Alstom Consegna 130 Locomotive à u Statu di Baden, Germania

Coradia Stream SFBW

Alstom, u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, hà firmatu un cuntrattu per furnisce 130 treni elettrici Coradia Stream High Capacity (HC) à dui piani à a Landesanstalt Schienenfahrzeuge Baden-Württemberg (SFBW) per a reta di Baden-Württemberg in Germania. In più di a consegna di i treni, Alstom hè cuntrattu per furnisce un serviziu cumpletu di mantenimentu per un periodu di 30 anni per assicurà a dispunibilità ininterrotta di i treni. Inoltre, u cuntrattu riserva l'opzione di urdinà finu à 100 treni supplementari. Vale circa 130 miliardi di euro per i primi treni 2,5 è cù più di 30 anni di mantenimentu, questu hè u più grande ordine di Alstom in Germania.

"Stu cuntrattu hè senza dubbitu una pietra miliare in a cooperazione trà Alstom è u statu di Baden-Württemberg. "I treni d'avanguardia cum'è a nostra Coradia Stream High Capacity sò a megliu risposta à a quistione di cumu risponde à a crescente necessità di soluzioni di mobilità sustenibile è à prova di futuru in Germania", hà dettu Müslüm Yakisan, presidente regionale di Alstom DACH. "Sò felice chì u nostru cuncettu d'alta capacità hà appellu à SFBW è chì Alstom hè statu sceltu cum'è u partner di scelta per u futuru di a mobilità in Baden-Württemberg. Sta decisione hè a prova chì e nostre soluzioni verdi è digitali rispondenu megliu à i bisogni d'oghje è di dumani per a mobilità regiunale in Germania ".

"Quandu avemu firmatu u cuntrattu, avemu stabilitu standard assai elevati per u rendiment è a tecnulugia di i veiculi. In quantu à u cunfortu di i passageri, stabiliscemu novi standard per u trasportu ferroviariu regiunale chì anu da esse ancu ghjunti in Germania. Questi treni sò sprinters in u trasportu lucale. "Vulemu attruverà più passageri cù questi treni", hà dettu Winfried Hermann, Ministru di i Trasporti di Baden-Württemberg. "Alstom deve assicurà a capacità di ogni ghjornu di i treni per curriri liscia in u quadru di u chjamatu mudellu di ciclu di vita (mudellu LCC). Malgradu i veiculi assai putenti cù una velocità massima di 200 km / h, avemu ancu cura di pruduce veiculi assai efficienti energetichi. Alstom serà ancu rispunsevule per u cunsumu d'energia durante u periodu di cuntrattu.

"Avemu pagatu una attenzione particulare à u cunfortu di i passageri in u disignu di i veiculi. Ci saranu recliners, spazii di sedie ben disignati, spazii per e persone cù mobilità ridotta, è ancu un cuncettu di illuminazione innovativu è Wi-Fi putente ", aghjusta Volker M. Heepen, Managing Director di Landesanstalt Schienenfahrzeuge Baden-Württemberg.

I treni di quattru vitture sò custituiti da duie vitture di cuntrollu di dui piani è duie vitture mediane à un pianu per un totale di 380 posti. Hanu una lunghezza di 106 metri è ponu operà in trazione multipla. I treni sò custruiti à i bisogni SFBW è cuntribuiscenu à u trasportu mudernu in a regione. Aria condizionata, Wi-Fi gratuitu, numerose opzioni di carica per i telefoni cellulari è laptop, è lampade di lettura aghjunghjenu una sperienza di viaghju piacevule.

Inoltre, i spazii di rilassazione, i compartimenti di cunferenza è di famiglia offrenu un altu livellu di cunfortu, mentre chì i compartimenti multifunzione offrenu spaziu per bagaglii grossi, passeggini è biciclette. E porte larghe à un'anta è i tempi di apertura è chjusu ottimizzati assicuranu l'entrata è a uscita rapida. I passageri cù mobilità ridotta ponu gode di u lussu di viaghjà cù u listessu cunfortu chì l'altri passageri. Per esempiu, i sills di a porta di i veiculi furniscenu un accessu senza passu da a piattaforma standard, chì hè 760 mm sopra i rails, è per stazioni cù diverse altezze di piattaforma, ci sò elevatori speciali in a cabina per i passageri in sedia di rotelle.

In u scopu di u prughjettu di u faru cunnisciutu cum'è "Digital Node Stuttgart" (DKS), u primu nodu ferroviariu digitalizatu di Germania, i treni sò ancu equipati di tecnulugia muderna di signalizazione è automatizazione. Seranu operativi in ​​2025 simultaneamente cù e prime duie divisioni di DKS. L'aghjurnamentu sussegwenti di i veiculi à TSI CCS 2022, l'evoluzione futura di u standard europeu per u trafficu transfruntieru in u Spaziu Economicu Europeu, serà implementatu à a mità di u 2027. Questu permetterà tutte e trè parti di u DKS per esse usatu.

Alstom hè stata premiata cuntratti di retrofit per e flotte esistenti di veiculi SFBW Talent 3 è Flirt 3. I novi treni Coradia Stream High Capacity seranu ancu equipati di dispositivi di veiculi per u livellu 2 è 3 di u Sistema Europeu di Controlu di Treni (ETCS), è ancu di l'Operazione di Treni Automatizzati (ATO) in u Grau di Automatizazione 2 (GoA). Per a prima volta in Germania, i veiculi di novu custruiti seranu dotati di un Sistema di Monitoraghju di l'Integrità di u Trenu (TIMS) è ETCS Livellu 3 è, in tappe parziali, u Sistema di Comunicazione Mobile Ferroviaria Future (FRMCS). Questu permette una guida più stretta, più intensa è più efficiente di l'energia per mezu di signalazioni predittivi digitale è cumandamenti di guida. Aumenta l'efficienza è l'affidabilità di u trasportu regiunale, in particulare in e linee chì sò assai usate. Cù un serviziu ferroviariu più fluidu in generale, i passageri ponu aspittà cunnessioni più frequenti è sicure. In questu modu, cumminendu sustenibilità, capacità è cunfortu cù Coradia Stream High Capacity, Alstom cuntribuisce à fà u trasportu regiunale più verde, più intelligente è più còmode à longu andà.

Coradia Stream hè una unità multipla elettrica (EMU) di punta, pianu bassu, d'alta prestazione, cù una velocità massima di 200 km/h, chì offre un disignu modulare chì permette à l'operatori di sceglie a megliu cunfigurazione. è beie. Sviluppatu per u mercatu europeu, Coradia Stream pò operà nantu à tutti i principali sistemi di alimentazione europei. In totale, più di treni 730 basati nantu à a famiglia di treni Coradia Stream sò stati urdinati in Italia, Lussemburgu, Paesi Bassi, Germania, Danimarca è Spagna, risultatu in un pruduttu pruvucatu. A famiglia di treni offre ancu suluzioni di trazione senza emissioni cum'è batterie o idrogenu per e linee non elettrificate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*