Chì ghjè Monkeypox Virus, cumu si trasmette? Chì sò i sintomi di u virus Monkeypox?

virus monkeyberry
virus monkeyberry

Mentre u coronavirus, chì hà affettatu u mondu, hà persu u so effettu, u virus Monkeypox hà cuminciatu à sparghje. U virus Monkeypox, chì hà cuminciatu à apparisce in i paesi europei, hà allarmatu u mondu. I citadini spaventati investiganu i sintomi di u virus di u monkeypox, u so trattamentu è cumu si trasmette. Eccu quelli chì sò curiosi nantu à u virus Monkeypox in questu articulu ...

A malatia di Monkeypox hè causata da u virus Monkeypox, un membru di u genus Orthopoxvirus in a famiglia Poxviridae. Monkeypox hè una malatia zoonotica virali chì si trova principarmenti in e fureste tropicali di l'Africa Centrale è Occidentale è hè occasionalmente esportata in altre regioni.

Monkeypox hè stata scuperta per a prima volta in u 1958 quandu un focu di malatia simili à a variola hè apparsu in i culoni di scimmie di laboratoriu, da quì u nome "monkey pox". Un casu di Monkeypox virus hè statu signalatu per a prima volta in l'omu in u 1970 in a Republica Democràtica di u Congo. Da quella data, i casi di u virus di a variola di scimmia sò stati signalati in l'omu in altri paesi di l'Africa Centrale è Occidentale.

Cosa hè Monkeypox Virus?

U virus Monkeypox hà dui gruppi genetichi distinti, l'Africa Centrale è l'Africa Occidentale. U virus Monkeypox di l'Africa Centrale in l'omu hè più severu è hà un tassu di mortalità più altu ch'è u virus di l'Africa Occidentale.

U periodu d'invasione, chì hè carattarizatu da frebba, mal di testa intensu, lymphadenopathy (inflamazioni di i nodi linfatici), mal di schiena, dolori musculari è debule severu, dura trà 0-5 ghjorni. A linfadenopatia hè una caratteristica distintiva di u casu di u virus di a varicella di scimmia cumparatu cù altre malatie chì inizialmente ponu esse simili (varicella, sarampellu, variola).

Chì sò i sintomi di u virus Monkeypox?

A rash di a pelle di solitu principia 1-3 ghjorni dopu à a frebba. A rash tende à esse più cuncentrata nantu à a faccia è l'estremità in quantu à u troncu. I rashes sò generalmente cuminciati nantu à a faccia (95% di i casi) è affettanu i palmi è i soli (75% di i casi). Inoltre, a mucosa orale (in 70% di i casi), l'area genitale (30%) è a córnea (20%) sò affettati, cù a cunghjuntiva. A rash varieghja da macule (lesioni à fondu pianu) à papule (lesioni fermi ligeramente elevate), vesicule (lesioni piene di fluidu chjaru), pustule (lesioni piene di fluidu giallu) è crosta chì sguassate.

U virus Monkeypox hè trasmessu à l'omu soprattuttu da animali salvatichi cum'è roditori è primati, ma pò ancu esse a trasmissione da l'omu à l'omu.

Cumu hè trasmessu u virus Monkeypox?

U virus Monkeypox hè trasmessu da una persona à l'altru attraversu u cuntattu cù materiali contaminati cum'è lesioni, fluidi corpusiculi, gocce respiratorii è letti. Manghjendu carne pocu cotta è altri prudutti d'animali di animali infettati hè un pussibule fattore di risicu. Pò esse ancu trasmessu da a mamma à u fetu per via di a placenta.

Ci hè una cura per u virus Monkeypox?

Ùn ci hè ancu un trattamentu pruvucatu è sicuru per l'infezzione di u virus di a variola di scimmia. A vaccina di variola, antivirali è immunoglobulina intravenosa (VIG) pò esse usata per cuntrullà l'epidemie di variola di scimmia. Tuttavia, attualmente, i vaccini originali (prima generazione) di variole ùn sò più dispunibili à u publicu. Una vaccina più nova hè stata appruvata in 2019 per a prevenzione di a variola è a malatia di a scimmia, ma ùn hè ancu largamente dispunibule in u settore publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*