The Silent Killer: Hypertension

Silent Killer Hypertension
Silent Killer Hypertension

U cunsumu eccessivu di sali, l'alcoholu eccessivu è a vita stressanti sò trà e cause più impurtanti di l'ipertensione. Dichjarà chì u 26 per centu di a pupulazione adulta in u mondu hà ipertensione, u Prof. Dr. Hamza Duygu dichjara chì sta tarifa ghjunghjerà à 2025 per centu in 29.

A pressione di u sangue, o l'ipertensione, cum'è chjamata in medicina, hè una cundizione di pressione anormalmente alta chì u sangue in l'arterie esercita nantu à u muru di u vasu. U risicu di l'ipertensione aumenta soprattuttu in e persone chì anu pressione sanguigna alta in i so parenti di primu gradu, chì sò in sovrappeso, anu un modu di vita fisicu sedentariu, cunsuma troppu salinu, beie alcolu eccessivu, anu un modu di vita stressante, è i malati cù diabete o malatie renali. . prof. Dr. Hamza Duygu hà dettu: "L'ipertensione hè a causa principale di morte prevenibile in u mondu. L'ipertensione pò purtà à l'ictus, a perdita di a vista, l'attaccu di cori, l'insufficienza cardiaca, l'insufficienza renale è l'arteriosclerosi in tutte l'altri arterii. U studiu realizatu da u Ministeru di a Salute Turcu hà revelatu chì l'ipertensione hè a causa di unu di ogni quattru morti in Turchia.

Provoca ipertensione, infartu, insufficienza cardiaca è rigidità in l'arterie

Dichjarà chì i studii mostranu chì a pressione di u sangue aumenta u sviluppu di l'ictus sette volte, u sviluppu di l'insufficienza cardiaca sei volte, è u sviluppu di l'arteriosclerosis in i vasi di cori quattru volte, Prof. Dr. Hamza Duygu hà dichjaratu chì a pressione di u sangue hè unu di i fatturi di risichi più modificabili per tutte e malatie. prof. Dr. Duygu hà dettu: "Ancu abbassendu a pressione di sangue da 1 - 2 mmHg in i pazienti cù pressione di u sangue, furnisce una riduzione significativa di i morti da e malatie cardiovascular. Per fà un esempiu, a riduzzione di 5-5 mmHg in a prissioni diastolica cù 6 anni di trattamentu hà riduciutu a probabilità di colpu da 42 per centu è a probabilità di sviluppà avvenimenti per l'occlusioni in i vini di u cori per 16 per centu.

Circa 32 per centu di a pupulazione hà ipertensione.

Dichjarà chì u 26 per centu di a pupulazione adulta in u mondu hà ipertensione, u Prof. Dr. Hamza Duygu dichjara chì ci hè una predizione chì sta tarifa ghjunghjerà à 2025 per centu in 29.

I studii realizati in Turchia mostranu chì circa 32 per centu di a pupulazione hà ipertensione. Questa rata hè di circa 36% per e donne è 27.5% per l'omi. A prevalenza di l'ipertensione tende ancu à aumentà cù l'età. prof. Dr. Hamza Duygu nantu à u sughjettu: "A prevalenza di l'ipertensione in e persone trà l'età di 35 è 64 hè 42 per centu. In quantu à a distribuzione di sessu, hè 35 per centu in l'omi è 50 per centu in e donne. Mentre l'ipertensione hè vistu à un ritmu di 65 per centu in e persone di più di 75 anni, sti tassi sò 65 per centu in l'omi di più di 67.2 anni è 81.7 per centu in e donne, secondu a distribuzione di sessu.

Diagnosi di ipertensione

L'ipertensione hè definita cum'è a pressione sanguigna sistolica più di 140 mmHg (14 cmHg) è / o a pressione diastolica sopra 90 mmHg (9 cmHg). Ùn beie micca sigarette, tè o caffè una meza ora prima di a misurazione di a pressione sanguigna, pigliate a misurazione dopu à riposu da cinque à deci minuti in una stanza tranquilla, utilizate un dispositivu di pressione sanguigna di larghezza è lunghezza adattata (in cundizioni standard, per imballà à almenu 80 per centu di a circunferenza di u bracciu, 35 cm di longu è 12-13 cm di larghezza), u bracciu hè cumplettamente nudu, u sfigmomanometru hè tenutu à u livellu di u core, ci hè 1-2 minuti trà duie misurazioni, e prime misure sò pigliate da i dui. braccia (qualunque hè più altu hè accettatu), è In i pazienti anziani è diabetici, a prissioni sanguigna deve esse misurata mentre pusatu è stante. Inoltre, hè impurtante di misurà almenu duie volte per un diagnosticu precisu.

Sintomi di ipertensione

In circa 90-95% di i pazienti cù pressione di u sangue, ùn si pò truvà nisuna causa. Solu 5-10 per centu di i pazienti sviluppanu a pressione di u sangue à causa di certe malatie, cum'è malatie renali, malatie hormonal, stenosi congenitale di l'aorta, droghe è arrestu respiratorju durante u sonnu. prof. Dr. Hamza Duygu hà dettu: "Siccomu stu tipu di pressione alta risponde menu à a terapia di droga convenzionale, u principale hè u diagnosticu è u trattamentu di a malatia sottostante. Quandu a malatia sottostante hè trattata, a pressione di u sangue pò regressà o pò esse più faciule per cuntrullà a pressione alta. A pressione di u sangue senza complicazioni ùn provoca micca sintomi. A pressione di u sangue hè ancu chjamatu "assassinu silenziu" perchè avanza insidiosu senza sintomi è pò esse diagnosticatu solu quandu provoca cumplicazioni. Sintomi di pressione alta; Pudemu riassume cum'è mal di testa, tinnitus, vertigini, vertigini, sanguigna nasale, perdita di cuncentrazione, soprattuttu a matina, sentita in u collu è in u spinu di a testa. usa espressioni.

 I metudi di trattamentu di l'ipertensione

U trattamentu di a pressione alta hè divisu in dui gruppi principali: cambiamenti di stili di vita è terapia di droga. U stilu di vita deve esse cambiatu per prevene l'ipertensione. Hè impurtante micca di fumà, per mantene un pesu ideale, per evitari l'eserciziu fisicu, u cunsumu eccessivu di alcolu è sali, per cunsumà l'alimenti ricchi di frutti è ligumi, ma pocu in carne rossa è grassu saturatu.
prof. Dr. Hamza Duygu cuntinueghja cusì in quantu à i cambiamenti di stili di vita: "U cunsumu eccessivu di sali, chì hè unu di i fatturi più impurtanti chì deve esse enfatizatu quì, hè un fattore impurtante chì aumenta a pressione di sangue è hè a causa di l'ipertensione in trè di ogni deci adulti. In un studiu realizatu da l'Associazione Turca di Ipertensione è Malattie di Reni in u 2008, hè statu determinatu chì u cunsumu di sali ogni ghjornu in Turchia hè più altu ch'è in altri paesi. Mentre chì a quantità media di sali di u ghjornu cunsigliata hè di circa 6 grammi, l'ingesta media di salinu in Turchia hè di 18 grammi per persona. Per fà un esempiu, se l'ingesta di sali hè stata dimezzata, circa 2.5 milioni di vite puderanu esse salvate in u mondu da l'ictus è l'attaccu di cori in un annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*