U guvernu finisce u scossa di limite di affittu à i pruprietarii!

U guvernu mette u puntu finale nantu à i limiti di l'affittu à i pruprietarii
U guvernu finisce u scossa di limite di affittu à i pruprietarii!

Una decisione assai impurtante hè vinuta da l'Olanda, postu chì u settore di l'abitazioni hà prublemi in l'arena glubale. U guvernu olandese intervenerà in i prezzi di l'affittu di u mercatu liberu per prutege i gruppi di redditu mediu contr'à l'affittu di casa in rapida crescita per via di a penuria di l'alloghju. I pruprietarii ùn puderanu micca allughjà e so case à prezzi esorbitanti sopra u valore stabilitu da u guvernu.

Sicondu a dichjarazione fatta da Hugo de Jonge, Ministru di Mass Housing and Spatial Planning, l'affitti finu à 1250 euru à u mese seranu prutetti da u "ghjocu di supply-demand" cù u novu regulamentu.

Sicondu u novu pianu, un sistema di puntuazione serà introduttu per e case in u mercatu liberu, cum'è l'abitazione suciale affittata da e municipalità à i gruppi di redditu più bassu, chì a lucazione hè sin'à 763 euro.

A puntuazione serà fatta secondu certe caratteristiche cum'è a dimensione di e case è u numeru di stanze, è un valore di affittu trà 1000 è 1250 euro serà determinatu secondu u puntu più altu per e case affittate in u mercatu liberu, salvu per i suciali. alloghju.

Sicondu u Ministru de Jonge, sti sistemi prutegeranu circa 90 per centu di e pruprietà di l'affittu, è i pruprietarii ùn saranu più permessi di stabilisce a quantità di affittu à a so propria discrezione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*