U Trenu d'Alta Velocità batte un record cù 29 Passaggeri u 29 d'aprile

U trenu d'alta velocità batte u record cù migliaia di passageri in aprile
U Trenu d'Alta Velocità batte un record cù 29 Passaggeri u 29 d'aprile

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu chì un record hè statu battutu in ferrovie dopu à l'aeroportu di Istanbul. Nutendu chì 29 passageri sò stati trasportati in tutte e piste cù YHT u 29 d'aprile, u Ministeru hà attiratu l'attenzione à u più altu numeru di passageri purtati da a so apertura.

In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture, hè statu ricurdatu chì per risponde à a crescente dumanda di passageri per via di a Festa di Ramadan, i voli supplementari sò stati aghjuntu à i treni è a capacità hè stata aumentata. In a dichjarazione, hè statu dettu: "E linee di Treni d'Alta Velocità (YHT) Ankara-Istanbul (Söğütlüçeşme) è Konya-İstanbul (Söğütlüçeşme) anu aumentatu a so capacità di 10 mila 728 persone cù voli supplementari, è un totale di 580 vagoni in linea principale è treni regiunale, cù un aumentu di 34 mila 800 ".

I TRENI SONU PIENU PIENU

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì u numeru di voli di passageri ogni ghjornu chì furnisce servizii intercity hè statu aumentatu à 272 cù l'aghjunzione di a festa, è hè statu enfatizatu chì u serviziu hè furnitu cù una capacità di ogni ghjornu di 75 mila posti. In a dichjarazione, chì hà dettu, "I treni di passageri cù numeri trà u 29 d'aprile è l'8 di maghju sò cumplettamente pienu", hè statu nutatu chì quasi 1.5 milioni di persone visitanu i siti di vendita di biglietti ogni ghjornu, è un record hè statu battutu in questa zona.

RECORD DI TRASPORTU CUTIDIANI BROKEN

In a dichjarazione, "U 29 d'aprile di u 2022, u più altu numeru di passageri trasportati da a so apertura hè stata ghjunta, cù 29 mila 477 passageri purtati in tutte e piste cù YHT. Hè statu registratu cum'è u più altu numeru di passageri purtati in questu corridore, cù 13 passageri trà Ankara è Istanbul. Inoltre, mentre chì a media di 502 passageri nantu à i treni principali era di 2022 mila 10, 684 mila 30 citadini anu fattu un viaghju di vacanze u 17 d'aprile. In i treni regiunale, mentre chì una media di 868 mila 2022 persone viaghjavanu ogni ghjornu in 25, stu numeru hà righjuntu 591 mila 29 passageri u 43 d'aprile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*