Prughjettu Safe School Roads Lanciatu in Konya per a prima volta

U Prughjettu Safe School Roads in Konya hè statu realizatu per a prima volta
Prughjettu di Strade Scola Sicure Lanciatu in Konya per a Prima Volta

A Municipalità Metropolitana di Konya hà implementatu per a prima volta u "Prughjettu di Strade Scola Sicure" per assicurà chì i zitelli vanu à a scola in bicicletta utilizendu percorsi ciclistici in Konya, a cità cù a più longa rete di strade biciclette in Turchia cù 550 chilometri. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, chì hà accumpagnatu i studienti chì andavanu à a Scola Secundaria Kaşgarlı Mahmut, chì hè stata scelta cum'è una scola pilota, in bicicletta, hà dettu: "A nostra priorità più impurtante hè di assicurà chì i nostri figlioli venenu à a scola in bicicletta è chì ghjunghjenu à e scole in modu sicuru. In u Prughjettu Safe School Roads, chì avemu implementatu cù l'approcciu di a Municipalità Modellu di Konya, a polizia è a polizia municipale chì serviranu cum'è serviziu di bicicletta assicuraranu chì a strada di traversata di i zitelli hè sicura è li permetterà di vene à a scola in bicicletta. disse.
Cù l'applicazione chì a Municipalità Metropolitana di Konya hà appena principiatu, i studienti in a cità di a bicicletta di Konya andaranu avà à a scola in modu sicuru in bicicletta.

Stingendu cù e so pratiche esemplarii in Konya, a cità cù a rete di bicicletta più longa in Turchia cù 550 chilometri, a Municipalità Metropolitana di Konya hà lanciatu u "Prughjettu di Strade Scola Sicure" per fà a strada di i zitelli à a scola in bicicletta più sicura è per sensibilizà. nantu à e biciclette..

U PRESIDENTE ALTAY ACCOMPAGNÀ I CIDELLI IN CAMERA SCUOLA IN BICICLETTA

In questu cuntestu, a Scola Secundaria Selçuklu Kaşgarlı Mahmut hè stata determinata cum'è a regione pilota. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, u direttore provinciale di l'educazione naziunale Seyit Ali Büyük è u capu di a polizia provinciale Engin Dinç anu accumpagnatu i studienti chì andavanu à a scola in bicicletta in a mattina.

Dichjarà chì Konya hè una cità di bicicletta è hè assai avanti in Turchia in quantu à a lunghezza di a strada di bicicletta, u sindaco Altay hà ricurdatu chì Konya era a prima cità à fà u Pianu Maestru di Bicicletta inseme cù u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, è diverse L'attività sò stati urganizati soprattuttu in u quadru di u pianu maestru.

VOLEMU CREARE UNA GENERAZIONE CHE UTILIZZA A BICICLETTA COME MEZZI DI TRASPORTU

Nutendu chì in u scopu di u "Prughjettu di Strade di a Scola Sicura" implementatu cù a cunniscenza di u Municipalismu Modellu di Konya, a polizia è a polizia municipale chì serviranu cum'è serviziu di bicicletta assicuraranu chì a strada di passaghju di i zitelli serà sicura, è chì permetteranu di i zitelli per vene à a scola in bicicletta, è cuntinueghja cusì: "Una scola in i nostri distretti hè stata scelta per questu termini cum'è pilotu. . . Speremu di cuntinuà, soprattuttu aumentendu u numeru da avà. A nostra priorità più impurtante hè di assicurà chì i nostri figlioli venenu à a scola in bicicletta è di assicurà u so trasportu sicuru à e scole. Vulemu ancu creà una generazione chì faci sport, una generazione chì usa a bicicletta cum'è mezu di trasportu. Vogliu ringrazià tutti i nostri figlioli è i so genitori. Vogliu ancu ringrazià u nostru Direttore Pruvinciale di l'Educazione Naziunale è u nostru Capu di Pulizia Pruvinciale per a so sensibilità. Vogliu ancu ringrazià tutti i nostri amichi di pulizie è agenti di pulizie chì sò in turnu ".

A SIGURANZA DI I NOSTRI CIDELLI È PIÙ IMPORTANTE CHE QUADA COSA

Indittendu chì u prublema più impurtante per i ciclisti hè a sicurità, u sindaco Altay hà dettu: "Sfurtunatamente, i nostri cunduttori ùn vedenu micca e bicicletta cum'è un veiculu. Sta cità ci hè à noi è e strade sò à tutti. Dicu questu specificamente cum'è ciclista. A sicurità di i nostri figlioli hè più impurtante chè ogni altra cosa. Avemu, cù a nostra pulizza è i nostri cuntabili, assicuratemu chì ghjunghjenu à a scola in modu sicuru cù stu prughjettu. Ma micca solu quelli chì vanu à a scola; Vulemu chì i nostri cunduttori di i veiculi sianu più rispettuosi à tutti i nostri figlioli chì usanu a bicicletta è à tutti i nostri citadini chì usanu e biciclette, è micca à aduprà i nostri chjassi in bicicletta cum'è parcheghju. Spergu chì Konya hà da successu in questu, aghju fiducia in tutti i residenti di Konya. Grazie à i genitori per a fiducia in noi. Spergu chì compiemu stu prucessu senza alcunu accidentu o prublema ". disse.

SAREMI PIÙ METICOLUSI IN STRADE BICICLETTE

U capu di a polizia provinciale Engin Dinç hà dettu: "Spergu chì dichjaremu 2022 cum'è l'annu di i pedoni è di a bicicletta in Konya. A sicurità di i nostri figlioli hè più impurtante per noi chè ogni altra cosa. Da avà, seremu meticulosi in quantu à u rispettu di i nostri cunduttori cù e regule di trafficu, in particulare nantu à e strade scolastiche è e piste ciclabili. Per piacè esse più sensibili à i nostri figlioli è i pedoni. Vogliu ringrazià in anticipu tutti i nostri fratelli cunduttori ".

GRAZIE À U PRESIDENTE ALTAY

U Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale Seyit Ali Büyük, invece, hà dichjaratu chì Konya ottene più è più successu in l'educazione, è hà dettu: "In questu rispettu, a megliu scola hè a scola più vicinu à a casa. U ciclistu hè a cultura chì avemu campatu dapoi a zitiddina. À questu puntu, vulemu ringrazià u nostru presidente Uğur, chì hà fattu u megliu travagliu è hà datu un esempiu per a Turchia. Vogliu ringrazià u nostru capu di polizia è i genitori per u so sustegnu quì. Spergu chì andemu à a scola in bicicletta in modu sicuru.

I STUDENTI SONT SATISFATTI DI L'APPLICAZIONE

Dichjarà ch'elli amanu u ciclismu, i studienti anu dettu ancu chì sò felici di pudè andà in e so scole in modu sicuru utilizendu e piste di bicicletta in cumpagnia di a pulizza municipale è di a pulizza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*