Cooperazione esemplare trà İzmir è Gaziantep

Esempiu di Cullaburazione da Izmir è Gaziantep
Cooperazione esemplare trà İzmir è Gaziantep

Una delegazione di 112 persone, custituita da u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Izmir è i Membri di l'Assemblea, hà visitatu Gaziantep per esaminà l'opportunità di cooperazione in situ è ​​pruduce prughjetti cumuni. Visità u guvernatore di Gaziantep Davut Gül, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep Fatma Şahin è u presidente di a Camera di l'Industria di Gaziantep Adnan Ünverdi, a delegazione hà tenutu una riunione di l'Assemblea Congiunta cù a Camera di Cummerciu di Gaziantep.

Nutendu chì Gaziantep è İzmir anu assai in cumunu è facenu suggerimenti per a cooperazione, u presidente di u Cunsigliu di a Camera di Cummerciu di İzmir, Mahmut Özgener, hà dettu: "A cosa chì m'hà impressiunatu u più durante a visita hè chì tutti i decisori di a cità gestiscenu. prughjetti urbani cù una mente cumuna è energia. U mutivu più impurtante per quessa Gaziantep, a cità di Gazi, hà sviluppatu rapidamente in u cummerciu, l'industria, u turismu è l'agricultura, è hà risuscitatu à a cima in dati ecunomichi, hè l'unione di e forze chì anu creatu per a cità. U fattu chì tutti i decisori trasmettenu a cità, i so prughjetti è i so scopi in a listessa lingua durante e nostre visite, hà dimustratu una volta di più quantu hè impurtante a mente cumuna, chì aghju sempre enfatizatu, hè a cuuperazione in cità.

A Càmera di Cummerciu di İzmir (İZTO) è a Càmera di Cummerciu di Gaziantep (GTO) anu urganizatu una "Cerimonia di Firma di l'Assemblea Congiunta è a Firma di Protocolli di Cooperazione" per migliurà a cooperazione trà e duie cità. A riunione, chì hà iniziatu cù i discorsi di apertura di u presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir Mahmut Özgener, u presidente di a Camera di Cummerciu di Gaziantep Mehmet Tuncay Yıldırım, u presidente di l'Assemblea di a Camera di Cummerciu di İzmir Selami Özpoyraz è u presidente di l'Assemblea di Cummerciu di Gaziantep, Hilmi Teimurante, s'hè tenutu in l'Assemblea di Gaziantep Teimurante. Sala di Assemblea di a Càmera di Cummerciu. .

Vicepresidente di u Cunsigliu di İZTO Emre Kızılgüneşler, Vice Presidenti di u Cunsigliu di İZTO İrfan Erol è Yavuz Ateşalp, Tesoriere di u Cunsigliu di Amministrazione di İZTO Ali Osman Öğmen, Membri di u Cunsigliu di İZTO Abdullah Salkım, Fetullah Yetikin, Metullah Yetikdar, Membrau di u Cunsigliu di Gözhan, Göhmet İZTO I membri di l'Assemblea è i membri di l'Assemblea GTO anu assistitu.

ÖZGENER: "TRUVERU COOPERAZIONI VALUE"

Esprimendu chì sò assai felici di fà a so prima visita à Gaziantep dopu a pandemia, u presidente di u Cunsigliu di İZTO, Mahmut Özgener, hà dettu: "Pensu chì u nostru viaghju à Gaziantep finirà in modu assai efficace è stabiliremu una cooperazione è amicizie assai preziose grazie à voi. Inoltre, simu piacè di rende permanente questa atmosfera di sulidarità è di partenariatu cù un accordu di cuuperazione firmatu trà e nostre Camere.

