Periculu imminente in i cancers d'età avanzata: Tsunami d'argentu

U Periculu Avvicinatu in i Canceri d'Età Avanzata Tsunami d'argentu
U Periculu Imminente in i Canceri d'Età Avanzata: Silver Tsunami

À u Simposiu Internaziunale di Oncologia di Hematologia Geriatrica tenuta à l'Università Dokuz Eylül (DEU) in u Palazzu di a Cultura Sabancı, l'attenzione hè stata attirata à l'onda di "Tsunami d'argentu" chì pò accade in i cancers d'età avanzata. U Rettore DEU Prof.Dr. hà fattu u discorsu d'apertura di u simposiu, induve hè statu enfatizatu chì a pupulazione di Turchia è di u mondu hè invechjata è chì i casi di cancru aumentanu cù l'aumentu di a pupulazione anziana. Nükhet Hotar hà dettu: "In u nostru paese, circa u 60 per centu di i casi di cancru è u 70 per centu di i morti per u cancer si verificanu in individui di 65 anni è più. "Per questu mutivu, avemu da esse preparatu per u prucessu di Silver Tsunami", disse.

U Simposiu Internaziunale di Oncologia di Ematologia Geriatrica, urganizatu in cuuperazione cù l'Istitutu Oncologicu di l'Università Dokuz Eylül (DEU), l'Associazione di Ematologia Geriatrica è l'Associazione Oncologia Geriatrica, si hè tenutu in u Palazzu di Cultura DEU Sabancı. U simposiu hibridu, realizatu cù i cuntributi di l'Agenzia Turca di Cooperazione è Coordinazione (TIKA), hà riunitu l'hematologia, l'oncologia medica è l'esperti di farmacologia, geriatri è gerontologi interessati à l'Ematologia-Oncologia Geriatrica in u mondu è in Turchia. À u simposiu, induve l'esperti in u campu anu spartutu e so opinioni, e misure da piglià contr'à l'imminente onda di "Tsunami d'argentu" in i malati di cancro di 60 anni è più, induve si verificanu u 70 per centu di i casi di cancro attuali è u 65 per centu di i morti per u cancer. , sò stati discututi.

U Rettore Prof. DEU hà fattu u discorsu d'apertura di u simposiu internaziunale. Dr. Nükhet Hotar hà rimarcatu chì u numeru di persone anziane cresce ogni ghjornu è hà dettu: "In u nostru paese, a proporzione di i nostri citadini di più di 65 anni à a pupulazione generale hè prevista per aumentà à 2060 per centu in 22.6. Circa u 60 per centu di i casi di cancru è u 70 per centu di i morti ligati à u cancer sò in individui di 65 anni è più. Questa stampa indica ancu un prucessu chjamatu "Tsunami d'argentu" à una scala globale. Dunque, i decisori, l'istituzioni chì pianificanu e pulitiche sanitarie naziunali, l'università è i prufessiunali di salute anu da esse preparati per sta realità ", disse. In u nostru paese; Dichjarà chì i risultati per esse ottenuti da u simposiu urganizatu per a prima volta nantu à u cuncettu di l'oncologia di l'hematologia geriatrica sò di grande impurtanza, u Rettore Hotar hà dettu: "L'Università Dokuz Eylül porta studii accademichi in i campi di cancru è geriatria; Cumpite cù successu i so funzioni cum'è istituzione d'istruzione superiore chì furnisce servizii di salute qualificati. A nostra università, chì hà stabilitu u primu Dipartimentu di Oncologia Traslazionale di u nostru paese è u Dipartimentu di Tumori di l'Adolescente è di i Giovani Adulti in u nostru Istitutu Oncologicu, ospita ancu u primu Dipartimentu di Oncologia Geriatrica di Turchia. Cum'è u Rettoratu, amustremu a sensibilità nant'à tutte e tematiche di a geriatria, è sustenemu i nostri membri, prughjetti è investimenti chì volenu travaglià in stu campu. Incuragisce cullaburazioni naziunali è internaziunali; "Continueremu à cumpiendu e nostre responsabilità versu i nostri individui in u gruppu di età maiò", disse.

U NÚMERU DI PAZIENTI CANCER AUMENTA

U sgiò Ravindran Kanesvaran, presidente di l'Associazione Internaziunale di Oncologia Geriatrica, chì hà assistitu à a riunione in linea da Singapore, hà dettu chì a pupulazione di e persone di 2050 anni è più sopra 65 miliardi da u 1.5. Kanesvaran hà dettu chì i paesi chì anu più invechjatu seranu i paesi in via di sviluppu è hà dettu: "U cancru hè una malatia di l'anziane. "U numeru di i malati di cancru aumenterà ancu secondu u numeru di anziani", disse. Dichjarà chì l'educazione, a pratica clinica, l'attività di ricerca è e cullaburazioni sò di grande impurtanza per i studii nantu à u cancer, Kanesvaran hà dettu: "Pudemu fà u prugressu in i cancers d'età avanzata cù applicazioni di telemedicina è cullaburazioni internaziunali".

U NOSTRE PAESE HA ANCORA TEMPU

U presidente di l'Associazione Geriatric Hematology Prof. Dr. Osman İlhan hà ancu attiratu l'attenzione à u tassu di a pupulazione invechjata è hà dettu: "A Turchia hè trà i paesi invechjati più veloci. U Ministeru di l'Aging hè statu stabilitu in Giappone. Avemu ancu bisognu à esse pronti per sta situazione. U nostru duvere hè di mantene a ghjente viva. A piramide in Turchia hè avà cambiatu, a pupulazione di u nostru paese invechja rapidamente. Ma Turchia hà ancu tempu. Pudemu preparà per a pupulazione anziana, avemu una grande opportunità davanti à noi. Se usemu sta opportunità, Türkiye pò guadagnà un grande momentu in u turismu di salute. Avà u mira hè statu stabilitu à 100 anni, avemu più di 5 mila persone di più di 100 anni in Turchia. "Avemu bisognu di aumentà i servizii di cura palliativa", disse.

Avemu bisognu di piglià azzione

DEU Facultà di Medicina Vice Decan è Direttore di l'Istitutu Oncologicu Prof. Dr. Nur Olgun hà dichjaratu chì anu riunitu nomi di diverse pruvince di Turchia è di l'esteru in u simposiu è hà dettu: "U nostru Rettore di l'Università Dokuz Eylül, Prof. Dr. Cù l'intensi sforzi di Nükhet Hotar, hà stabilitu è ​​implementatu assai rami di scienza è scienze maiò in u campu di l'oncologia. Avemu principiatu e nostre pratiche cliniche è attività di ricerca è cuntinuemu. Furnemu ancu servizii ambulatorii in u Dipartimentu di Tumori di l'Adolescenti è di i ghjovani adulti. Cuminciamu pianu pianu à furnisce servizii à u Dipartimentu di Oncologia Geriatrica. Tsunami d'argentu pigliarà ancu u nostru paese. Sapendu stu fattu, avemu bisognu di agisce inseme. "Semu tutti invechjate, sapemu di stu fattu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*