U prughjettu d'investimentu di u Giant Petro-Chemical Tatneft hà iniziatu in Gebkim

U Prughjettu d'investimentu di u Giant Petrochemistry Tatneft hà iniziatu in Gebkim
U prughjettu d'investimentu di u Giant Petro-Chemical Tatneft hà iniziatu in Gebkim

Tatneft, una di e principali cumpagnie petrochimiche di Russia, hà fattu una visita d'investimentu à GEBKİM dopu l'accordu di protocolu preliminare firmatu u 24 di ghjugnu 2021 per a stallazione da esse stabilita in GEBKİM per a prima volta in Turchia, sottu l'auspici di a Presidenza. À l'ultima riunione ospitata da u presidente di GEBKİM OSB, Vefa İbrahim Araci, sò stati discussi i dettagli finali di a materia prima è i passi da piglià per riduce a dipendenza straniera. Facendu una valutazione di a riunione, u presidente Araci hà dettu: "À a fine di a nostra ricerca persistente, Tatneft hà pigliatu a decisione d'investimentu per pruduce un pruduttu chì ùn hè mai statu pruduttu in Turchia è hè impurtatu cumplettamente. L'anidride maleica hè una materia prima impurtante è sottuproduttu in l'industria chimica. Avemu u scopu di impedisce impurtazioni di 100 milioni di dollari ". usatu e frasi.

L'investimentu previstu per u prughjettu di l'anidride maleica hà iniziatu trà GEBKİM, u primu OIZ chimicu specializatu in Turchia, è Tatneft, unu di i più grandi pruduttori petrochimici di Russia. In visita à GEBKİM ghjovi 12 di maghju, i dirigenti senior di Tatneft è u presidente di GEBKİM OSB, Vefa İbrahim Araç, anu parlatu di i passi da fà.

"TATNEFT hà fattu una decisione d'investimentu dopu à u nostru seguitu persunale"

Facendu una dichjarazione annantu à a visita, u presidente Araç hà dettu chì, in u risultatu di e negoziazioni preliminari, visite, riunioni è u protokollu firmatu chì durò circa 1 annu, tutti i dettagli riguardanti a facilità è e zone di attività da esse stabilite nantu à a terra attribuita à Tatneft. in a regione sò state clarificate è l'investimentu di Tatneft cuminciò.

U presidente di u Cunsigliu di GEBKİM Vefa İbrahim Araç hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: "Dopu à i nostri negoziati cù Tatneft è u nostru seguitu persistente, Tatneft hà pigliatu a decisione d'investimentu per pruduce un pruduttu chì ùn hè mai statu pruduttu in Turchia è hè impurtatu cumplettamente. GEBKİM implementa sta decisione d'investimentu. U spaziu hè statu attribuitu per questu è e squadre tecniche di Tatneft sò ghjunti in Turchia. Accordi è negoziati sò stati fatti cù cumpagnie di ingegneria. Spergu chì a spedizione di machini è equipaghji principia da lugliu. A dumanda per i permessi necessarii per a custruzzione hè ancu per esse presentata. Studi tecnichi sò cuminciati.

"A SCELTA DI GEBKİM ùn hè micca una coincidenza"

L'investimentu di Tatneft in GEBKİM hè assai impurtante per e materie prime chì cuntribuiscenu à chjude u deficit di u contu currente è riduce a dipendenza straniera. Ùn hè micca una coincidenza chì GEBKİM hè statu sceltu per l'investimentu cù u nostru ecosistema esemplare chì riunisce i fabricatori di chimichi in un solu indirizzu.

"Avemu da evità 100 milioni di dollari d'importazioni"

L'anidride maleica hè una materia prima impurtante è sottuproduttu in l'industria chimica. L'anidride maleica, chì ùn hè micca stata prodotta in Turchia prima, serà dispunibule per a prima volta in e strutture Tatneft per esse stabilite in GEBKİM. Cusì, a dependenza di materie prime straniere diminuirà. Cù a pruduzzione di l'anidride maleica in Turchia, avemu u scopu di impedisce l'impurtazioni di 100 milioni di dollari. Cù a produzzione di stu pruduttu in Turchia, l'espurtazioni di Turchia seranu rinfurzate. A cumpetitività in i mercati stranieri aumenterà. Vogliu u megliu per u nostru paese è per i dui lati ".

ACCORDU PROTOCOLLU PRELIMINARI STATU FIRMAT

Un accordu di protocolu preliminare hè statu firmatu u 24 di ghjugnu 2021 per l'investimentu di facilità trà GEBKİM, u primu OIZ chimicu specializatu in Turchia, è Tatneft, chì hè dimustratu cum'è unu di i più grandi pruduttori di petrochimici in Russia.

L'accordu firmatu sottu a presidenza di u vicepresidentu Fuat Oktay è u presidente di a Federazione Russa di a Republica di Tatarstan Rüstem Minnihanov hà previstu a creazione di un stabilimentu per a produzzione di materia prima in GEBKİM OIZ.

MALEIC ANHYDRITE RAW MATERIAL DI I PRODOTTI WE USE IN A VITA DI CUTI

L'anidride maleica, chì Tatneft pensa à pruducia, firmendu un accordu preliminariu cù GEBKİM, a prima chimica di Turchia specializata in OIZ, hè unu di l'inputs di materia prima assai impurtante di resina di poliester insaturatu, chì avemu usatu in parechji spazii di a nostra vita. L'anidride maleica hè ancu implicata in a fabricazione di farmaci, rivestimenti, prudutti agriculi, surfactants è additivi plastichi, è hè utilizatu in a fabricazione di lubricanti di mutore, additivi di carburante, resine industriali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*