"İZMİR E GAZİANTEP DUE CITTE FORTI"

Özgener hà furnitu infurmazioni à i Membri di l'Assemblea di a Camera di Cummerciu di Gaziantep nantu à l'ecunumia è a vita cummerciale di İzmir, chì hè a terza cità più grande di Turchia in termini di ecunumia è demugrafia, cù una populazione di quasi 4 milioni, 307 miliardi TL è una parte di 6,1. I sumiglia trà e nostre cità sò trà i mutivi principali di pianificà a nostra visita à Gaziantep. İzmir è Gaziantep sò trà e cità chì cuntribuiscenu più à l'ecunumia turca è anu un surplus di cummerciu esteru. U più impurtante, İzmir hè a cità più aperta di u punente è Gaziantep hè a cità più aperta di l'est. Avemu una struttura chì hè vicinu à l'altru è aperta à partenarii in parechji spazii, cum'è a nostra struttura ecunomica multi-settoriale, a nostra capacità di esportà in diverse zone, i nostri bazars storichi, a nostra ricca cucina è cultura gastronomica. Cridemu pienamente chì pudemu cooperà cù a nostra Camera di Cummerciu di Gaziantep in diversi campi, in particulare in l'esportazioni ", disse.

"UN MODELU DI COOPERAZIONE ESEMPIU PER A TURCHIA"

Özgener, chì hà listatu i so suggerimenti nantu à i temi chì ponu esse cooperati trà e duie camere, cuntinuò e so parolle cusì: "Avemu cura di urganizà una ideathon o hackathon cumuna per sviluppà a cooperazione esistente è potenziale trà e duie cità. U primu stadiu. di l'avvenimentu, chì copre a fase di furmazione è preparazione, hè urganizata in linea, è a semifinale si terrà in Gaziantep ". Vogliu suggerisce chì a finale si terrà fisicamente à u Centru di l'Imprenditorialità è di l'Innuvazione IzQ in Izmir. . Credu chì avemu principiatu un mudellu di cooperazione esemplare in Turchia, travagliendu inseme cù una forte cumunicazione in questu è prughjetti simili.

"MANUALE DIGITAL SIGNALS GEO"

"Credemu ancu chì saria benefiziu di pubblicà u Manuale Digitale di Prodotti di Indicazione Geografica di Gaziantep è İzmir in Turcu è Inglese. Cridemu chì a publicazione di i prudutti geograficamente indicati cum'è e-libri, chì ghjucanu un rolu impurtante in a prumuzione di pruvince, serà efficace in quantu à a prutezzione è a prumuzione di u patrimoniu culturale.

YILDIRIM: "İZMİR È GAZİANTEP sò duie cità chjave"

Nutendu chì İzmir è Gaziantep eranu e duie cità chjave di a Lotta Naziunale 100 anni fà è a lotta ecunomica oghje, u presidente di a Camera di Cummerciu di Gaziantep, Mehmet Tuncay Yıldırım, hà dettu: "Spergu chì u protocolu di cooperazione chì faremu cù a nostra Camera di Cummerciu di Izmir oghje serà. esse u primu signu di e boni travaglii chì faremu inseme. Cridemu chì stu protokollu ci permetterà di realizà studii chì cuntribuiscenu à a cooperazione cummerciale è culturale trà Gaziantep è İzmir, per risolve i prublemi è i bisogni, per unisce i punti di forza di e duie Camere, è per alimentà l'altri cù e so sperienze. ", disse.

"A 5ª PROVINCIA PIÙ ESPORTATIVA DI TURCHIA"

Rimarchendu chì Gaziantep hè una cità speciale chì hè famosa in u mondu sanu cù a so situazione geografica, u putere di produzzione, a so cultura imprenditoriale, a storia, a cultura è di sicuru i so gusti, Yıldırım hà cuntinuatu cusì: "Gaziantep hè unu di i paesi in più rapida crescita in Turchia. ecunumie lucali dinamichi In 2020, avemu crisciutu da 99% cù un PIB di 273 miliardi 776 milioni 12,3 mil TL. Avemu diventatu a seconda pruvincia chì hà cuntribuitu u più à a crescita di Turchia dopu Ankara. Cum'è una cità d'esportazione, offremu un grande sustegnu à l'ecunumia turca, chì adopta un mudellu di crescita orientatu à l'esportazione. In 2, avemu diventatu a 2021a pruvincia di Turchia chì esporta u più "

