Circular "Documentu strategicu di u prugramma Spaziale Naziunale" publicata in a Gazzetta Ufficiale

Circular di Documentu Strategicu di u Programma Spaziale Naziunale Publicatu in u Gazzetta Ufficiale
Circular "Documentu strategicu di u prugramma Spaziale Naziunale" publicata in a Gazzetta Ufficiale

U presidente Erdoğan hà annunziatu chì u "Documentu di Strategia Spaziale Naziunale" chì copre l'anni 2022-2030 hè statu preparatu da l'Agenzia Spaziale Turca per rializà a visione, a strategia, i scopi è i prughjetti di Turchia in u campu di e pulitiche spaziali in un modu coordinatu. è modu integratu.

In quantu à u Documentu di Strategia di u Programma Spaziale Naziunale publicatu in a Gazzetta Ufficiale, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì l'industria spaziale s'hè sviluppata rapidamente è hè diventata una zona chì tocca a vita di tutte e persone è crea valore.

Rimarchendu chì assicurendu l'indipendenza in l'accessu è l'usu di u spaziu, rinfurzà l'ecosistema spaziale, sviluppendu opportunità per l'usu di u spaziu per u benefiziu di a sucità, ottenendu sempre più azioni in u mercatu spaziale globale, è sviluppà opportunità di cooperazione internaziunale chì sustene u pacificu. l'usu di u spaziu, u presidente Erdoğan hà dettu chì a strategia spaziale deve esse efficaci, sicura è sicura, hà enfatizatu chì hè di grande impurtanza per a Turchia per realizà a so implementazione durabile.

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì i studii spaziali, chì si concentranu in u lanciu, i satelliti di telerilevazione, i sistemi di posizionamentu è di cronometrazione basati in satelliti, scienze spaziali, missioni spaziali di ricunniscenza è tripulati, satelliti di cumunicazione è sicurezza spaziale, cuntribuiscenu à a tecnulugia è l'ecunumia di u paese furnisce efficienza è efficienza. l'impieghi micca solu in u campu di u spaziu, ma ancu in tutti i settori affettati.

Dichjarà chì e pulitiche spaziali di i stati sò furnite da i prugrammi spaziali preparati da l'agenzii per fà sta cuntribuzione più sistematica è pianificata, u presidente Erdoğan hà dettu:

"In questu cuntestu, cunsiderendu l'evoluzione in u mondu, per realizà a visione, a strategia, i scopi è i prughjetti di u nostru paese in u campu di e pulitiche spaziali in modu coordinatu è integratu, u decretu presidenziale n. Terzu Pianu di Sviluppu (23-4), a Presidenza di l'Agenzia Spaziale Turca hà preparatu u Documentu di Strategia di u Programma Spaziale Naziunale chì copre l'anni 11-2019, chì custituiscenu una strada per i studii spaziali in u nostru paese è accelerà i studii attuali è portanu sti studii. in più. tua.gov.tr) serà publicatu. Pregu gentilmente chì tutti i tipi di supportu è assistenza chì ponu esse necessarii in i studii da esse realizati in u scopu di u Documentu di Strategia di u Programma Spaziale Naziunale (2023-2022) sò realizati cun sensibilità da e istituzioni è urganisazioni pertinenti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*