U primu torneu internaziunale di tennis di Şırnak Cudi Cup hà iniziatu

U primu torneu internaziunale di tennis di Sirnak, Cudi Cup, hè cuminciatu
U primu torneu internaziunale di tennis di Şırnak Cudi Cup hà iniziatu

U primu torneu internaziunale di tennis di Şırnak, Cudi Cup, hà iniziatu cù avvenimenti è cuncorsi. 81 atleti da Turchia, Russia, Lituania, Kazakistan, Tunisia, Pulonia, Iran, Georgia è Inghilterra anu participatu à u torneu tenutu in Cudi, chì hè statu liberatu da u terrurismu. Sò ghjunti inseme cù l'atleti chì participanu à a Cudi Cup.

L'urganizazione, chì hà iniziatu in u campus universitariu sottu l'auspici di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, cù u sustegnu è a coordinazione di a Federazione Turca di Tennis (TTF), l'Uffiziu di u Guvernatore, a municipalità è l'Università Şırnak (ŞÜ), hè a prima urganizazione. torneu internaziunale di tennis di a cità.

2 atleti, di i quali 14 sò ragazze di 37 anni è sottu, da Turchia, Russia, Lituania, Kazakistan, Tunisia, Pulonia, Iran, Georgia è Inghilterra anu participatu à u torneu, chì durà finu à u 81 di maghju.

Cengiz Durmuş, presidente di a Federazione Turca di Tennis, hà dettu à i ghjurnalisti chì, cum'è a federazione, anu sviluppatu prughjetti in linea cù e pulitiche di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport per sparghje u sport.

Ricordendu chì anu urganizatu un torneu naziunale in Şırnak l'annu passatu, Durmuş hà dettu: "Organizemu un torneu assai bonu quì. Şırnak hè entusiasta, noi ancu. Avemu tutti da fà un bellu travagliu cum'è principianti. Hè u primu in a storia di a Federazione per fà un torneu internaziunale quì. L'ochji di u mondu sanu sò nantu à noi. Sirnak hà successu. Speremu, seremu inseme cù prughjetti più belli ". disse.

Sottu l'auspici di u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport, cù u sustegnu è a coordinazione di a Federazione Turca di Tennis (TTF), l'Uffiziu di u Guvernatore, a municipalità è l'Università Şırnak (ŞÜ), u gruppu Digital Crew hà datu un cuncertu cum'è parte di l'urganizazione. tenuta in u campus universitariu.

U guvernatore Ali Hamza Pehlivan, in u so discorsu quì, hà dettu chì, cum'è Şırnak, eranu entusiasmati è felici di accoglie u torneu. Ricordendu chì u torneu di a Copa Naziunale di Cudi hè statu tenutu in a cità l'annu passatu, Pehlivan hà dettu: "Alcune cose cumincianu cù i sogni. Ùn hè micca faciule. Per esce da i capitali europei è piglià questu torneu quì, chì hè di grande impurtanza perchè hè a prima volta in a nostra cità. Finalmente hè accadutu ". disse.

U sindaco Mehmet Yarka hà dettu ancu chì in u passatu, i fucili risonanu in a periferia di Cudi è hà dettu chì i soni di racket risonanu avà.

Cengiz Durmuş, presidente di a Federazione Turca di Tennis, hà ancu dichjaratu chì, cum'è a federazione, volenu sempre dì à Turchia chì u tennis pò esse ghjucatu da tutti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*