TOSFED Mobile Training Simulator hè nantu à a Strada

TOSFED Mobile Training Simulator hè nantu à a Strada
TOSFED Mobile Training Simulator hè nantu à a Strada

A Federazione Turca di Sport Automobile (TOSFED) hà lanciatu u prughjettu di Simulatore di Training Mobile, chì hè statu sviluppatu per scopre i talenti trà i studienti di a scola primaria in u gruppu di età 7-11, per prumove l'sport di l'automobile è per rinfurzà l'infrastruttura di sport.

Mobile Education Simulator, unu di i prughjetti 146 inclusi in u prugramma di supportu trà 850 prughjetti sottumessi da 10 paesi membri di a Federazione Internaziunale di l'Automobile (FIA), ghjunghjerà à circa 40 16.000 zitelli in XNUMX diverse cità di l'Anatolia. I participanti sperienze karting à u TOSFED Gulf Track, chì hè statu animatu per u prugettu, cù simulatori apposta per i zitelli da Apex Racing, u sponsor tecnologicu di u prugettu.

Hè previstu di furnisce una furmazione di corsa cù simulatori d'altu livellu à i candidati di l'atleti più talentu, chì saranu determinati à a fine di u prugettu, chì viaghjanu in tutta l'Anatolia partendu da Ankara è durà circa sei mesi, è dopu questi atleti cumpeteranu. in tornei digitale è una squadra serà furmatu, in particulare per u ramu di karting, da i nomi più riesciuti per esse determinati.

Facendu una dichjarazione annantu à u prugettu, u vicepresidentu di TOSFED Nisa Ersoy hà dettu; "Grazie à u Simulatore d'Educazione Mobile, sustenemu i zitelli di talentu cù una furmazione avanzata è li includemu in u nostru travagliu infrastrutturale. Dopu à a furmazione di i nostri figlioli riesciuti, formeremu una squadra è permetterà à questi futuri atleti di participà à e gare di karting. Cù stu prughjettu, vulemu viaghjà in Anatolia per prumove u nostru sport, per furnisce opportunità per novi talenti chì ponu rapprisintà u nostru paese à l'esteru in un futuru vicinu, è per furmà i ghjovani atleti per e plataforme internaziunali ". hà cummentatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*