Bayraklı31 Edificii anu avà Documenti d'identità in Turchia

Mille Edifici anu avà Documenti d'identità in Bayrakli
Bayraklı31 Edificii anu avà Documenti d'identità in Turchia

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu à u terrimotu di u 30 ottobre, in linea cù a visione di . Bayraklı I studii di l'inventariu di l'edifiziu iniziati in a regione sò stati cumpletati. I documenti d'identità di 31 mila 146 edifici sò stati emessi è publicati nantu à i siti web di a Municipalità Metropolitana. U presidente Soyer hà dettu: "U nostru scopu ùn hè micca di cundannà İzmir è i so abitanti à strutture malsane, distruzzione è perdita di vita".

A Municipalità Metropolitana di Izmir hè una regione pilotu in a strada per creà una cità resiliente realizendu i prughjetti più cumpleti di ricerca di terremoti è di riduzione di risichi in Turchia. BayraklıL'inventariu attuale di l'immubiliare. Dopu stu travagliu, u documentu d'identità di 31 mila 146 custruzzioni hè statu preparatu. BayraklıL'infurmazioni di l'edificazioni in Izmir sò avà nantu à u situ web di a Municipalità Metropolitana. http://www.izmir.bel.trPò esse facilmente accessu da a piattaforma digitale Bizİzmir è l'applicazione mobile Bizİzmir.

I carte sò stati appiccicati à l'entrata di l'edificiu in Mansuroğlu Mahallesi

U documentu d'identità di l'edifiziu hè statu appiccicatu à l'entrate di l'edificazioni in u District Mansuroğlu, chì hè statu sceltu cum'è l'area di pilotu. Ci hè ancu una applicazione di codice QR nantu à e carte nantu à quale infurmazioni cum'è isula / trama, data di licenza, permessu di occupazione di edifiziu, spazii di assemblea sò affissati. I citadini ponu amparà tutte l'infurmazioni nantu à u bastimentu scannendu u codice QR nantu à a carta cù l'applicazione di codice QR in u telefunu.

U nostru travagliu cuntinueghja

Dichjarà chì u so scopu hè di fà chì e persone di Izmir si sentenu sicuru in a cità è l'edifizii in quale campanu, u presidente Tunç Soyer"Per questu, avemu implementatu i prughjetti di ricerca di terramoti più cumpleti di Turchia è di riduzione di risichi. Da una banda, facemu un inventariu di l'edifizii esistenti in a cità cù a filiale di Izmir di a Càmera di l'Ingegneri Civili, da l'altra banda, avemu travagliatu nantu à a ricerca di sismicità è a modellazione di u cumpurtamentu di a terra cù a cuntribuzione di 10 università. sottu a coordinazione di METU. Cumpiteremu stu travagliu, chì hè u primu in Turchia è assai pochi esempi in u mondu, cun grande rapidità. A più affettata da u terrimotu Bayraklı Spargheremu u nostru inventariu di edifizii è i travaglii di documenti di carta d'identità di custruzzione chì avemu principiatu in u distrittu di a cità à tutta a cità, partendu da i quartieri in u centru di a cità. Continueremu à fà tuttu ciò chì pudemu per fà chì tutti si sentenu sicuri in Izmir. U nostru scopu ùn hè micca di cundannà İzmir è u so populu à strutture malsane, distruzzioni è perdita di vita ".

Avà hè assai faciule d'accede à l'infurmazioni strutturali di l'edificazioni.

Banu Dayangaç, Capu di u Dipartimentu di Gestione di Rischi di Terremoti è Migliuramentu Urbanu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dettu chì anu u scopu di creà un inventariu di strutture esistenti dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre è di determinà e zone di migliione urbane di alta priorità per evaluà u cumpurtamentu di e strutture. sottu l'influenza di i terrimoti. Dichjarà chì unu di i risultati più impurtanti di u studiu di l'inventariu di l'edifiziu hè u documentu d'identità di l'edifiziu, Dayangaç hà dettu: "Un documentu d'identità chì cuntene l'infurmazioni strutturali di l'edifiziu hè statu creatu per ogni edifiziu. In cunfurmità cù u nostru principiu di trasparenza è accessibilità, tutti ponu accede facilmente è rapidamente à l'infurmazioni nantu à l'edifiziu in quale vive. U documentu d'identità di l'edifiziu cuntene l'infurmazioni generale di l'edifiziu. Avemu infurmazione dettagliata nantu à u bastimentu cù l'applicazione di codice QR leghje. Per esempiu, accede à a licenza di l'edificiu, u sistema di trasportu, a struttura di a terra è ogni tipu d'infurmazioni di u prughjettu, inseme cù i so documenti. Mostra ancu e zone di assemblea di disastru è di emergenza. Pudemu ghjunghje à i lochi di queste zone nantu à a mappa ", disse.

L'altri cunti sò dopu

Stu travagliu BayraklıBanu Dayangaç, chì hà dettu chì l'applicavanu à tutti l'edificazioni in usu residenziale, vale à dì in 31 146 edifici, hà dichjaratu ch'elli vulianu sparghje u travagliu in tutta a cità, principarmenti in i distretti cintrali. Dayangaç hà dettu: "Quandu l'inventariu di l'edifiziu, chì avemu u scopu di espansione in tutta a cità, hè cumpletu è integratu cù altri prughjetti di riduzzione di risichi di a municipalità, diventeremu una cità più resistente è più sicura contru i disastri".

I residenti di u quartieru anu piaciutu l'applicazione

Mehmet Özdemir, unu di i residenti di u quartiere, hà dichjaratu ch'ellu era cuntentu di l'applicazione. Özdemir hà dettu: "U nostru edifiziu hà avà una carta d'identità. In questu ID, pudemu accede à tutte l'infurmazioni scannendu u codice à barre. Videmu quanti metri quadrati hè u bastimentu, s'ellu hè licenziatu o micca, è tuttu in u prugettu. Per esempiu, quandu vogliu cumprà un appartamentu in questu edifiziu, vi vede s'ellu ci hè un edifiziu cù un prughjettu è s'ellu hà un permessu di residenza. Questu serà un grande aiutu per mè ", disse.

İshak Kızıltaş hà dettu ancu chì hè una grande comodità per pudè accede à tutte l'infurmazioni nantu à u bastimentu scannendu a matrice di dati.

Chì hè statu fattu ?

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà decisu di piglià l'inventariu di u bastimentu esistenti in a cità u 4 di marzu di u 2021 è hà firmatu un protokollu cù a Camera di Ingegneri Civili di Izmir (IMO). A più affettata da u terrimotu Bayraklı In u scopu di u travagliu iniziatu in u distrittu di Istanbul, u travagliu di campu è d'archiviu riguardanti 31 mila 146 case hè statu finitu. I dati di l'archiviu è di u prughjettu sò stati analizati per mezu di l'indagine di strada realizata in u campu, integrata cù i dati di forza di béton ottenuti da esperimenti è analisi, è analizati cù metudi scientifichi, tenendu in contu l'annu di custruzzione. Custruì studii d'inventariu è custruisce un sistema di documenti d'identità BayraklıDopu, serà allargatu à tuttu İzmir. A Municipalità Metropolitana hà u scopu di piglià un inventariu di 869 mila 217 edifici in tutta a cità à longu andà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*