Inizianu i Festival "Beyoğlu Cultural Road" è "Capital Cultural Road".

Beyoglu Kultur Road è Baskent Kultur Road Festival cumincianu
Inizianu i Festival "Beyoğlu Cultural Road" è "Capital Cultural Road".

I Festivali "Beyoğlu Culture Road" è "Capital Culture Road", chì seranu urganizati da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, sò stati presentati à u Centru Culturale Istanbul Atatürk (AKM).

In u so discorsu in a riunione introduttiva di i festivals, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dettu: "Avemu decisu di trasfurmà u festival in festivals includendu e nostre altre cità è facenu una tradizione. Stu mese, avemu principiatu u Festival Capital Culture Road inseme cù Beyoğlu ". disse.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì i festivals, chì accuminciaranu u 28 di maghju, accoglieranu quasi 16 mila avvenimenti in 2 ghjorni è ospitanu più di 6 mila artisti.

U Festival "Beyoğlu Culture Road" Cumincerà cù u Concertu AKM di Glykeria

Sottulineendu chì u Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu si svolgerà in 53 lochi quist'annu cù a participazione di 84 diverse istituzioni culturali è artistiche, u Ministru Ersoy hà nutatu chì più di 4 500 eventi seranu realizati cù a participazione di più di 500 XNUMX artisti.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dichjaratu chì Glykeria, unu di i nomi principali di a musica rebetiko, darà un cuncertu speciale per l'apertura à l'AKM Türk Telekom Opera Hall.

Dichjarà chì AKM presenta una larga gamma di selezzione in tuttu u festival, da l'opera à l'arti digitale, da u cinema à l'entrevista, da u teatru à l'attività di i zitelli, Ersoy hà cuntinuatu cusì:

"L'Opera di Sinan, chì hè stata cumposta sottu l'istruzzioni di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan è hà avutu a so prima mundiale à u Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu l'annu passatu, portarà una volta di più a magnifica vita di Mimar Sinan in scena in AKM in u scopu di festival. Barcelona Gipsy Balkan Orchestra, chì hà universalizatu i canti zingari tradiziunali di l'Europa di l'Est in u palcuscenicu di a musica mundiale, sparterà u palcuscenicu cù u nostru preziosu artista Suzan Kardeş à l'AKM Türk Telekom Opera Hall. A soprano Anna Prohaska, chì hà affascinatu l'audienza è i critichi cù i so spettaculi, sarà ancu nantu à u palcuscenicu di l'AKM Türk Telekom Opera Hall. L'artista, chì interpreterà e cumpusizioni di Mozart, Beethoven è Haydn, serà accumpagnatu da a Deutsches Symphonie-Orchester Berlin sottu u direttore Giovanni Antonini.

E strade è e piazze d'Istanbul diventeranu in tappe per 16 ghjorni

U Ministru Ersoy hà aghjustatu chì l'Orchestra Sinfonica di Bilkent è Fazıl Say feranu una festa musicale chì ùn deve esse mancata in AKM è hà dettu: "Ci sò ancu u Don Quixote Ballet, Fire of Anatolia, Troia, Amadeus è assai altri. Durante u festivale, a nostra Opera Hall accoglierà un festival d'arte unicu. U maestru di oud tunisina Cafer Yusuf mischiarà magistralmente jazz, musica indiana è musica elettronica per l'amatori di musica in Istanbul.

Haluk Bilginer presenta un spettaculu unicu à l'amatori di teatru cù u so travagliu "King Lear", Sumru Yavrucuk cù "Shirley Valentine" è Ayça Bingöl cù "I am Anatolia". A nostra Sala di Teatru AKM accoglierà a cullaburazione di Fatih Erkoç è Kerem Görsev, induve i maestri satisfaranu a nostra ànima cù a musica. Refik Anadol, chì hà attiratu una grande attenzione in u mondu cù i so opere, Hz. "Rumi", a so installazione digitale inspirata da Mevlana, pò esse visitata in u foyer di u teatru AKM durante u festivale. disse.

Mencionendu chì e proiezioni speciali di i Teatri di u Statu incontreranu l'amatori d'arte in tuttu u festival, Ersoy hà dettu: "U Cinema Atlas è u Museu di Cinema di Istanbul accoglieranu a "Esposizione Dietro le Scene" è l'entrevista di i direttori in u festival. "Nimu ùn deve mancà l'entrevista cù nomi preziosi cum'è Derviş Zaim, Engin Altan Düzyatan, Kerem Bursin, Zeynep Atakan è Meryem Uzerli". disse.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Ersoy hà enfatizatu chì e strade è e piazze d'Istanbul diventeranu un palcuscenicu durante u festival è hà cuntinuatu cusì:

"Galata Tower, Şişhane Square, French Street, Tomtom Street, Kolayule, Karaköy Ferry Port è assai altri lochi sperimenteranu l'atmosfera di festival cù tappe à l'aria aperta. Mazhar Alanson, Yeni Türkü, Ceylan Ertem, Emir Ersoy, Gökhan Türkmen, İrem Derici, Jabbar, Karsu, Melek Mosso, Metin Özülkü, Murat Boz, Murat Dalkılıç, Rafet El Roman, Sattas, Simge Sağın, Can Yedincici è altri. Parechji nomi populari scuntrà i so fan in cuncerti gratuiti. Mentre Galataport ospita cuncerti à l'aria aperta, una zona speciale ligata à a gastronomia serà ancu stabilita quì. "I visitatori puderanu visità a mostra di a prima donna ceramica di Turchia, Füreyya Koral, in a Collezione di a Gran Assemblea Naziunale Turca, di novu in Galataport".