REGALO SIGNIFICATIVO

Yıldırım hà dettu: "Vogliu sparte l'infurmazioni nantu à a bandiera chì unisce İzmir, Gaziantep è Atatürk. Questa bandiera hè stata rigalata à a so moglia Latife Hanım da Atatürk dopu a liberazione di İzmir. Avemu compru sta bandiera inestimabile, chì hà un grande significatu per a nostra cità, è l'hà donata per esse esposta in u Museu di Panorama. Allora noi, i citadini di İzmir. è Antep, sò citadini di Atatürk ", disse. Dopu à a riunione, un protocolu di cooperazione hè statu firmatu trà a Càmera di Cummerciu di İzmir è a Càmera di Cummerciu di Gaziantep. U presidente Yıldırım hà prisentatu una replica di a bandiera di seta chì appartene à Gazi Mustafa Kemal Atatürk à u presidente Özgener.

U presidente İZTO Özgener è u presidente GTO, Yıldırım, anu pigliatu una decisione cumuna di tene riunioni regulare in quantu à l'iniziu di i travaglii è a realizazione di i prughjetti cumuni di e duie Camere, è di tene a prossima riunione in İzmir.

3 VISITE IMPORTANTI

A delegazione di a Camera di Cummerciu di İzmir hà visitatu u guvernatore di Gaziantep, Davut Gül, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, è u presidente di a Camera di l'Industria di Gaziantep, Adnan Ünverdi, durante a so visita à Gaziantep.

GÜL: "PUDEmu OTTENERE SUPPORTU PORTU DA IZMIR"

Dichjarà chì ogni pruvincia hà assai da amparà da l'altru, u guvernatore di Gaziantep Davut Gül hà dettu: "Ogni pruvincia face un bonu travagliu. Dunque, e rilazioni trà e cità deve esse più calde. Credu chì Gaziantep è İzmir ponu cuntribuisce l'una à l'altru, in particulare in u cummerciu esteru. Siccomu Gaziantep ùn hà micca un portu, importa assai cose. Pudemu uttene sustegnu da İzmir in questu sensu. Abbracciamu e duie cità ", disse.

ŞAHİN: "LE CAMERE DEVE GUARDARE A TRASFORMAZIONE VERDE"

Accoltendu a delegazione di Izmir, u sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà dettu: "Izmir hè una cità assai speciale per mè. Duranti u mo ministeru, avemu fattu un bellu travagliu in Izmir. Facemu studii di prughjetti sustinuti à l'internaziunale cù u scopu di passà à l'alta tecnulugia in l'industria in a nostra cità. Avemu fattu passi impurtanti in stu riguardu, avemu una carta di strada in manu. Travagliemu in una cultura di travagliu cullaburazione cù u nostru Governatore, Camere è Municipalità. Gaziantep hè una cità laboriosa chì crea da nunda in ogni campu. Pigliemu Green Transformation assai seriu. E nostre camere duveranu guidà questu. Semu pronti per ogni tipu di cooperazione cù Izmir ", disse.

ÜNVERDİ: "SIAmu PRONTI PER COOPERARE"

U presidente di a Camera di l'Industria di Gaziantep, Adnan Ünverdi, chì hà datu infurmazioni à a delegazione Izmir nantu à i prughjetti in corso in a cità, hà dettu: "U nostru scopu più grande hè di serve u nostru paese. Avemu 11 zone industriali organizate. Avemu a più grande zona industriale organizata in Turchia. Semu una di e 9 cità cumpetitive in u mondu. Durante u periodu pandemicu, ci sò stati chjamati "a cità chì alimenta u mondu". Cooperemu cù altre organizzazioni non governamentali nantu à a trasfurmazioni verdi. Semu pronti à fà studii cumune cù İzmir ancu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*