Una persona d'affari cù investimenti in Germania face u primu passu versu u turismu in Çeşme

L'imprese cù investimenti in Germania anu fattu u primu passu versu u turismu in Cesme
Una persona d'affari cù investimenti in Germania face u primu passu versu u turismu in Çeşme

Ümit Taşdan, chì hà investitu in logistica, affittu una vittura è diversi settori in Germania è Turchia per parechji anni, hà fattu u so primu investimentu in u settore turisticu aprendu un hotel boutique in u paradisu turisticu Çeşme cù a so moglia Şerife Taşdan.

Situatu in u distrettu di Dalyan, unu di i cantoni di u paradisu in Çeşme, l'hotel boutique "Șerife Hanım Konağı" accoglierà i so ospiti cù e so 12 camere spaziose è spaziose, mentre chì a porta di l'hotel serà aperta à i cari amici. L'ospiti chì venenu in vacanze puderanu portà i so cari amichi à l'hotel s'ellu volenu.

Espristendu ch'ella hè piena d'amore per l'animali, i zitelli è e persone, Şerife Taşdan hà dettu: "Avemu messu cuntenituri di cibo è acqua per i nostri amichi di zampe in u giardinu è fora di u nostru hotel. I nostri clienti amatori di l'animali puderanu passà e so vacanze in u nostru hotel cun tranquillità. I nostri invitati puderanu purtà cun elli i so cari amici. Avemu ancu amatu assai i zitelli. Semu pieni d'amore umanu. Demu l'energia, uttene l'energia ", disse.

"Femu u nostru primu passu in l'industria di u turismu per dà l'amore, riceve l'amore, dà a felicità, uttene a felicità"

Şerife Taşdan, chì hà fattu una dichjarazione annantu à l'hotel boutique chì porta u so nome, hà dichjaratu chì anu investitu in u settore turisticu per a prima volta è hà dettu: "Prima, avemu trasfurmatu u nostru edifiziu, chì vuliamu fà cum'è una residenza estiva, in un boutique hotel cù u suggerimentu di a nostra famiglia è amichi. Amemu assai a ghjente è a vita. Avemu fattu u nostru primu passu in u settore turisticu per dà l'amore, per riceve l'amore, per dà a felicità, per riceve a felicità. Avemu investimenti in logistica è affittu settori di vittura in Germania è Turchia. Avemu fattu u nostru primu passu in u settore turisticu in Çeşme cù questu hotel boutique. Vulemu chì e nostre camere d'albergu sò grandi è spaziose. A nostra stanza più chjuca hè 50 metri quadrati. U nostru hotel hà 2 piani, ma avemu ancu un ascensore. Ci hè un sistema intelligente in u nostru hotel chì avemu purtatu da l'esteru ", disse.

Dichjarà ch'ellu hè un architettu di l'internu, Taşdan hà dettu: "Aghju i mo tocchi in l'internu è e stanze di l'hotel. I disinni sò i mei. Ùn vulemu micca esse un hotel normale è ordinariu. Avemu cuncepitu in u cunfortu di cinque stelle è intrecciati cù l'arti ", aghjunse.

UN HOTEL BOUTIQUE S'APERTURA CUN COCKTAIL ASSISTUTU DA UN GRUPPU ESCLUSIVA DI OSPITI

CHP İzmir Deputy Bedri Serter, İzmir Institute of Technology Rector Prof. Dr. L'hotel boutique hè statu messu in serviziu cù un cocktail assistitu da Yusuf Baran è un distintu gruppu di invitati.

"ASPETTIAmu TURISTI DA GERMANIA QUI"

Facendu un breve discorsu à u cocktail di apertura, u deputatu CHP İzmir Bedri Serter hà dettu: "Hè diventatu un hotel chì serà premiatu 10 fora di 10. A nostra regione hè u centru di u turismu. Aghju residutu in Çeşme per 30-35 anni in l'estate. Avete fattu l'investimentu ghjustu. Avete cunnessione cù a Germania. Aspittemu i turisti da Germania quì. Pensu chì i turisti da Germania rallegraranu u nostru Çeşme. Hè statu un prughjettu assai piacevule. Ti pregu tutti successu. Spergu chì uttene un ritornu nantu à u vostru investimentu. Izmir hè una cità maravigghiusa. Hè una cità maravigliosa cù a so libertà, ghjente è calore. Çeşme hè ancu u centru di u turismu. Vulemu chì i vostri investimenti crescenu ancu di più ".

"VUGU SERİFE HANIM KONAĞI À A NOSTRA BELLA FONTANE, A NOSTRA PENINSULA PER ESSERE BELLA E RIUSCITA"

Izmir Institute of Technology Rector Prof. Dr. Yusuf Baran hà ancu fattu un discorsu è disse: "Prima di tuttu, vi ringraziu assai per u vostru amable invitu. Sò assai felice di esse quì, di esse cun voi è di tistimunià stu ghjornu speciale. Izmir hè cunnisciuta cum'è una bella cità in Turchia. Ma sta bella cità hà ancu belli spazii. Unu di elli hè, sicuru, a nostra penisula. Dalyan hè unu di i lochi più spiciali di sta penisula. Una famiglia assai preziosa chì vive in Germania per parechji anni hà purtatu un travagliu cusì impurtante è bellu à a nostra penisula. U timing hè ancu grande. U principiu di l'estiu. Hè u tempu ghjustu. Hè una strategia assai bona. Vogliu chì Şerife Hanım Mansion sia di auspicio per a nostra bella fontana è penisula. Vogliu ringrazià a Sra Şerife è a so famiglia per avè fattu stu investimentu in a nostra regione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*