Gran successu à l'Olimpiadi Europea di Fisica

Gran successu à l'Olimpiadi Europea di Fisica
Gran successu à l'Olimpiadi Europea di Fisica

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia, Mustafa Varank, hà felicitatu i studienti di a squadra naziunale chì anu successu in a 6ª Olimpiade Europea di Fisica è hà dettu: "Vulemu chì i ghjovani guidà i scuperti chì facemu in parechji campi da l'aviazione à u spaziu, da l'industria di difesa à i veiculi elettrici, da software à l'intelligenza artificiale ". disse.

Parlendu à l'apertura di u stabilimentu di pruduzzione VRV in a Daikin Turkey Hendek Factory, Varank hà dichjaratu ch'ellu agitava orgogliosamente a nostra bandiera in tutte e competizioni à i ghjovani scientisti furmati per rapprisintà a Turchia in l'arena internaziunale cum'è parte di "2202 Science Olympics" realizatu. sottu a Presidenza di i Programmi di Supportu à i Scientisti TÜBİTAK (BİDEB).

U Ministru Varank hà felicitatu à Yaman Bora Otuzbir, chì hà vintu a medaglia d'oru, Tolga Avkan è Emir Akdağ, chì hà vintu a medaglia d'argentu, è Kaan Dere, chì hà vintu a medaglia di bronzu, in a cumpetizione tenuta in Ljubljana, a capitale di Slovenia, cù a participazione. di 20 studienti da 24 paesi.

Enfatizendu chì anu vistu parechje volte chì ùn ci hè micca limite à ciò chì a ghjuventù turca pò fà quandu si dà l'uppurtunità, Varank hà dettu: "Turcorns chì sò recentemente esce da u nostru paese è righjuntu una valutazione di miliardi di dollari, start-ups o nostri. Akıncı Assault Unmanned Aerial Vehicle chì avemu furnitu à u nostru esercitu sò solu uni pochi di questi esempi. disse.

Nutendu chì i ghjovani scientisti furmati cù u sustegnu di TÜBİTAK per rapprisintà a Turchia in l'arena internaziunale sò tornati cun successu da tutti i cuncorsi à i quali anu participatu recentemente, Varank hà dettu: "Vulemu chì i ghjovani guidà i sviluppi chì avemu fattu in parechji campi da l'aviazione à u spaziu, da l'industria di difesa à i veiculi elettrici, da u software à l'intelligenza artificiale ". disse.

Varank hà ringraziatu tutti i studienti chì anu participatu à l'Olimpiadi, e so famiglie, i prufessori, è tutti l'accademici chì anu participatu à i furmazioni, in particulare i presidenti di i cumitati, è hà dettu:

"U nostru scopu principale quì hè; per aumentà sti esempii in ogni campu chì esige scienza è tecnulugia è per fà u nostru paese un pruduttore di tecnulugii critichi, micca un mercatu. Ùn avemu micca u minimu dubbitu chì faremu questu sottu a dirigenza di a ghjuventù TEKNOFEST. Cum'è sapete, i studienti di u liceu, di u liceu è di l'università ponu participà à cuncorsi tecnologichi chì sò tenuti à TEKNOFEST, u più grande festival di l'aviazione, u spaziu è a tecnulugia di u mondu, cù i so prughjetti. Parechji di i nostri ghjovani da Sakarya anu ancu un successu significativu in questi cuncorsi. Corsa razzi auto-sviluppati, vitture elettriche, veiculi aerei senza pilota è sottumarini.

Ùn sò micca solu acquistà cumpetenze tecniche in questi cuncorsi. Amparanu à sognu, u spiritu di squadra è a determinazione di luttà. Li accumpagnemu in sta maratona. Fornemu tuttu u sustegnu finanziariu è tecnicu necessariu per elli à cuncepisce i so prughjetti è poi implementà. Cusì, mentre sviluppendu e risorse umane qualificate chì u nostru paese hà bisognu, da l'altra banda, creemu un ecosistema dinamicu in quale i ghjovani sò i rolli principali ".

U Ministru Varank hà dettu chì l'avvenimentu TEKNOFEST hè cresciutu cum'è una valanga è hà pigliatu un formatu internaziunale è hà dettu: "Vogliu dichjarà orgogliu chì avemu principiatu TEKNOFEST dumani da l'Azerbaijan. Cusì, avemu fattu u primu passu di a nostra urganizazione versu diventà una marca glubale. Aumenteremu l'interessu di a ghjuventù azerbaigiana in a tecnulugia cum'è a ghjuventù turca, è speremu chì scopremu inseme novi geni di tecnulugia. Speremu, purteremu stu eccitazione à u Mari Neru in settembre è urganizeremu TEKNOFEST in Samsun. Vogliu vede parechje più squadre quì. Spergu chì i nostri ghjovani di Sakarya saranu ancu primi in quelli cuncorsi ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*