I prudutti scartati in a pesca seranu usati in l'alimentazione di l'animali

I prudutti scartati in a pesca seranu usati in l'alimentazione di l'animali
I prudutti scartati in a pesca seranu usati in l'alimentazione di l'animali

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà pigliatu l'azzione per utilizà i prudutti scartati in a pesca per l'alimentazione di l'animali. In azzione per creà un settore in questu campu, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà tenutu a riunione introduttiva di u prughjettu Erasmus-Plus Maripet cù attori di l'Università Ege, l'Università di Balıkesir è l'esteru. Parlendu à a riunione, u Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ertuğrul Tugay, hà dettu: "Crearemu prugrammi di furmazione cù i nostri attori. Cuntribuiscemu à l'industria di l'alimentariu per animali cù attività di sensibilizazione ".

U prughjettu internaziunale Erasmus-Plus Maripet di a municipalità metropolitana di İzmir hè statu introduttu. In a riunione tenuta à u Centru di Sviluppu Agriculu di İzmir in Sasalı, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir, infurmazione hè stata data nantu à u prugettu, in quale l'Università Ege, l'Università Balıkesir è l'università in Norvegia, Croazia, Lituania è Islanda sò stakeholder. İzmir Metropolitan Municipality Vice-Segretariu Generale Ertuğrul Tugay, İzmir Metropolitan Municipality Agricultural Services Dipartimentu Capu Şevket Meriç, Ege University Faculty of Fisheries Dean Prof. Dr. Uğur Sunlu, accademichi, rapprisentanti di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, BayraklıI rapprisentanti di e municipalità di Balçova è Karabağlar, ingegneri di pesca, ingegneri alimentari, ingegneri agriculi, veterinari è pescatori anu participatu.

"U nostru sustegnu à a pesca cuntinueghja"

Ertuğrul Tugay, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà pigliatu a parolla à a riunione tenuta per u prugettu per copre l'anni 2022-2024, hà enfatizatu chì İzmir hè una cità antica di mare è hà dettu: "U nostru presidente Tunç SoyerA nostra cumuna, chì s'hè impegnata à prutege l'equilibriu ecologicu, a vita naturale è l'ambiente cù a visione di , face un novu passu in questu sensu cù tutti i so attori. Izmir; a pesca anu una impurtanza particulare in u Mari Egeu è a pesca turca in quantu à a quantità di produzzione è u valore di produzzione. Cuscenza di questu, avemu travagliatu per prutege l'equilibriu ecologicu di u mare. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, sustenemu a continuità di a professione tradiziunale di pesca è a prutezzione di a biodiversità, chì hè ignorata in Turchia. Per quessa, cuntinuemu à sustene i piscadori à piccula scala è e cooperative di pesca. Hè una di e più grande rispunsabilità di a nostra cumuna di valurizà ogni cosa vivente ".

"Crearemu è espansione u settore"

Ertuğrul Tugay, chì hà dichjaratu chì cù u prugettu, un curriculu di furmazione serà preparatu sia per valutà i prudutti ottenuti da a caccia di scarti è per assicurà chì l'animali sò alimentati cù qualità, hà cuntinuatu e so parolle cusì: Inseme cù i nostri stimati stakeholder, creeremu è sparghjemu prugrammi di furmazione ". Ertuğrul Tugay hà aghjustatu chì, cù u so pianu di cummerciale sustenibile, cuntribuiscerà à l'industria di l'alimentu per animali domestici sensibilizà finu à u 2024.

A vuluntà metropolitana

A Municipalità Metropolitana di İzmir realicerà u prucessu di cumpletà a preparazione di l'indagine, urganizendu e riunioni, realizà l'attività di prumuzione di u prugettu, è urganizeghja a riunione di chiusura di u prugettu in 2024 in İzmir cù tutti i stakeholder di u paese.

Chì hè u scopu di u prugettu ?

I prudutti scartati sò gettati in mare cum'è rifiuti, sia perchè sò custituiti da spezie senza valore ecunomicu sia perchè sò sottu à a lunghezza di cattura. A cunversione di pesci scartati in cibo per animali o unu di i so cumpunenti indica una catena di valore ecunomica. Per quessa, serà creatu un prugramma di furmazione riunendu diversi esperti è istituzioni. Ci saranu studii per l'industria di a pesca è l'alimentu per animali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*