Accordu di Cuuperazione Firmatu trà DHMI è AZANS

Accordu di Cuuperazione Firmatu trà DHMI è AZANS
Accordu di Cuuperazione Firmatu trà DHMI è AZANS

Un accordu di cuuperazione hè statu firmatu trà l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) è l'Azerbaijan Air Navigation Service Provider Organization Azeraeronavigation (AZANS).

L'accordu, firmatu in Baku da u presidente DHMI è u direttore generale Hüseyin KESKİN è u direttore di AZANS Farhan GULIYEV, hà per scopu di aumentà a cooperazione trà l'urganisazioni in u scopu di i servizii di navigazione aerea.

Cù l'accordu, hè statu decisu di cuntinuà e boni relazioni trà e duie urganisazioni in u campu di i servizii di navigazione aerea in u futuru, è di fà un passu versu a creazione di una Organizazione di Sicurezza Regiunale (RSO) in u campu di a gestione di u trafficu aereu. (ATM), di quale e duie urganisazioni seranu membri fundatori.

In u scopu di l'accordu; Hè previstu di cooperà in tematiche tecniche è operative, cumprese a cooperazione strategica per u flussu di u trafficu aereu in a nostra regione, a furmazione di u persunale chì travaglia in u campu di i servizii di navigazione aerea, a spartera di sperienza è cunniscenza, attività di ricerca è sviluppu (R&D) per a gestione di u trafficu aereu. sistemi..

Per d 'altra banda, cù l'accordu, un passu hè statu fattu per l'usu di sistemi R&D domestici è naziunali, chì i diritti intellettuale è di pruprietà appartenenu à DHMI è chì sò effettivamente utilizati da a nostra urganizazione, in a gestione di u trafficu aereu da u paese soru Azerbaijan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*