U primu Festival di Geologia di Turchia hà iniziatu in Izmir

U primu Festival di Geologia di Turchia hà iniziatu in Izmir
U primu Festival di Geologia di Turchia hà iniziatu in Izmir

JEOFEST'22, urganizatu in Kültürpark in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Camera di Ingegneri Geologichi Izmir Branch, hà iniziatu. Izmir accoglierà u primu festival di geologia in Turchia per trè ghjorni.

U Primu Festival di Geologia di trè ghjorni, urganizatu in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Unione di Camere di Ingegneri è Architetti Turchi (TMMOB) Filiale di Izmir di a Càmera di Ingegneri Geologichi, hà iniziatu. U presidente di a Camera di Ingegneri Geologichi Izmir Branch Koray Çetin Önalan, membri di u cunsigliu di filiale, accademichi, membri di e camere affiliate à TMMOB, rapprisentanti cooperativi è citadini anu assistitu à l'apertura in Kültürpark.

"U cursu di geologia deve esse inclusu in u curriculum"

Parlendu à l'apertura di JEOFEST'22, chì hè stata urganizata per sensibilizà a cuscenza scientifica in a sucietà è per prumove a geologia, una di e cinque scienze basiche, u sindaco Önalan hà dichjaratu ch'elli eranu felici chì u festivale hè stata per a prima volta in Turchia. Önalan hà dettu: "Sfurtunatamente, a geologia ùn pò micca esse spiegata cù infurmazioni precise è cuntruversu spressu in pagine 2-3 trà i libri di geografia, chì sò corsi elettivi. Per quessa, hè inevitabbile chì u cursu di geologia sia inclusu in u curriculum. A geologia hà bisognu di prumuzione assai più seria. Hè u nostru desideriu maiò chì sta festa ghjunghje u so scopu. Prima di tuttu, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer Duvemu un debitu di gratitùdine à i nostri scientisti, cuntribuiscenu istituzioni è associi publichi, cumpagnie, individui, è tutti i mo amichi chì travaglianu ghjornu è notte. "Continuemu à pruduce, travaglià è prumove è prutegge e risorse di u nostru paese cù scienza, sforzu, speranza è stubbornness", disse.

Chì ci hè u festival di trè ghjorni?

In u scopu di u prugramma, chì enfatizà chì a perdita di vita è di pruprietà per via di disastri naturali, in particulare i terrimoti, ùn hè micca u destinu di e persone, è chì a geugrafia chì campemu hè un inventariu di u patrimoniu geologicu cù e so magnifiche ricchezze, informazioni. serà furnitu per via di ritratti, cartoni, fossili, minerali, presentazioni visuali è interviste tematiche. U festival, chì includerà presentazioni è attività divertenti per i zitelli, cuncorsi di musica è d'orientazione per i ghjovani, è presentazioni è documentarii preparati da scientisti per adulti, serà una festa visuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*