U Summit ùn hè micca cambiatu in u Green Bursa Rally

U Summit ùn hè micca cambiatu in u Green Bursa Rally
U Summit ùn hè micca cambiatu in u Green Bursa Rally

A seconda tappa di u Shell Helix 2022 Turkey Rally Championship, u 46th Green Bursa Rally, hè finita cù a squadra di Orhan Avcıoğlu-Burçin Korkmaz da a squadra Toksport WRT. In u primu rallye d'asfaltu di a stagione 2022, sponsorizatu da ICRYPEX urganizata da Bursa Automobile Sports Club (BOSSEK), i squadre anu cumpetitu in 465 tappe speciali nantu à una pista asfaltata di 10 chilometri per dui ghjorni.

A squadra Avcıoğlu-Korkmaz, chì hè ghjunta à Bursa cum'è u capu di u campionatu, hà vintu a so seconda vittoria dopu à u Rally di Bodrum cun un tempu tutale di 01 ore 13 minuti è 27.9 seconde, mentre Burak Çukurova-Burak Akçay da a squadra BC Vision Motorsport hà finitu a corsa. in u sicondu postu cù una diferenza di 15.5 seconde. Mentre a squadra Ali Türkkan-Burak Erdener di Castrol Ford Team Turkey hè stata terza in a classificazione generale di a corsa, l'atleta Red Bull Türkkan hà ancu vintu u premiu di u megliu ghjovanu pilotu.

Burak Title-Bahadır Özcan, chì hà cumpetitu in nome di Castrol Ford Team Turkey in classificazione di dui roti motrici è Ford Fiesta Rally4 in Classe 4, era a squadra più veloce, mentre Mitsubishi Lancer EVO IX è Dağhan Ünlüdoğan-Aras Dinçer da GP Garage My Team in a Classe N Serhan Türkkan-Koray Akgün da Castrol Ford Team Turkey cù Ford Fiesta Rally 3 in 3, è a coppia Tuncer-Asena Sancaklı in competizione per Renault Clio Trophy Turkey in Class 5 cù Renault Clio Rally 5 sò diventate e squadre chì ghjunghjenu à a fine felice. Sevilay Genç da a squadra di BC Vision Motorsport, chì hà cumpetitu cù İsmet Toktaş, hà vintu u campionatu di co-piloti femminili in a corsa.

In a classificazione storica aperta à e vitture classiche di rallye, Üstün Üstünkaya-Kerim Tar, in corsa cù un mudellu Ford Escort MKII di u 1976 per Parkur Racing, hà vintu u primu postu, mentre chì i fratelli İbrahim-Mustafa Öztürk sò vinuti secondu è vincitori di a Categoria 10 cù a BMW E1502 1. , Murat 124 è Onur Çelikyay-Serdar Canbek eranu terzu.

In a TOSFED Rally Cup, chì hè stata tenuta in memoria di Oğuz Gürsel, unu di i decani di l'sport di l'automobile chì hè mortu l'annu passatu, Hakan Gürel è Çağatay Kolaylı da Castrol Ford Team Turkey hà vintu a classificazione generale è eranu ancu a squadra chì hà ottenutu a vittoria. in a categuria 2. Burak Akın-Yunus Emre Bol da a squadra BC Vision Motorsport hà finitu a corsa in u sicondu postu, dopu avè guidatu per un bellu pezzu, mentre Cem Yudulmaz-Ali Emre Yılmaz da Castrol Ford Team Turkey hè stata terza. Melih Cevdet Yıldırım-Mert Kaya da Castrol Ford Team Turkey in Categoria 1, GP Sercan Kırıkkaya-Tezcan Başar in Categoria 3, è Levent Şapçılar-Deniz Gümüş da Castrol Ford Team Turkey in Categoria 4 sparte i primi posti.

Shell Helix 2022 Turkey Rally Championship continuerà cù Eskişehir Rally chì si terrà u 24-26 di ghjugnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*