U Centru di Monitoraghju Elettronicu segue Passu à Passu l'Autori di Violenza

U Centru di Monitoraghju Elettronicu segue Passu à Passu l'Autori di Violenza
U Centru di Monitoraghju Elettronicu segue Passu à Passu l'Autori di Violenza

U Centru di Monitoraghju Elettronicu situatu in u Centru di Coordinazione di Sicurezza è Emergenza (GAMER) di u Ministeru di l'Interior hè statu introduttu. In u prugramma in u quale u Vice-Ministru Muhterem İnce hà participatu ancu, Sibel Özdemir, Direttore di u Dipartimentu di Sicurezza Pùbblica di a Direzzione Generale di Sicurezza (EGM), Dipartimentu di Combatting Domestic Violence and Violence Against Women, hà datu infurmazioni nantu à u Centru.

Dichjarà chì u nostru Ministeru porta à e so attività cun l'intelligenza di a "tolleranza zero versu a viulenza", Özdemir hà dettu chì tutti i persunali di l'infurzatori di a lege sò formati in permanenza in modu di rende sensibili à u più altu livellu in a lotta contru a viulenza contru à e donne è di stabilisce a so forma. prucessi prufessiunale.

Sibel Özdemir hà dettu chì a cumunicazione cù a vittima hè u focu principalu di a furmazione, chì u persunale di l'infurzatori di a lege deve cunnosce i so putenzi è e so rispunsabilità è chì anu da utilizà sti putenzi è rispunsabilità senza esitazione.

5 Opzioni di lingua più sò aghjuntu à l'applicazione KADES

Özdemir hà dichjaratu chì l'Applicazione di Supportu d'Emergenza di a Donna (KADES), chì hè stata messa in pratica u 24 di marzu di u 2018 cù u mottu "Donne contr'à a viulenza cun un clic", hà riduciutu u periodu di rappurtazione di a viulenza à u minimu livellu, è hà datu l'infurmazioni seguenti. : L'applicazione KADES hè stata scaricata da 3 milioni 700 mila donne finu à a data è circa 400 mila notifiche sò state ricevute attraversu stu sistema. Tutte e notificazioni sò risposti in una media di 5 minuti.

L'applicazione KADES hè stata tradutta in diverse lingue è hà cuminciatu à esse aduprata per ghjunghje à più persone in modu chì ponu dumandà aiutu u più prestu pussibule in cunfurmità cù e so lamentele. Queste lingue cuminciaru à esse aduprate cum'è inglese, francese, russo, arabu è persicu l'1 di marzu di u 2021 in u primu locu. In linea cù questu scopu, i studii cuntinueghjanu rapidamente per aumentà l'opzione di lingua da 5 à 10, chì ùn hè micca turcu. I nostri 5 lingue aghjuntu sò u spagnolu, l'alemanu, l'uzbek, u kirghiz è u kurdu ".

U direttore di filiale Sibel Özdemir hà nutatu chì l'applicazione di manette elettroniche hè stata implementata da u nostru Ministeriu u 25 di ghjennaghju di u 2021 cù una capacità di monitoraghju di 500, è da questa data, i sforzi anu cuntinuatu per monitorà è cuntrullà attivamente i casi, è per intervene in casu di pussibule. viulenza.

"Avemu aghjustatu un buttone di panicu à l'unità di monitoraghju"

Dopu à a presentazione, l'infurmazioni è a prumuzione riguardanti l'applicazione di manette elettroniche è altre attività sò state date à u Centru di Monitoraghju Elettronicu.

Dichjarà chì u centru agisce in cunfurmità cù e decisioni di a corte, Özdemir hà nutatu chì unu di i metudi di prutezzione più efficaci in a prutezzione di e donne vittime di viulenza contru à l'autore hè l'applicazione di manette elettroniche.

Özdemir spiegò chì a decisione di a tribunale di ùn avvicinà a vittima più di a distanza specificata hè seguita in u Centru di Monitoramentu Elettronicu cù manette elettroniche è unità di surviglianza di vittime.

