deniz Üstü Köpürür".

U presidente Erdoğan è i participanti anu accumpagnatu i canti è i canti populari interpretati cù diversi strumenti in a mostra.

Sparte di l'esposizione da u presidente Erdoğan

In u so postu nantu à u so contu di rete suciale, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu visitatu l'Esposizione di Storia di a Musica Turca aperta in a nostra Bibbiuteca Naziunale Presidenziale cù i nostri ghjovani è e famiglie di i nostri artisti morti chì e so cose eranu in a mostra. Avemu avutu ancu belle sorprese. "Pudete visità sta mostra assai preziosa finu à u 15 d'Aostu". disse.

U presidente Erdoğan hà ancu inclusu u video pigliatu durante a so visita à a mostra in u so postu.

U presidente Erdoğan cù e famiglie di l'artisti dopu u prugramma sohbet hà fattu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*