U gruppu K-Pop Mirae farà un cuncertu à l'apertura di u Festival Capital Culture Road

In riferimentu à a strada di a Capital Culture Road Festival, u Ministru Ersoy hà dettu: "A strada di a Capital Culture Road parte da u Museu Ulucanlar è si estende à l'isula CSO nantu à una strada di 4.7 chilometri. In questa strada, u Castellu di Ankara, u Museu di e Civiltà Anatoliana, i Musei Erimtan è Koç, a Moschea Hacı Bayram Veli, a Texture di a Città Storica di Hamamönü, u Tempiu d'Augustu è u Bagnu Rumanu, Pittura è Scultura, Etnografia è Musei di l'Indipendenza Economica İş Bank, Museu Ziraat Bank, PTT Stamp I musei è i teatri di l'opera è i nostri edifici di teatru. disse.

U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì u Festival di a Strada di a Cultura Capitale principia cù u cuncertu di apertura di u gruppu K-Pop sudcoreanu Mirae à CSO Ada Ankara è hà dettu:

"Durante u festival, CSO Ada accoglierà cuncerti di diversi artisti da a musica classica à a musica mundiale. U cantante spagnolu Buika, chì hè cunsideratu trà i migliori vocalisti in u mondu, l'artista di fama mundiale Dino Merlin da Bosnia-Erzegovina, a "voce d'oru di l'Africa" ​​Salif Keita, è u geniu di u viulinu Ara Malikian, chì hè amatu cù i so spettaculi energetichi di scena, saranu scuntrà l'amatori di musica in CSO Ada Ankara Main Hall. CSO accumpagnà u virtuoso di u viulinu di fama mundiale Bomsori, sottu a direzzione di u direttore Rengim Gökmen. À u cuncertu CSO, chì si terrà sottu a direzzione di u direttore Cem'i Deliorman, Maxim Vengerov, chì hè cunsideratu unu di i migliori virtuosi di u viulinu in u mondu, sparterà u palcuscenicu cù i so fratelli musicisti, u pianista Birsen Ulucan è u violinista Özcan. Ulucanu. E cumpusizioni di Mozart, Beethoven è Haydn riecheranu in Ankara dopu à Istanbul. Accompagnée de la Deutsches Symphonie-Orchester Berlin sous la direction du chef d'orchestre Giovanni Antonini, la célèbre soprano Anna Prohaska rencontrera les amateurs de musique classique à CSO Ada l'8 juin.

Sottulineendu chì Emircan İğrek, Göksel, Kubat, Sakiler, Sattas, Simge Sağın è Yüksek Sadakat incontreranu l'amatori d'arte in cuncerti gratuiti à u festival, Ersoy hà dettu: "'Aida', 'Swan Lake', 'Aida', 'Swan Lake' , 'Aida', 'Swan Lake', 'Aida', 'Swan Lake', 'Aida', 'Swan Lake', 'Aida', 'Swan Lake', 'Aida', 'Swan Lake', 'Aida', 'Swan Lake', 'Aida', 'Aida', 'Swan Lake' seranu messi in scena da i preziosi artisti di Ankara State Opera and Ballet. I spettaculi 'Midas Ears' è 'Romeo and Juliet' scontranu l'audienza à u Grand Teatru. "Harem", chì riunisce u ballet è a musica classica turca è hè statu interpretatu in una casa sold-out da l'Opera è u Ballet Statale di Ankara per 20 anni, hè stata preparata di novu soprattuttu per u festival. U Museu di Pittura è Scultura d'Ankara, chì hà una cullizzioni storica di pittura inestimabile chì hà vistu a custruzzione di a Republica è di a Turchia muderna, accoglie opere da u 75 anniversariu di u Cuncorsu di Pittura è Scultura Statale, u cuncorsu d'arte più longu di u nostru paese, in tuttu. a festa. Steve McCurry si ritroverà cù l'amatori d'arte di Ankara. A mostra di l'opere di l'artista si terrà à CerModern. "U nostru 1u è 2u Parlamentu, u Sümerbank Building è u Parcu di a Ghjuventù, chì anu un postu impurtante in i ricordi di i residenti di Ankara, accoglieranu l'amatori di l'arte cù avvenimenti assai speciali in tuttu u festivale". hà fattu a so valutazione.

Enfatizendu chì queste rotte continuanu à accelerà a vita culturale, Ersoy hà dettu: "Questi passi seranu seguiti da u Festival Diyarbakır Sur trà 1-16 ottobre. "A maghju di l'annu prossimu, includeremu Izmir in i festivali di strada culturale". Cuntinuò e so parolle.

Dopu à a cunferenza di stampa, u Ministru Ersoy hà pigliatu una foto di souvenir cù l'invitati è e squadre di u festival. L'infurmazioni dettagliate nantu à l'avvenimenti ponu accede à traversu i siti web "www.beyoglukulturyolu.com" è "www.baskentkulturyolu.com" è l'applicazioni mobili "Beyoğlu Culture Road" è "Başkent Culture Road". I biglietti per l'avvenimenti ponu esse acquistati via l'applicazione "sanatcepte". https://biletinial.com/ pò esse acquistatu via .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*