I ghjovani valutanu megliu u futuru, u mondu è a Turchia

I ghjovani valutanu megliu u futuru, u mondu è a Turchia
I ghjovani valutanu megliu u futuru, u mondu è a Turchia

In l'occasione di u 19e Anniversariu di u 103 May Commemoration of Atatürk, Youth and Sports Day, i so membri sò studienti universitari. EGİAD Alp Avni Yelkenbiçer, presidente di l'Associu di i ghjovani imprenditori di l'Egeu, chì hà riunitu cù a Cummissione di a Ghjuventù, hà dettu: "Semu in un periodu induve ognunu cerca u so avvene è ognunu cerca a so storia. Semu in un prucessu induve in particulare i ghjovani piglianu più iniziativa è, cum'è futuri dirigenti, duveranu avè una parolla in u futuru. "I ghjovani valutanu u futuru, u mondu è a Turchia megliu", disse.

Hà datu risposte sincere à e dumande di u presidente di a Cummissione di a Ghjuventù Ezgi Çetin à l'avvenimentu chì hà moderatu. EGİAD U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Alp Avni Yelkenbiçer hà fattu diversi suggerimenti à a ghjovana generazione. Yelkenbiçer, chì hà ascoltatu i sentimenti è i pinsamenti di i ghjovani nantu à Mustafa Kemal Atatürk è u 19 di maghju à l'avvenimentu tenutu in u Centru di l'Associazione, hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti i ghjovani da u fondu di u mo core. I ghjovani sò a ricchezza, u putere è a speranza più impurtante di un paese perchè anu una parolla in u nostru avvene. U fattore più impurtante in a glurificazione di una nazione hè a ghjuventù. A ghjuventù hè u bloccu più impurtante di a sucità. L'equipaggiu, l'educazione è a furmazione di a ghjuventù, chì custituiscenu una grande parte di a vita suciale, sò di grande impurtanza per a pace di a sucetà. I ghjovani valutanu megliu u futuru, u mondu è a Turchia, sò ben equipati. "Sanu assai bè a lotta di Mustafa Kemal Atatürk per u so paese", disse.

"Commemorazione di Atatürk, Ghjornu di Ghjuventù è Sport; Mustafa Kemal Atatürk sbarcò in Samsun u 19 di maghju di u 1919. Questu hè veramente u principiu di una guerra di liberazione naziunale. Dunque, hè u principiu di a lotta ", disse Yelkenbiçer, ricurdendu chì i ghjovani in l'ONG sò più propensi à u travagliu in squadra è aghjunse: "Piccinà à l'ONG vi rinforza. A Guerra di l'Indipendenza era ancu un sforzu di squadra. Sfurtunatamente, u cuncettu di GIAD, chì hè l'Associu di i Giovani Imprenditori, ùn esiste micca in u mondu, ma l'avemu in u nostru paese è mi pare assai preziosu. I ghjovani rapprisentanu avà e diverse generazioni chì appartenenu à un periodu di tempu più vicinu; EGİAD Studia è si prepara per queste generazioni. Semu in un periodu induve ognunu cerca u so avvene è ognunu cerca a so storia. Duvete participà à più ONG è furmà u vostru avvene. In particulare i ghjovani anu bisognu di piglià più iniziativa è, cum'è futuri dirigenti, anu bisognu à avè una parolla in u futuru. Semu cù i ghjovani chì offrenu suluzioni invece di lagnà, chì cuntinueghjanu a so attività cum'è imprenditori suciali, chì pruducianu suggerimenti di suluzione quandu vedenu prublemi, chì si riuniscenu più spessu cù u mondu di l'affari, chì curanu a trasfurmazioni verdi è digitale, chì interruganu è ricerca. "Semu fieri di questu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*