U primu grattacielu volante in u mondu à esse custruitu in i Stati Uniti

U primu grattacielu volante in u mondu à esse custruitu in i Stati Uniti
U primu grattacielu volante in u mondu à esse custruitu in i Stati Uniti

Una ditta d'architettura basata in i Stati Uniti hà iniziatu u travagliu per custruisce u "primu grattacielu volante di u mondu". Cù u sviluppu di a tecnulugia, vedemu parechji disinni di grattacieli oghje. A ditta di architettura basata in i Stati Uniti Clouds Architecture Office travaglia nantu à un prughjettu chì elevarà a barra in a custruzzione di grattacieli à u più altu livellu.

Hè destinatu chì i grattacieli cuncepiti da l'iniziativa chjamata Clouds Architecture seranu cunnessi è suspesi in un asteroide à 50 mila chilometri sopra a superficia di a Terra.

Grattacielo volante

Serà l'edifiziu più altu di sempre

Questu significa chì u grattacielu innovativu serà ancu u più altu edifiziu mai. U grattacieli, chì hè abbastanza ambiziosu è chjamatu Torre Analemma, includerà appartamenti di lussu, uffizii, giardini è buttreghi. Per d 'altra banda, perchè stu grattacielu hè attaccatu à un asteroide, circunnavigherà a Terra ogni ghjornu.

A ghjente hà bisognu di utilizà elicotteri privati ​​​​per ghjunghje à l'edificiu chì farà una pausa in e cità principali di u mondu cum'è New York è Dubai.

Ancu l'impresa di l'architettura hà iniziatu à travaglià in stu disignu futuristicu in 2018, e tecnulugia necessarie per a custruzzione ùn sò ancu implementate.

Per custruisce l'edificiu, i scientisti anu prima bisognu di catturà i corpi celesti vicinu à a Terra è i mette in una orbita predeterminata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*