Attenzione micca tutti i gonfiori è i rossi pò esse allergii

Attenzione Micca ogni gonfiore è rossu pò esse allergii
Attenzione micca tutti i gonfiori è i rossi pò esse allergii

Episodi recurrenti di tumefazione non pruriginosa di a pelle è di e mucosa o l'organi internu pò esse sintomi di Angioedema ereditariu, una malatia ereditaria rara. A volte, misdiagnoses per via di sintomi non evidenti ponu purtà à prublemi più serii. Diverse attività sò urganizate in u mondu per sensibilizà a sucità è i medichi u 16 di maghju, chì hè dichjaratu u ghjornu mundiale di l'angioedema ereditario. L'Associazione Naziunale Turca di Allergia è Immunologia Clinica (AID) hà ancu publicatu a "Guida di Diagnosi è Trattamentu di Angioedema Ereditaria" per un megliu ricunniscenza di sta malatia, chì ùn hè micca abbastanza cunnisciuta da i medichi è a sucità in u nostru paese.

Ancu s'è l'attacchi di gonfiore in a faccia o in diverse parti di u corpu portanu immediatamente in mente attacchi allergii, questi gonfiori ùn sò micca sempre allergii. Inflazione di a pelle è di e mucosa, l'organi interni, a laringe o a bocca pò ancu esse sintomi di Angioedema ereditariu, una malatia ereditaria rara. A mancanza di cunniscenza di i medichi di a malatia pò purtà à un misdiagnosis è u trattamentu, aggravante ancu u prublema. Dunque, u 16 di maghju hè ricunnisciutu cum'è u ghjornu di l'angioedema ereditaria in u mondu, è diverse attività sò urganizate in u mondu u 16 di maghju ogni annu per sensibilizà a sucità è i medichi.

L'Associazione Naziunale Turca di Allergii è Immunologia Clinica (AID) realiza ancu studii per aumentà a cuscenza di a malatia cù i cuntributi di u Gruppu di Travagliu di Angioedema Ereditario, chì hè statu stabilitu in 2009.

AID hà publicatu a "Guida di Diagnosi è Trattamentu di Angioedema Ereditaria" in April 2022 per un megliu ricunniscenza di sta malatia, chì ùn hè micca abbastanza cunnisciuta da i medichi è a sucità in u nostru paese. A guida hè stata preparata da scientisti sperimentati in Angioedema ereditariu da diverse parti di Turchia sottu a dirigenza di u Gruppu di travagliu. L'editore di a guida, chì serà una risorsa per i medichi in diagnosi è trattamentu, hè u Prof. Dr. Asli Gelincik è u Prof. Dr. Mustafa Gulec hà pigliatu a rispunsabilità. In più di stu studiu, AID organiza riunioni di furmazione nantu à u diagnosticu è u trattamentu di a malatia in Ankara, Istanbul, Izmir, Gaziantep è Konya per prumove a guida è aumentà a cuscenza di i medichi nantu à l'angioedema ereditario.

L'Angioedema ereditariu, una malatia rara, ùn vene micca in mente!

Capu di u Gruppu di Travagliu di Angioedema Ereditario AID Prof. Dr. Gül Karakaya hà fattu a seguente dichjarazione à l'occasione di u 16 di maghju, u ghjornu mundiale di l'angioedema ereditario:

"L'angioedema ereditario (HAE) hè una malatia relativamente rara è ereditata chì avanza cù attacchi di gonfiore (angioedema) in diversi organi di u corpu. A so freccia in u mondu varieghja trà 1/10.000 è 1/50.000. Ancu s'ellu hè previstu di esse più frequenti per via di l'altu numeru di matrimonii consanguini in u nostru paese, a freccia attuale è u numeru di pazienti in u nostru paese ùn sò ancu cunnisciuti. A più grande difficultà in u diagnosticu hè chì i medichi ùn cunnosci micca bè a malatia è ùn anu micca cunsideratu Angioedema ereditariu trà i diagnostichi preliminari quandu esaminendu un tali paziente. Dunque, ancu s'è a malatia di solitu principia in a zitiddina è l'adolescenza, i pazienti in u nostru paese ponu esse diagnosticati soprattuttu in l'età adulta ".

Mencionendu chì i pazienti sò generalmente applicà à l'uspidale cù lagnanza di gonfiore (angioedema), Prof. Dr. Gül Karakaya hà dettu: "L'attacchi di gonfiore allergicu venenu in mente in tali applicazioni è i pazienti sò diretti à cliniche allergii. Dunque, ancu s'ellu ùn hè micca una malatia allergique, u diagnosticu, u trattamentu è u seguimentu di sta malatia sò soprattuttu fatti da specialisti in immunologia è allergii.

Diagnosi sbagliata causa una chirurgia inutile!

Spieghendu chì u gonfiore pò accade nantu à a faccia, in diverse parti di u corpu, è nantu à a pelle, Karakaya hà dettu: "U più periculosu di sti gonfiori sò quelli chì si trovanu in a gola, a laringe o a bocca. Sta situazione pò esse periculosa per a vita perchè pruvucarà mancanza di respirazione ". Rimarchendu chì un edema in l'intestini pò purtà à sintomi cum'è dolore abdominal severu, nausea, vomitu è ​​diarrea, Prof. Dr. Karakaya hà cuntinuatu:

"L'attacchi intestinali ponu purtà à cirurgia abdominal inutile. Calchì volta sti pazienti sò diagnosticati erroneamente cù a Fever Mediterranea Familiale, chì hè relativamente più cumuna in u nostru paese è prugressa cù attacchi di dolore abdominal, è e lagnanze di u paziente cuntinueghjanu malgradu u principiu di trattamentu per sta malatia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*