A distribuzione gratuita di piantini di verdura d'estate hà cuminciatu à i agricultori in Istanbul

A distribuzione gratuita di piantini di verdura d'estate hà cuminciatu à i agricultori in Istanbul
A distribuzione gratuita di piantini di verdura d'estate hà cuminciatu à i agricultori in Istanbul

İBB hà iniziatu a distribuzione di circa 15 milioni di piantini di verdura d'estate, chì saranu consegnati gratuitamente à un totale di 166 agricultori in 1.140 distretti è 5 quartieri. U presidente di l'IMM, chì hà caricatu e piantini chì saranu consegnati à i agricultori di Istanbul gratuitamente, nantu à i camioni cù e donne agricultori. Ekrem İmamoğlu"Micca i muri di cimentu, ma i campi veramente fertili ci illuminanu è ci renderanu felici", disse. A cerimonia di distribuzione di e piantini hè stata marcata da e parolle di Ayla Berber, una produtora femina, "Vogliu chì questu muvimentu di gentilezza si sparghje in tuttu u paese, partendu da Istanbul".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) cuntinueghja à furnisce e piantini chì pruduce in serre riscaldate da u riciclamentu di i rifiuti à l'agricultori di Istanbul in u Centru di Rifiuti Solidi İSTAÇ in Kemerburgaz. A distribuzione di circa 2022 milioni di piantini di verdura d'estate, chì saranu consegnati gratuitamente à un totale di 15 agricultori in 166 distretti è 1.140 quartieri in 5, hà iniziatu cù una ceremonia. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà seguitu u flussu di a ceremonia cù u travagliu di serra Gülseren Gökhan è u pruduttore Ayla Berber chì si sentenu vicinu à ellu. Gökhan, Barber è u chef di serra Serap Yıldırım, chì sò stati invitati à a piattaforma preparata per a ceremonia, hà spartutu i so sentimenti nantu à u palcuscenicu.

E FEMME TRAVAILU PIGLIA A PRIMA PAROLA

U capu Yıldırım, chì hà pigliatu u primu pianu, hà ringraziatu İmamoğlu è a so squadra per u so sustegnu. Dichjarà chì anu cuminciatu l'affari cù una serra di 3 metri quadrati, Yıldırım hà dettu: "Ma ùn era micca abbastanza; Avemu decisu di custruisce a nostra seconda serra. Oghje, avemu decisu di portà 120 milioni di piantini cù i nostri agricultori da Istanbul. Avemu travagliatu duru. Mentre installate sta serra, un travagliu assai seriu hè statu fattu in a neve in l'invernu. I piantini chì avemu da distribuisce à voi avà sò a ricumpensa di un grande sforzu. Spergu chì serà fruttu ", disse. Dichjarà chì 5 di e 19 persone chì travaglianu in a serra sò donne, Yıldırım hà dettu: "Avemu stabilitu una bona squadra, è ci sarà più da vene".

BERBER: "PUSMU FIXARE L'ECONOMIA CU L'AGRICULTURA"

U travagliadore in serra Gökhan hà ancu espresu i so sentimenti: "Sò assai felice, assai entusiasmu. Prima di tuttu, vogliu ringrazià tutti, sia u Signore President o İSTAÇ, per avè participatu à stu prughjettu. Tutti sò assai preziosi per mè. Avemu avutu ghjorni assai duru. Ma oghje vecu chì ne valeva a pena ". "U nostru Atatürk hà dettu in l'anni precedenti chì l'agricultura deve esse datu una grande impurtanza per u sviluppu di a nostra ecunumia naziunale" è u pruduttore Barber hà dettu: "Avemu da travaglià dura ancu per questu. Credu chì u nostru paese esce da sta situazione turbata se u valore è u sustegnu necessariu sò datu à i agricultori. Sò solu un pocu amaru. Cum'è què; Tuttu u sustegnu datu da a Municipalità Metropolitana d'Istanbul - grazie à Diu hè statu datu solu à noi - ma vogliu chì stu muvimentu di bontà si sparghje in tuttu u paese, partendu da Istanbul. Vogliu sinceramente chì i nostri altri agricultori ricevenu sustegnu cum'è noi. Solu cusì pudemu sviluppà u nostru paese. Hè l'unicu modu chì pudemu riparà l'ecunumia. Grazie mille à tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

DA İMAMOĞLU À ATALIK U MEU SITE UMORIZATU

Dopu à e donne travagliadori, rispettivamente; U presidente di a Camera di l'Agricultura di Sarıyer, Bilgin Çakıroğlu, u direttore generale di İSYÖN A.Ş, Hamdi Barley, è u capu di u dipartimentu di i servizii agriculi İBB, Ahmet Atalık, anu fattu discorsi. Facendu u discorsu finali in a cerimonia, İmamoğlu hà dettu chì Atalık hà dettu: "Semu assai onorati di avanzà in a luce, in a linea chì ci avete dimustratu. Perchè sti belli opere chì avemu creatu inseme cun voi facenu chì i agricultori di tutta l'Anatolia ci chjamanu, "Quandu vedemu tali supporti, cumu pudemu prufittà". È rispundemu bè: Se immigrate in Istanbul è diventate u nostru agricultore, sarete in u scopu di stu sustegnu ", hà aghjuntu cù umorismo un "cummentariu di l'uppusizione". Dicendu: "Ùn duvemu micca fà i nostri pruduttori, vale à dì voi, offende a terra è duvemu sempre sustene," İmamoğlu hà dettu:

"Avemu da assicurà chì più persone participanu à a produzzione, è chì più terra hè attribuita à a produzzione, micca in affittu. Di sicuru, dicemu questu ricusendu a pulitica di Ahmet Bey di "Immigrate quì, daremu piantini". Sì Ahmet Bey avia dettu: "Istanbuliti chì campanu in i so appartamenti, O Istanbulites, dumandate à noi di a terra, vi daremu un pocu di terra, investiremu un pocu, cultivà l'agricultura, è vi daremu piantini" ; Capiscu chì. Ma ùn sò micca ciò chì hà dettu. Aghju aspittatu u seguitu da u nostru Capu di Dipartimentu, chì sustene l'agricultura è servutu i so camere: S'ellu ci hè qualchissia chì vole imigrà da Istanbul in Anatolia, damu e piantini per 10 anni. Andate in Anatolia, pruduce in u vostru paese... Allora pensu chì saria megliu.

"U PRODUTTORE ùn deve esse SOSTITUTI"

Attraversu l'inflazione alimentaria in u nostru paese, İmamoğlu hà sottolineatu chì i citadini portanu u pesu di e pulitiche sbagliate. Imamoglu hà dettu: "Tuttavia, se u principale in questu paese era a produzzione, se avemu usatu a terra in modu produtivu, se avemu usatu decine di milioni, ancu 10 milioni di metri quadrati, à l'agricultura ancu per i bisogni di sta cità, micca per apre u novu. zoni di custruzzione, se pudemu dà à e donne pruduttori u valore chì u campagnolu hè u maestru di a nazione, oghje Istanbul Avariamu permessu di risponde à i bisogni ancu di a metropole cum'è a cità cù ciò chì pruduce nantu à a so propria terra. Semu in un periodu in a storia di a Republica di Turchia, induve ancu a classe media hà grandi difficultà à accede à l'alimentariu dopu un tempu assai longu ". Enfatizendu chì ci hè un approcciu di gestione chì ignora a ghjente, İmamoğlu hà dettu: "Ùn duvemu micca fà i nostri pruduttori, vale à dì voi, offende a terra è duvemu sempre sustene. Avemu da assicurà chì più persone participanu à a pruduzzione è chì più terra hè attribuita à a produzzione, micca in affittu. "Micca i muri di cimentu, ma i campi veramente fertili ci illuminanu è ci portanu felicità", disse.

MAMME RICORDATE

Spieghendu in dettagliu u sustegnu chì anu datu à l'agricultori, l'allevatori d'animali è i pescatori di Istanbul da u ghjornu chì anu pigliatu u so postu, İmamoğlu hà trasmissu u so ringraziu à u membru di u PM CHP Gökhan Günaydın per i so cuntributi. Nutendu chì era u zitellu di una mamma produtiva, İmamoğlu hà aghjustatu ch'ellu hà crisciutu in questu prucessu finu à i so anni di liceu. Hà celebratu u ghjornu di a mamma di Zübeyde Hanım, a mamma di Mustafa Kemal Atatürk, una di e mamme di tutti i martiri, da a so mamma, Hava İmamoğlu, chì l'hà criatu in quellu periodu difficiule, à a so moglia Dilek İmamoğlu. Dopu à i discorsi, İmamoğlu hà visitatu i serre induve sò stati prudutte e piantini, è a delegazione, cumpresi i deputati CHP Özgür Karabat è Gökan Zeybek, hà carricatu e piantini, chì saranu consegnati à i agricultori di Istanbul gratuitamente, à i camioni inseme cù i camioni. donne agricultori.

VOLUME DI DISTRIBUZIONE CRESCE OGNI ANNU

İBB hà furnitu supportu gratuitu di piantini à i agricultori in Istanbul dapoi 2 anni, sia in l'invernu sia in l'estiu. Sicondu questu; In u 2020, 68 piantini di verdura d'estate sò stati sustinuti da 693 agricultori in 3.474.364 quartieri. In 2021, da u sustegnu di 15 agricultori in 111 distretti è 608 quartieri, 4.111.076 piantini di verdura d'estate; 11 piantini di verdura invernale sò stati donati à 88 agricultori in 484 distretti è 4.428.600 quartieri. piantini,

Hè pruduciutu in 2021 serre diverse in Kemerburgaz, una di e quali hà cuminciatu à operare in 2022 è l'altra in 2. In u 2022, circa 15 milioni di piantini di verdura d'estate seranu distribuiti à 166 agricultori in 1140 distretti è 5 quartieri. À l'agricultori in u scopu di u sustegnu; pumati, cucumari, pepite, melanzane è angurie seranu distribuiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*