Introducendu a manette elettronica attaccata à a caviglia di l'autore, Özdemir hà dichjaratu chì ponu vede induve l'autore hè nantu à a mappa. Sibel Özdemir hà dettu: "L'autore pò andà duv'ellu vole, ùn hè micca riparatu, ùn hè micca in forma di arrestu in casa. À una cundizione, ch'ellu ùn s'avvicina micca à a persona chì hà perpetratu, vale à dì a persona chì avemu riferitu cum'è a vittima ". disse.

Özdemir spiegò chì anu aghjustatu u buttone di panicu à l'unità di surviglianza, è chì a vittima di a viulenza pò cumunicà cù u centru di monitoraghju una volta pressu u buttone di panicu.

Enfatizendu chì l'autore ùn deve mai avvicinassi à a vittima, Özdemir hà dettu: "Bè, chì succede s'ellu face? E s'ellu prova à caccià a pinza ? Ci tocca à signalà tutti cum'è violazioni. Se a carica scende sottu à u 30 per centu, l'avvertimentu si spegne. Avvisemu u obligee. Se u perpetratore prova di caccià u clamp elettronicu attaccatu à u so ankle, vene cum'è una violazione, a nostra prucedura di intervenzione principia. O s'avvicinò à a vittima è hà pruvatu à entre in a zona chì avemu marcatu nantu à a mappa, chì avemu definitu cum'è a zona pruibita, è a nostra prucedura d'intervenzione principia in u listessu modu. disse.

Özdemir hà dettu chì a vittima, l'autore è l'unità di applicazione di a lege in a pruvincia pertinente sò stati cercati simultaneamente cù a prucedura d'intervenzione, Özdemir hà dettu: "Avemu avvistu a vittima chì si deve mantene in una zona sicura è chì l'autore pò avvicinà ellu. Avvisemu l'autore di abbandunà quella zona. Cunsiderendu a pussibilità ch'ellu cuntinueghja cù u so tentativu pussibule, dirigemu a squadra di l'infurzazioni di a lege à u locu attuale cum'è vedemu u so locu è assicurà chì u suspettatu hè cacciatu da quella zona senza avvicinà à a vittima di novu. Ùn avemu micca avutu prublemi finu à avà ". disse.

"Mille 200 casi tracciati finu à avà"

Un membru di a stampa hà dumandatu: "Quanti minuti ci vole à l'ufficiali di l'ordine per ghjunghje à a scena di u crimine?" Özdemir hà dettu: "Tempu assai pocu. Perchè a spedizione di a squadra più vicina hè impurtante quì. A distanza chì chjamemu a distanza minima hè determinata per questu in decisioni di tribunale. Per esempiu, milla metri o 500 metri. U periodu determinatu cunsiderendu u tempu d'intervenzione di l'infurzatori di a lege è piglià l'opinione di l'agenzia di rinfurzà a lege. Stu periodu pò varià secondu ogni pruvincia. disse.

"Chì tipu d'interferenza si faci in lochi cum'è u metro induve i segnali sò tagliati?" Özdemir hà rispostu à a quistione: "Per esempiu, a nostra unità ùn riceve micca un signalu è scende cum'è un avvisu quandu hè stazionariu è ùn si move micca per un certu periodu di tempu. L'avemu avvistu. Dicemu "muvimenti". Pò esse sia a vittima sia l'obligatoriu. Per mezu di sta unità, pudemu ghjunghje sia à l'autore sia à a vittima, è ponu ancu ghjunghje à noi ". hà datu a risposta.

Nutendu chì u software è i dispositi utilizati sò domestici è naziunali, Özdemir hà dettu: "Finu à avà, 200 casi sò stati seguiti cù questa applicazione. Avemu sempre 580 casi in corso. Stu sistema travaglia attivamente in u centru quì, 7 ghjorni à settimana, 24 ore à ghjornu. hà datu l'infurmazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*