L'arte cuntempuranea filippina sarà parlata à AKM

L'arte cuntempuranea filippina serà discututa à AKM
L'arte cuntempuranea filippina sarà parlata à AKM

U Centru Culturale Atatürk accoglierà una cunferenza chjamata "Quandu u Dust Sets" cum'è parte di e celebrazioni "Filippine National Heritage Month". A cunferenza, chì spechjarà l'emergenza di l'arti mudernu è cuntempuraneu in Filippine à a luce di l'eventi storichi, serà presentata da l'artista filippinu di fama mundiale Wawi Navarozza.

U Centru Culturale Atatürk si prepara à accoglie un avvenimentu speciale in u scopu di u "Mesu di u Patrimoniu Naziunale di Filippine". In u quadru di e celebrazioni di stu mese significativu, AKM, chì urganizeghja un travagliu cumunu cù u Cunsulatu Generale Filippine, farà una cunferenza è una presentazione visuale intitulata "Quandu u Dust Sets".

A cunferenza "When the Dust Collapses", chì si scontra cù l'audienza u 17 di maghju trà 17.00 è 19.00 in a Biblioteca di u Centru Culturale Atatürk, hè gratuita è aperta à u publicu. A fine di l'eventu serà presentata una sessione di dumande è risposte, chì serà presentata da l'artista filippinu Wawi Navarozza, chì cuntinua u so travagliu in Istanbul è hè u vincitore di parechji premii internaziunali. A cunferenza, chì darà à i participanti l'uppurtunità di spiegà l'arti di Filippine à a luce di l'avvenimenti chì formanu a storia, serà in inglese.

Punti di svolta chì anu trasfurmatu ancu l'arte

L'enfasi di a cunferenza, chì hè una panoramica illuminante è informativa di a storia di l'arte di Filippine, hè dui avvenimenti suciali chì anu un postu impurtante in a storia di u paese è l'arte contemporanea filippina chì spunta sottu a influenza di questi avvenimenti. Hè cunnisciutu chì a trasfurmazioni chì hà ancu furmatu a scena di l'arti cuntempuranee di Filippine hè accaduta cù a distruzzione chì hà patitu durante a liberazione di u paese da u regnu culuniale di i Stati Uniti in u 1945 è a so surtita da a Siconda Guerra Munniali. Hè pinsatu chì sti dui periodi, chjamati "post-guerra" è "post-coloniale" in a storia di Filippine, incuragìanu novi pensatori è artisti à pruduce opere discrete in u clima di u paese, è queste opere permettenu à Filippine mudernu è novu cuntempuraneu. l'arte per emerge in un ambiente unicu.

U talentu chì porta a voce di Filippine à u mondu: Wawi Navarroza

Unu di l'aspetti rimarchevuli di a cunferenza "Quandu u Dust Collapses", chì hè una parte di i sforzi di AKM per riunisce i muvimenti è l'artisti chì formanu l'arti di u mondu, à l'amatori d'arte di Istanbul, hè chì si terrà cù u presentazione di Wawi Navarroza, un artista visuale filippinu chì hè u vincitore di parechji premii internaziunali. Wawi Navarroza, unu di l'artisti di più successu dotati da Filippine à a scena di l'arti mundiale, hè cunnisciutu per i so travaglii di fotografia. L'arte di Navarroza, chì esplora temi stratificati, cumprese l'identità è l'autore cum'è artista transnaziunale, donna, asiatica è filippina, si distingue per a so trasfurmazioni simbolica di l'esperienza persunale.

Duranti a so carriera, l'opere di Wawi Navarroza, chì si ncuntrau cù l'amatori di l'arti in u mondu internaziunale, cù mostre estensive, soprattuttu in galerie in Australia, Giappone, Malasia, Singapore, Laos, Cambogia, Londra, Spagna, Italia è Russia, fora di Filippine, anticamente Art. Basilea HK. Hà participatu à parechje fiere d'arte è festivali internaziunali di fotografia. L'artista, chì l'arte hè stata rivista in i libri "Fotografia oghje" (Phaidon), "Fotografia contemporanea in Asia" (Prestel) è "Fotografia in u Sudeste Asiaticu" di Zuang Wubin (NUS Press), hè un forte difensore di a stampa stampata. Ci hè ancu dui libri separati. L'artista, chì hà fundatu Thousandfold, una piattaforma di fotografia cuntempuranea, in 2015; Hè ancu u fundatore di l'editore di Thousanfold, Thousandfold Small Press, è a prima biblioteca di libri di fotografia in Manila, a capitale di Filippine.

Oghje, a famosa Navarroza, chì cuntinueghja u so travagliu in Istanbul, urganizeghja attelli periodichi in Filippine è in l'esteru. L'artista si svolge ancu cum'è parlante in conversazioni, recensioni è cunferenze notevuli nantu à a fotografia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*