Chì Channel Istanbul hè in Istanbul, hè u Prughjettu Fountain in Izmir

Channel Istanbul in Istanbul Qualunque sia u prughjettu Cesme hè in Izmir
Chì Channel Istanbul hè in Istanbul, hè u Prughjettu Fountain in Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà parlatu in un comunicatu di stampa cumuna contr'à u Prughjettu Çeşme, chì minaccia 16 mila ettari di zona naturale. Ministru Tunç Soyer Dichjarà chì continuanu à esse implicati in tutti i prucessi legali, hà dettu: "Perchè u duvere principale di un sindaco hè di prutezzione di a natura di a cità induve travaglia. Ogni centimetru di a terra di Izmir hè sottu a nostra prutezzione ", disse. U Vicepresidente di CHP, Ali Öztunç, hà enfatizatu chì u Prughjettu Cesme hè u listessu chè Kanal Istanbul.

Izmir Municipality Metropolitana, Izmir Bar Association, Union of Turkish Engineers and Architects Chambers (TMMOB), Izmir Chamber of Medicine, Aegean Environment contr'à u "Cesme Tourism Project", chì hè destinatu à esse custruitu in a Peninsula Çeşme da u Ministeru di a Cultura è Turismu è copre 55 per centu di u distrittu, è a Piattaforma di Cultura (EGEÇEP), a Cunfederazione di i Sindacati di i Travagliatori Rivuluzionari (DİSK), a Cunfederazione di i Sindacati Turchi (TÜRK-İŞ), a Cunfederazione di i Sindacati di i Travagliatori Pùblichi (KESK) hà tenutu una dichjarazione di stampa cumuna.

U Vicepresidentu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Ali Öztunç, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, u deputatu CHP İzmir Sevda Erdan Kılıç, u sindaco di Konak Abdül Batur è u presidente provinciale di CHP İzmir, Deniz Yücel, si sò riuniti cù rapprisentanti di e camere prufessiunali, i sindacati è l'urganisazioni non governamentali in Kültürpark Lausanne Square. Daretu à u banner "I travagliadori di sta cità dicenu micca à u prugettu di saccheghju di Çeşme", u cortu marchjava versu Cumhuriyet Square. Durante a marcia, slogans cum'è "Fate cura di İzmir Çeşme" è "Ùn ci hè micca salvezza, tutti inseme o nimu di noi" sò stati cantati.

"Ùn ci hè bisognu di sparghje Çeşme per attruverà i turisti"

Parlendu à a cunferenza di stampa in Cumhuriyet Square, u presidente Tunç SoyerEllu disse chì sò inseme per Çeşme cum'è i guardiani di a natura. Dichjarà chì İzmir, di 8 anni, hà innumerevoli storie da cuntà à u mondu cù a so storia, a natura è l'esistenza vivente, Soyer hà dettu: "L'unicu ciò chì avemu da ottene per fà di Izmir una cità mundiale hè di crede in i so valori. . Per capiscenu sti valori è dite à u mondu sanu. Ùn avemu micca bisognu di tracciate e muntagne è di e coste di Çeşme o di vende à capitali stranieri per attirà turisti in İzmir. Ùn avemu bisognu di più béton, di più distruzzione in sta cità. I travaglii di pianificazione realizati da u Ministeru in a Zona di Conservazione è Sviluppu Turisticu di Çeşme sò sfurtunatamenti minacciati i valori di İzmir.

"Hè una fiction imposta da l'esternu"

Dicendu chì i prughjetti turistici chì ùn pruteghjanu micca a natura, a cultura lucale è l'ecunumia lucale ùn anu micca successu finu à avà, Soyer hà sottolineatu chì l'antica comprensione di u turismu deve esse abbandunata è hà dettu: "Vogliu riassume in una frase perchè simu contru. u Prughjettu Çeşme. Çeşme Project ùn appartene micca à Çeşme. Hè una fiction imposta da l'esternu. L'area di u prughjettu hè u locu più seccu è poveru in İzmir in termini di terra è acqua. Tuttavia, stu prughjettu porta campi di golf chì utilizanu acqua eccessiva in questa zona. Ci sò 11 centri turistici in a regione chì sò stati annunziati in diverse date. Solu trè di queste zone anu un pianu di zoning appruvatu. Mentre tante zone turistiche sò viote in Çeşme, stu prughjettu apre una zona nova per u sviluppu. E risorse d'acqua di Çeşme sò digià assai limitate. Ancu per risponde à i bisogni attuali di l'acqua di u distrittu, purtemu l'acqua da Karaburun è cuminciamu à purificà l'acqua di mare. Eppuru, ùn ci hè micca una basa realistica per aumentà a pupulazione in a regione. U trasportu hè un altru pilastru di u prublema. Çeşme hà solu una cunnessione stradale cù İzmir. Sta strada hè digià cungestionata durante i mesi d'estate. "Un prughjettu cusì grande ùn hà micca una soluzione realistica per u trafficu", disse.

