U disimpiegu di a ghjuventù è di e donne ùn hè micca insolubile

U disoccupazione di a ghjuventù è di e donne ùn hè micca risolta
U disimpiegu di a ghjuventù è di e donne ùn hè micca insolubile

Sicondu i risultati di l'indagine di a forza di travagliu domestica di l'Istitutu Statistiche Turcu (TUIK), 2021 per centu di quelli impiegati in 32,8 eranu donne è 70,3 per centu eranu omi.

A participazione di e donne in l'impieghi in Turchia hè ancu sottu à i paesi di l'Unione Europea (UE) è l'Organizazione per a Cooperazione è u Sviluppu Ecunomicu (OCDE). Mentre a distanza trà u tassu di participazione di e donne è l'omi in i paesi di l'OCDE hè di 14,5 per centu, mentre chì hè di 10 per centu in i paesi membri di l'UE, u listessu tassu hè di 39,1 in Turchia.

Sicondu i dati TUIK, a disoccupazione strettamente definita di e donne giovani, chì era di 2014 per centu in 23, hè aumentata à 2021 in 27,2. A disoccupazione trà e donne, chì hè definita cum'è i disoccupati staghjunali è quelli chì anu rinunciatu à circà un impiegu, era di 2014 per centu in 35,8 è hè diventatu 2021 in 42,7.

U prucessu di pandemia in Turchia, chì u tassu di u travagliu femminile hè sottu à a media di i paesi sviluppati, hà ancu affettatu negativamente a participazione di e donne in a forza di travagliu. A chjusura di parechje fabbriche è posti di travagliu durante l'epidemie di Covid-19 hà affettatu u più l'impieghi di e donne, è l'impieghi di e donne hà cuminciatu à calà da u 2018.

L'incentivi per l'impieghi puderanu esse a suluzione

Cù a Legge di u travagliu N ° 2008 è a Legge nantu à l'Emendamenti à Alcune Leggi promulgate in 5763 per riduce u disoccupazione è aumentà l'impieghi in Turchia; Per incuragisce l'impiegu di e donne è di i ghjovani trà l'età di 18-29 anni, una riduzione graduale di a prima hè stata prevista per cinque anni s'ellu sò impiegati in più di l'impieghi esistenti. Sta lege, chì hè stata preparata per a prima volta in Turchia in quantu à incuragisce u travagliu di e donne, hè di grande impurtanza.

L'impiegatori chì beneficianu di l'incentivi di u travagliu aiutanu à riduce i costi di i patroni un pocu se i primi d'assicuranza chì anu da pagà sò cuparti da u statu. Un altru gruppu hè e donne stessu. L'impiegatori chì aprenu e so porte grazia à l'incentivi impieganu e donne è l'attiraranu à u mercatu di u travagliu alluntanenduli da u gruppu "disoccupati". U terzu gruppu hè u statu. L'aumentu di i tassi d'impieghi femminili grazia à l'incentivi seranu efficaci in a crescita ecunomica è u sviluppu di u paese in termini macro.

Risultati pusitivi

L'incentivi per l'impieghi, chì anu cuminciatu à esse implementati per riduce u disoccupazione, anu ancu riflessu risultati pusitivi in ​​l'indicatori annantu à l'anni. In particulare, u sustegnu statali per aumentà l'impieghi di e donne è di i ghjovani, implementatu da a Legge N ° 2011, chì hè in vigore da u 6111, hà affettatu positivamente a participazione di e donne in a forza di travagliu.

Berat Süphandağ, presidente di u Cunsigliu di Arti365 Consulting, chì furnisce servizii di cunsulenza in u campu di i servizii di Risorse Umane dapoi parechji anni è hè un espertu in u so campu, dichjara chì l'incentivi à l'impieghi sò in cima di e pulitiche statali per prevene u disoccupazione. , è secondu e statistiche chì anu ottenutu da centinaie di cumpagnie d'alta occupazione chì servenu, anu effetti pusitivi diretti nantu à l'ecunumia di u paese à mediu è longu tempu.

Enfatizendu chì l'impieghi di e donne è di i ghjovani hè indispensabile per u sviluppu di l'industria è di i settori di servizii, Berat Süphandağ hà spartutu e figure di "disoccupazione, occupazione è participazione à a forza di travagliu" di e donne in Turchia dapoi u 2011 in un graficu chì hà preparatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*