GÖKDENİZ Close Air Defense System Attacca u Target d'Alta Velocità!

GOKDENIZ Close Air Defense System Attacca u Target d'Alta Velocità
GÖKDENİZ Close Air Defense System Attacca u Target d'Alta Velocità!

GÖKDENİZ Near Air Defense System, sviluppatu da ASELSAN per risponde à i bisogni di u sistema di difesa aerea vicinu / puntuale (CIWS) di u Cumandante di e Forze Navali in u scopu di u prugettu realizatu da a Presidenza di l'Industrie di Difesa (SSB), hà dimustratu e so capacità cù i testi fatti nantu à a nave. In l'ultimu passu di e teste, u mira di l'attaccu à alta velocità chì si avvicinava sopra u mare hè statu distruttu cù successu da GÖKDENİZ.

Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà annunziatu nantu à i so cunti suciali cù e seguenti dichjarazioni:

"Un rigalu di vacanze da a nostra industria di difesa! #GÖKDENİZ Close Air Defense System, sviluppatu per a nostra marina, hà distruttu cù successu u mira d'alta velocità in a so ultima prova di focu annantu à a nave. GÖKDENİZ serà prontu per u duvere nantu à a fregata ISTANBUL quist'annu ".

U sistema GÖKDENİZ hè statu pruvatu integrendu in a nave TCG Sokullu Mehmet Paşa A-577, chì hè stata servita cum'è nave di furmazione per e Forze Navali Turche per un bellu pezzu. TCG Sokullu Mehmet Pasha attraversò u Bosforu in u frivaru è attraversò u Mari Neru.

GÖKDENİZ hè un sistema di difesa aerea stretta di primura impurtante cum'è l'ultimu stratu in a difesa di e plataforme di navi contr'à e minacce aeree. Questi sistemi, chì sò definiti cum'è "Close-In Weapon System (CIWS)" in inglese in u mondu, permettenu à i navi per esse difesi contr'à una larga gamma di minacce cum'è i veiculi aerei senza pilotu, aerei è elicotteri, in particulare missili anti-navi.

Inoltre, l'aviò di destinazione britannicu Jet Banshee, chì era ancu inclusu in a prova HİSAR-O + realizata l'annu passatu, hè stata utilizata in a prova. Jet Banshee, chì hà mudelli diffirenti, pò ghjunghje à una vitezza di 720 km / h è pò stà in l'aria per> 45 minuti. L'aviò, chì pò ghjunghje à una altitudine di 30 100 piedi, hà una gamma di 80 km. Hè stata aduprata a versione bimutore Jet Banshee 80+ di l'aviò di destinazione, chì hà opzioni monomotore è bimutore. Jet Banshee simula XNUMX+ obiettivi di alta velocità di crociera, è hè statu ancu usatu in i testi di u sistema di difesa aerea di Gökdeniz in u passatu.

SKYLAND

In u sistema GÖKDENİZ, in più di a pistola 35 mm, u radar di ricerca, u radar di seguimentu è i sensori E/O sò situati nantu à a stessa piattaforma. In questu modu, u sistema pò eseguisce tutte e funzioni di rilevazione di mira, priorità di minaccia, seguimentu automaticu è distruzzione di a minaccia impegnata.

U sistema, in u quale hè aduprata una pistola doppia 35 mm prodotta da MKE, hà un ritmu di tiru di 1100 round per minutu. Grazie à l'usu di Particulate Ammunition, chjamatu ATOM, chì hè una produzzione cumuna di ASELSAN è MKE, l'alta efficienza pò esse ottenuta contr'à e minacce di l'aria attuale.

Un'altra capacità impurtante di GÖKDENİZ hè u Meccanismu di Alimentazione Automatica di Munizioni Stripless. Grazie à stu mecanismu, dui o più tippi di munizioni ponu esse carricati in u sistema à u stessu tempu, è u tipu di munizioni desiderate pò esse sceltu è utilizatu da l'operatore. U sistema GÖKDENİZ, chì pò esse usatu contr'à i miri di a superficia è di a terra, è ancu di e minacce di l'aria, ponu cumpiendu cù successu i so compiti per scopi diversi grazie à stu mecanismu.

Tutti i sub-cumpunenti basi cum'è cannoni 35 mm, munizioni, radars, sensori E / O, sistemi di cuntrollu di muvimentu, computer di missione utilizati in GÖKDENİZ sò stati sviluppati è pruduciutu domestically da l'industria di difesa turca.

Pochi paesi in u mondu anu a capacità di sviluppà è pruduce u so propiu sistema di difesa aerea vicinu. Per quessa, micca solu e Forze Armate Turche, ma ancu i marinari di altri paesi amici è alleati mostranu un grande interessu in GÖKDENİZ.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*