"Contrariu à a chimica, a mente è u spiritu di İzmir"

Soyer hà dettu: "U travagliu cuncepitu pò esse bellu nantu à carta o in altrò in u mondu. Tuttavia, u Prughjettu Çeşme hè contru à a chimica, a mente è u spiritu di İzmir. Per quessa, a Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata implicata in tutti i prucessi legali contr'à stu prughjettu, è continueremu à presentà novi prucessi da avà. A natura hè a splutazioni di u babbu di nimu. Vogliu chì tutti sapianu questu. İzmir ùn hà micca un unicu olivu per lascià à i minatori. İzmir ùn hà micca un centimetru di costa per esse sacrificatu per l'affittu. Da Bergama à Seferihisar, da Selçuk à Kiraz è Çeşme, ogni centimetru di a terra di İzmir hè sottu a nostra prutezzione. Perchè u duvere principale di un merre hè di prutezzione di a natura di a cità induve travaglia. Continueremu a nostra resistenza inseme cù tutti i nostri attori per mantene İzmir in vita. Viderete ! Prutegeremu a nostra natura cù resistenza. Vinceremu resistendu ", disse.

"Ciò chì Kanal Istanbul hè à Istanbul, u Prughjettu Fountain hè à Izmir"

U vicepresidentu di CHP, Ali Öztunç, hà dettu: "Ragazzi," Ùn lasciate micca sacrificà Çeşme per l'affittu. Semu da Izmir, campemu in Çeşme. Dite: "Ùn sguassate micca sta bellezza di Çeşme". Ma qualcunu hè ghjucatu à a cartografia. Recep Tayyip Erdogan hà pigliatu un regnu è una penna è l'hà distribuitu à i Qatari dicendu "quà, quì". Arrubbanu u tesoru. Quessi evaporavanu $ 128 miliardi. Anu vindutu tante fabbriche quant’è dapoi a Republica. Anu vindutu e sponde, e spiagge, e fureste. Hè ora di Çeşme. Tutti l'acelli sò andati, hè u turnu di a cicogna. Semu in sulidarità cun voi. Eccu chjamu à Hamza Dağ di AKP: "Parlate di tuttu, ùn apre micca a bocca nantu à a cosa più chjuca di İzmir". Çeşme Project hè un prughjettu di affittu. Cesme Project hè in Izmir ciò chì Kanal Istanbul hè in Istanbul. Sì avete un pocu di amore per İzmir, sarete contru à stu prughjettu. Ch'elli si facianu a so mente. Oghje simu in piazza di a Republica. Questu hè un avvisu. Se stu prughjettu cuntinueghja, riempiremu centinaie di millaie in Gündoğdu.

Dannusu à a natura di Çeşme

Ömer Turgut Erlat, l'avucatu di a causa presentata contr'à u Prughjettu Çeşme, spiegò u puntu ghjuntu in u prucessu legale. Dichjarà chì u prucessu ghjudiziale ùn hè micca statu finitu malgradu u rapportu di l'espertu numinatu da a 6a Camera di u Cunsigliu di Statu, "Ùn ci hè micca interessu publicu in u prugettu", Erlat hà spiegatu i danni chì u prughjettu pruvucarà à a natura di Çeşme. .

Quale hà participatu à a dichjarazione?

Comunicatu di stampa di u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerVicepresidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Ali Öztunç, i deputati CHP İzmir Sevda Erdan Kılıç è Tacettin Bayır, u presidente provinciale CHP İzmir Deniz Yücel, u sindaco di Çeşme Ekrem Oran, u sindaco di Konak Abdül Batur, Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay, Sindaco di Foça Fatih Gürbüz, Sindaco di Narlıdere Ali Engin, Sindaco di Bornova Mustafa İduğ, Sindaco di Dikili Adil Kırgöz, Sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar, Sindaco di Çiğli Utku Gümrükçü, Vice Sindaco Municipale di Mustazmir Municipalità CHPÖ capi di distrettu, membri di a municipalità metropolitana di Izmir è municipalità di distrittu, sindicati, camere prufessiunali, associazioni ambientali, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, travagliadori, capi è centinaie di citadini.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*