I navi di crociera anu vultatu a strada versu a Turchia

I navi di crociera anu vultatu a strada versu a Turchia
I navi di crociera anu vultatu a strada versu a Turchia

Ege Port Kuşadası, u più grande portu di crociera di Turchia, operatu da Global Ports Holding, una filiale di Global Investment Holdings, hà accoltu l'Odyssey of the Seas, a più grande nave da crociera mai ghjunta in i porti turchi. Cù l'arrivu di a nave di lussu cù una capacità di 5 500 passageri è una lunghezza di 347 metri, u record per a più grande nave da cruciera chì arriva in i porti turchi hè stata battuta in 2 settimane.

Dichjarà chì Ege Port Kuşadası hà u scopu di accoglie un totale di 500 viaghji è 750 mila passageri quist'annu, u Direttore Generale di Ege Port Kuşadası è u Direttore Regionale di u Mediterraniu Orientale di Global Ports Holding, Aziz Güngör, hà dettu: "In quantu Ege Port Kuşadası, continueremu à accoglie u mondu di u mondu. i più grandi navi in ​​tutta a stagione.. "Ospitu i più grandi navi di u mondu chì trasportanu migliaia di passageri hè l'indicazione più chjara di l'intensu interessu in u nostru paese è Kuşadası, una di e destinazioni di crociera più impurtanti in u Mediterraniu."

Cù a ripresa di i viaghji di e navi di cruciera dopu a pandemia, i navi di cruciera giganti anu cuminciatu à ancora in i porti turchi unu dopu l'altru. Dopu à Costa Venezia, chì hà visitatu a Turchia à a fine di aprile, Ege Port Kuşadası, u portu di cruciera di Turchia, operatu da Global Ports Holding, una filiale di Global Investment Holdings è u più grande operatore portu di cruciera di u mondu, hè chjamatu Odyssey of the Seas. ospitu a nave gigante. Cù l'arrivu di Odyssey of the Seas à Ege Port Kuşadası, u record per a nave più grande chì arrivava à i porti turchi hè stata battuta in 2 settimane. Odyssey of the Seas, una di e navi più recenti di Royal Carribean Cruise Lines per sbarcà in 2021, hà 347 ponti, 5 ristoranti, 500 piscine è 14 cabine.

Hè previstu di fà 16 spidizioni à Kusadasi.

Odyssey of the Seas, chì hà a distinzione di esse a più grande nave da crociera mai venuta in Turchia, hè stata accolta cù una banda è una squadra di ballu folk à Ege Port Kuşadası cun un totale di 4 passageri. I turisti, chì abbandunonu a nave dopu à l'entrata in u paese, anu visitatu ancu a famosa cità antica di Efesu è a Casa di a Vergine Maria.

A nave, chì hà fattu u so viaghju inaugurale l'11 di maghju, pensa à fà 16 viaghji à Kuşadası quist'annu. A nave pianifica viaghji chì copre u Mari Egeu è Mediterraniu trà maghju è uttrovi 2022, partendu da u portu di Civitavecchia (Roma), durà da 7 à 12 ghjorni. A nave visitarà l'isule greche prominenti cum'è Mykonos è Santorini, è ancu u Portu Egeu Kuşadası.

"Avemu scopu di accoglie 750 mila passageri"

Dichjarà chì Ege Port Kuşadası hà u scopu di accoglie un totale di 500 viaghji è 750 mila passageri quist'annu, u Direttore Generale di Ege Port Kuşadası è u Direttore Regionale di u Mediterraniu Orientale di Global Ports Holding, Aziz Güngör, hà dettu: "Semu assai felici di accoglie a più grande nave da crociera chì arriva in Turchia.. Odyssey of the Seas hè unu di i navi di cruciera più novi è lussuosi di u mondu. "Ospitu i più grandi navi di u mondu chì trasportanu migliaia di passageri hè l'indicazione più chjara di l'intensu interessu in u nostru paese è Kuşadası, una di e destinazioni di crociera più impurtanti in u Mediterraniu."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*