L'acquistu di DFDS Primerail stabilisce una nova unità di cummerciale ferroviaria

L'acquistu di DFDS Primerail stabilisce una nova unità di cummerciale ferroviaria
L'acquistu di DFDS Primerail stabilisce una nova unità di cummerciale ferroviaria

Cù l'acquistu di l'operatore ferroviariu tedescu primeRail da DFDS, DFDS è primeRail anu firmatu un cuntrattu chì li permetterà di cuntinuà a so attività cum'è una sola cumpagnia da oghje.

Rinfurzendu e soluzioni ferroviarie di DFDS, sta fusione hè una prova di l'ambizione di DFDS di truvà modi sostenibili per cuntinuà à furnisce servizii affidabili è preziosi. Questa fusione significa u lanciamentu di novi attività ferroviarie in DFDS.

Stabbilita in 2019, primeRail opera in cuncetti di logistica terrestre è marittima cumminendu u trasportu ferroviariu è stradale. In u 2020, DFDS hà stabilitu un novu "Centru di Cumpetenze di Trasportu Intermodale" in Cologne in cuuperazione cù primeRail per furnisce soluzioni di trasportu intermodale à i so clienti.

L'acquisizione di primeRail da DFDS hè un passu impurtante per ghjunghje à i nostri ambiziosi scopi in u trasportu intermodale cumminendu u trasportu di ferry è ferroviaria.

Peder Gellert Pedersen, Vice President Executive DFDS è Capu di u Dipartimentu Ferries, hà dettu:

"Questu hè un passu strategicu impurtante per DFDS. Cerchemu i partenarii giusti cù i stessi valori è approcciu cummerciale cum'è DFDS, è primeRail hè u cumpagnu perfettu chì risponde à questi requisiti. Cunnettemu i nostri porti à i terminali terrestri per ferrovia. Cusì, offremu una reta di trasportu liscia è ecologica à u serviziu di i nostri clienti è di a sucetà ".

A NOVA UNITÀ DI AFFARI DFDS RAILWAY DA ESSERE STABULA

PrimeRail serà stabilitu in DFDS cum'è una nova zona cummerciale chì copre a cumpagnia di primeRail è l'attività di trasportu intermodale di DFDS. L'attività ferroviaria operarà sottu a Business Unit Mediterranea, guidata da Patrick Zilles, attuale CEO di primeRail.

Patrick Zilles, Vicepresidente di DFDS è Capu di Ferrovie, chì hà da rapportu à Lars Hoffmann, Capu di l'Unità di Business DFDS Mediterranean, hà dettu:

"Da a mità di 2018, quandu avemu acquistatu a nostra reta di Turchia, avemu amparatu quantu valore e nostre suluzioni di treni ponu aghjunghje à u nostru mudellu di cummerciale è a reta. Era un sviluppu previstu per espansione a nostra unità ferroviaria mentre espansione a nostra reta di trasportu cun un focusu più grande nantu à e soluzioni verdi. Dapoi u 2018 avemu radduppiatu u nostru serviziu di trenu settimanale è dunque duvemu fà u prossimu passu. Inseme à i nostri servizii di traghetti è servizii di logistica, vedemu chì a dumanda di trasportu ferroviariu hè in crescita. A nostra cooperazione cù primeRail ci permette di prufittà di più suluzioni intermodali. I clienti ponu lascià a so merchenzie in i nostri terminali in Turchia è riceve in Europa assai vicinu à a so destinazione ".

Patrick Zilles, Fundatore è CEO di PrimeRail, hà dettu: "Dopu a nostra cullaburazione di successu cù DFDS, sò felice di vede chì PrimeRail serà avà una parte impurtante di una di e principali reti di battelli d'Europa. Cum'è parte di DFDS, PrimeRail porterà a mobilità in cima cù suluzioni di trasportu intermodale innovativi è rentabili ".

L'acquisizione di DFDS da PrimeRail hè prevista per esse cumpletata in un annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*