Bursa Cuisine per esse presentata à u mondu

Bursa Cuisine per esse presentata à u mondu
Bursa Cuisine per esse presentata à u mondu

A "Settimana di a cucina turca", chì hè stata iniziata sottu l'auspici di a moglia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Emine Erdoğan, cù u scopu di prumove a ricca cultura culinaria di Turchia in u mondu sanu, hè stata celebrata cù un prugramma induve e prelibatezze lucali di Bursa sò state exhibite cù i cuntributi di a Municipalità Metropolitana di Bursa.

Sottu l'auspici di a Presidenza è a moglia di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Emine Erdoğan, a "Settimana di a cucina turca" hè stata urganizata u 21-27 di maghju sottu a coordinazione di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, da l'Uffiziu di u Governatore di Bursa è a Direzzione Provinciale di Cultura. è Turismu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Bursa. Hè statu celebratu cù u prugramma urganizatu cù i cuntributi di e municipalità di u distrittu. I citadini anu mostratu un grande interessu in u prugramma in Merinos Park, induve l'esempii di a ricca cultura culinaria di Bursa sò stati esposti. In u prugramma chì hà iniziatu cù i spettaculi Hacivat è Karagöz, in più di a prumuzione di i sapori lucali di Bursa, un cuncorsu di cucina di farina senza glutine hè statu tenutu in cooperazione cù l'Associazione Bursa Celiac Life. A malatia celiac è l'impurtanza di a vita senza glutine sò state enfatizzate offrendu prudutti senza glutine.

"Avemu innumerevoli valori"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì Bursa, a prima capitale di l'Imperu Ottumanu, hè una di e cità più impurtanti di Turchia in quantu à a gastronomia è a cultura culinaria. U presidente Aktaş hà dichjaratu chì, ancu s'è u doner o u caramelu di castagna vene in mente quandu Bursa hè citatu, a cucina di Bursa, chì hà una tradizione assai ricca in termini di ingredienti è ricette, hà una larga gamma da l'oliu d'oliva à i piatti di carne, da u pesciu à i dolci. Esprimendu chì u passatu di a cucina di Bursa pò esse vistu quandu si guarda à l'annuari di Bursa, i registri Bursa evkaf, i registri kadı, i registri tenuti da fundazioni, i prudutti acquistati per a cucina di u palazzu, diversi documenti è libri, u sindaco Aktaş hà dettu: "Cumu a municipalità metropolitana di Bursa, Travagliemu cù diversi stakeholders per revelà sti valori. Bursa, chì hè cresciutu da l'immigrazione da Rumelia à i Balcani, da u Caucasu à e diverse regioni di l'Anatolia, hà ogni tipu di cultura culinaria. Vulemu purtà sta ricchezza inseme cù tutta a Turchia è u mondu. Avemu innumerevoli valori, da i polpette cù pita à i fichi neri, da u latte halva à pita cù tahini, da i pesche Bursa à l'alivi Gemlik. Avemu pianificatu diverse attività per a settimana di a cucina turca. Per a prima volta, urganizeremu un festival chjamatu "Bursa Gastronomy Festival Silky Tastes" per 23 ghjorni u 25-2022 ​​settembre 3. Avemu grandi scopi ligati à a gastronomia. Credu chì u festival aghjunghje valore à Bursa. Sapemu chì a gastronomia hè unu di i tituli più impurtanti di u turisimu. Cum'è Bursa, avemu stu putenziale ".

Ahmet Misbah Demircan, Vice Ministru di Cultura è Turismu, hà pigliatu u palcuscenicu è hà datu infurmazione nantu à u travagliu cù u libru di Emine Erdoğan "Cucina Turca cù Ricette Centenarie", in quale e ricette tradiziunali di millaie d'anni di l'Anatolia sò state aperte à u mondu per a prima volta. cù i so aspetti sani è senza rifiuti. In riferimentu à l'impurtanza di a cultura di a zuppa in i terreni anatoliani, Demircan hà dettu: "Ùn duvemu micca cunsumà prudutti industriali casuali. In quale regione campemu, duvemu cunsumà i prudutti pruduciuti in quella regione. L'alimentazione hè una cultura. L'alimentazione hè un'altra cosa. Una manera di integrà cù l'ambienti chì campemu hè di alimentà l'alimenti in a regione. A diversità alimentaria hè alta in Anatolia. Hè l'alimentu industriale chì ci minaccia. Avemu sempre signalà i danni di questu. Per questu scopu, i prugrammi di a Settimana di a Cucina Turca sò tenuti simultaneamente in 81 pruvince. Ùn ci scurdemu chì a cultura culinaria hà un rolu impurtante in u turismu. Ùn ci vole micca scurdà di quantu hè preziosa a cucina.

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà dichjaratu chì l'abitudini alimentari sò furmati secondu a geugrafia è diventate una cultura cù u tempu. Dichjarà chì i periodi di l'Asia Centrale, Seljuk è Ottomanu duveranu esse esaminati per capisce bè a cucina moderna turca, Canbolat hà dichjaratu chì a Settimana di a Cucina Turca farà fora a cultura alimentaria dimenticata è rinfriscà a memoria culturale. Dichjarà chì e diverse culture mantenenu viva a so cucina unica in Bursa, chì hà ricevutu immigrazione da diverse parti di u mondu in ogni periodu di a storia, Canbolat hà dettu: "Bursa, chì riunisce diverse culture in u stessu tavulinu, hà arricchitu u so patrimoniu culturale. L'abbundanza di prudutti cultivati ​​​​in Uludağ è a pianura di Bursa hà riflettutu seriamente in a cucina di a cità. Attachemu impurtanza à tali studii chì anu u scopu di portà a cucina turca à u primu pianu.

Dopu à i discorsi, i rigali sò stati presentati à i vincitori in u cuncorsu di pasticceria fatta da farina senza glutine da i membri di u protocolu. À a fine di u prugramma, a torta fatta da Hasan Acar cù farina senza glutine hè stata tagliata è servita à i participanti. U presidente Alinur Aktaş è quelli chì l'accumpagnavanu dopu anu visitatu i stand installati in a zona è anu esaminatu i prudutti di l'artighjanali fatti da l'associazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*