Trasportu sicuru furnitu trà u ponte İkisu è Türkeli Ayancık

Trasportu sicuru furnitu trà u ponte Twosu è Turkeli Ayancik
Trasportu sicuru furnitu trà u ponte İkisu è Türkeli Ayancık

U Ponte İkisu, chì furnisce u trasportu trà i distretti Ayancık è Türkeli di Sinop, è i Ponti Şevki Şentürk in u centru di a cità di Ayancık, in u scopu di l'opere iniziate per a migliurà è a custruzzione di i ponti chì sò stati distrutti è dannati da u disastru chì iniziatu l'11 d'Aostu di l'annu passatu, Hè statu messu in serviziu cù a participazione di u Ministru di l'Infrastruttura Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di l'Autostrade Abdulkadir Uraloğlu è a delegazione accumpagnata.

"Ci hè una Turchia chì hè assai più pronta per tutti i disastri naturali"

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu chì u statu è a nazione si sò uniti in manu è guarì rapidamente e ferite aperte dopu à u disastru di inundazione chì hà causatu una grande distruzzione in e nostre pruvince di Sinop, Kastamonu è Bartın, è chì anu travagliatu cù tutte e so forza per chì a vita di i citadini tornà à a nurmalità u più prestu pussibule.Ellu hà dichjaratu chì ci hè una Turchia chì hè assai più pronta per tutti i disastri naturali, sia i terrimoti.

"Ùn avemu micca lasciatu un paese chì ùn avemu micca ghjuntu, una strada chì ùn avemu micca guardatu, una strada chì ùn hè micca intrutu"

Sottulineendu chì anu mobilizatu tutte e unità di u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura per aiutà quelli chì sò stati dannighjati in l'inundazione, u nostru Ministru hà dettu: "Avemu furnitu ogni tipu di persunale, arnesi è equipaghji à e zone di disastru in pocu tempu. Ùn avemu micca lasciatu un paese chì ùn avemu micca visitatu, una strada chì ùn avemu micca vistu, una strada chì ùn avemu micca intrutu. Ùn avemu micca battutu à a porta di a casa, ùn avemu messu un citadinu chì ùn eramu micca cuscenti. Trasferemu rapidamente i nostri fratelli chì eranu intrappulati in zoni periculosi in spazii sicuri. Avemu purtatu un battellu di vittura in Türkeli per l'evacuazione di i nostri citadini in Ayancık è Türkeli cù i so veiculi è li consegnamu in modu sicuru à u Portu İnebolu di Kastamonu. Finu à a transizione trà Türkeli è Çatalzeytin, avemu purtatu i nostri citadini à e so famiglie è a so amati in elicottero. Avemu cullatu 64 metri cúbichi di tronchi, chì sboccavanu in u mare durante l'inundazioni è mette in periculu u trafficu marittimu, da u mare cù u sistema di maglia d'acciaio chì avemu applicatu per a prima volta. Avemu intervenutu in tutti i prucessi cù un approcciu istituzionale è prufessiunale è suluzioni durante è dopu à u disastru, è avemu mandatu rapidamente e nostre squadre di Autostrade à e strade affettate da l'inundazione. disse.

Ricordendu chì 115 chilometri di strade sò stati dannighjati è 8 ponti sò stati distrutti in Kastamonu, Bartın è Sinop, u Ministru hà cuntinuatu cusì: "In Kastamonu; Avemu custruitu u novu Ponte Çatalzeytin, chì furnisce a cunnessione trà Türkeli è Çatalzeytin, in un tempu record di 52 ghjorni. Avemu finitu u Ponte Kumluca-69 in Bartın in 2 ghjorni. Allora mettemu u ponte Kavlakdibi in serviziu. Immediatamente dopu à u disastru, avemu cuminciatu à travaglià cù u nostru equipamentu di custruzzione è u persunale in tutta Sinop. Avemu sbulicatu rapidamente a terra nantu à e strade. Avemu fattu travaglii di furtificazione è asfaltatura. Invece di i ponti distrutti, avemu apertu rapidamente tutte e strade è e rùbbriche dannighjate in a regione per u trafficu cù u ponte di pannelli è i culverts prefabbricati custruiti in 48 ore. Vi avemu ancu prumessu chì custruiremu e nostre strade è ponti permanenti u più prestu pussibule, è rispettemu e nostre promesse una per una. U 29 di nuvembre di u 2021, avemu finitu u Ponte Terminal Ayancık, longu 110 metri, è l'amu apertu à u trafficu. in un tempu record di 80 ghjorni. Dopu, in dicembre, avemu finitu u Ponte Şevki Şentürk di 144 metri di lunghezza, chì avemu custruitu annantu à Ayancık Stream, è l'avemu messu in serviziu. Cù Ayancık Terminal Bridge è Şevki Şentürk Bridge, avemu stabilitu un trasportu ininterrottu è còmode da i dui lati di Ayancık City Center.

"Ogni strada nova custruita aghjusta a vita à l'impieghi, a produzzione, u cummerciu, a cultura è l'arti di i lochi chì passanu"

Esprimendu chì furnisce un trasportu sicuru trà Türkeli è Ayancık cù a pruduzzione di u ponte İkisu è a junction, u ministru Karaimaloğlu hà dettu chì nantu à u torrente Ayancık, invece di u ponte İkisu danneggiatu, hè statu custruitu un novu ponte İkisu di 140 metri di lunghezza in a direzzione di a nova strada; U ponte, di quale 68 pile bored sò stati aduprati in a so custruzzione, hè statu stabilitu cù 5 spans è servirà u trafficu di veiculi cù un revestimentu di mistura calda di bitume à standard assai megliu cà i vechji ponti.

"Ogni strada nova custruita aghjunghje l'impieghi, a produzzione, u cummerciu, a cultura è l'arti di i lochi chì passanu". Enfatizendu chì, u Ministru Çavuşoğlu hà cunclusu e so parolle dicendu chì anu implementatu prughjetti di trasportu è cumunicazione chì apriranu a strada per investimenti chì migliurà l'attività turistica di Sinop, maritime, agricultura è industria, è chì cuntinueghjanu novi:

"Avemu investitu più di 20 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Sinop in l'ultimi 19 anni. In u 2003, ci era solu 4 chilometri di strade divise, avemu fattu altri 126 chilometri è l'aumentamu à 130 chilometri in totale. Avemu custruitu 11 tunnel cù una lunghezza tutale di 928 metri. Dapoi u 6, avemu finitu 2003 ponti cù una lunghezza di 9 mila 586 metri è li mette à a dispusizione di u populu di Sinop. Cù u valore di u prugettu più di 98 miliardi di lire à u mumentu; I nostri 5 prughjetti autostradali separati cum'è Boyabat Ring Road, Sinop Ayancık State Highway, Türkeli-Ayancık Split-Taşköprü Boyabat Split Road, Türkeli-Ayancık Split Erfelek-Sinop-Boyabat Split Provincial Highway, Dikmen-Durağan Highway è Saraydükıkı-Osman-Kıargüzü- A strada cuntinueghja, face. Inoltre, cuntinueghjanu i travaglii di custruzzione di e nostre strade dannighjate da l'inundazione. Custruemu è mette in serviziu e strade rapidamente distrutte è i ponti demoliti à un standard assai più altu ch'è prima. Cuminceremu dinù travaglii impurtanti nantu à e strade di i paesi.

I squadre di l'autostrade è l'istituzioni pubbliche cunnesse anu rispostu immediatamente à u disastru

Parlendu à l'apertura, u Direttore Generale Uraloğlu hà dichjaratu chì in Sinop, anu determinatu chì 564 chilometri di a strada di 54 km sottu a rispunsabilità di a Direzzione Generale di l'Autostrade sò stati danni, chì i ponti Terminal è Şevki Şentürk in u centru di Ayancık sò stati distrutti, Una apertura di u Ponte İkisu hè stata dannata, ricurdò chì l'istituzioni è e squadre pubbliche pertinenti intervenenu immediatamente in a situazione.

Avemu cuminciatu prestu à ricustruisce

Uraloğlu, in i studii iniziati per u ritornu di u trasportu à u normale; Cù u riempimentu è a furtificazione fatta nantu à a parte distrutta di u Ponte İkisu, u bordu hè statu furmatu è u 14 d'Aostu 2021; In u centru di a cità di Ayancık, nantu à u Ayancık Stream, prima un ponte di una sola strada hè statu custruitu u 17 d'Aostu, è dopu un ponte temporale hè statu custruitu u 19 d'Aostu, è hè statu apertu à u trafficu di doppia corsia u XNUMX d'Aostu. chì i travaglii di custruzzione sò cuminciati rapidamente per ricustruisce e sezioni dannighjate trà Ayancık, trà Yeni Konak-Erfelek è trà Ayancık-Yeni Konak.

E tracce di u disastru di l'inundazione sò state sguassate in pocu tempu cù i travaglii realizati.

Dichjarà chì u Ponte di a Terminal Ayancık hè statu apertu à u trafficu u 29 di nuvembre di u 2021 è u ponte di Şevki Şentürk hè statu apertu à u trafficu u 29 di dicembre di u 2021, Uraloğlu hà dettu chì u ponte di Şevki Şentürk, situatu annantu à u torrente Ayancık, hè longu 144 m, è a terra rinfurzata cù a fabricazione di pile bored 86. Hè stata custruita nantu à 5 spans è serve à u trafficu di i veiculi in un standard di strada unica cù un revestimentu di mistura calda bituminosa; Sparte l'infurmazioni chì u Ponte İkisu hè statu stabilitu cù una lunghezza di 91 m da a nova strada determinata in un puntu vicinu à u ponte precedente danatu 140 m, in u scopu di l'articuli principali di u travagliu di u ponte; Hà aghjustatu chì 3.650 m³ di Concrete, 517 tunnellate di Ferru di Concrete Armatu, 1.116 pezzi di Bored Pile cù una lunghezza di 68 m, 50 pezzi di Travi Prefabbricati, 190 tunnellate di Mistura Calda Bituminosa sò stati fabbricati.

Dichjarà chì anu sguassatu e tracce di u disastru di l'inundazione cù i travaglii di custruzzione finiti in pocu tempu, u direttore generale Uraloğlu hà dettu chì dopu à i ponti messi in serviziu in u centru di a cità di Ayancık, anu furnitu trasportu còmode è accessu sicuru in a regione cù u U ponte İkisu, chì hè statu custruitu annantu à a strada chì cunnetta u distrittu à Türkeli è à l'ouest longu a costa di u Mari Neru.

Dopu à i discorsi, u Ministru Karaismailoğlu, u Direttore Generale Uraloğlu è a delegazione accumpagnata anu tagliatu u nastrinu di apertura è apre i ponti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*