Cù u Prughjettu IzTransformation, i rifiuti seranu riintroduti in l'ecunumia senza andà in a basura

Cù u Prughjettu IzDonusum, i rifiuti saranu riintroduti in l'ecunumia senza andà à fà fronte
Cù u Prughjettu IzTransformation, i rifiuti seranu riintroduti in l'ecunumia senza andà in a basura

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà apertu u We-Cycle Environment and Recycling Technologies Fair, chì hè stata per a prima volta questu annu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà datu a bona nutizia di u Prughjettu di Trasformazione di Izmir iniziatu da u Dipartimentu di Gestione di i Rifiuti di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a cumpagnia municipale IzDoğa. Tunç Soyer, "Cù u nostru prughjettu Trace Transformation, separemu i rifiuti in a nostra cità mentre sò sempre à a so fonte. Stu prucessu hè statu fattu in Buca, Karabağlar, Karşıyaka è i distretti di Narlıdere, in coordinazione cù i nostri cumuni di distrittu. "À a fine di u prucessu, chì serà finitu l'estate prossimu, riturneremu i rifiuti di imballaggi di un terzu di a pupulazione di Izmir à l'ecunumia prima ch'ella si sparisca", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana di Izmir, chì cuntinueghja sempre più u so travagliu in cunfurmità cù e pulitiche ambientali di , hè in strada per diventà una cità sustenibile è ecologica. We-Cycle Environment and Recycling Technologies Fair, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è in cuuperazione cù İZFAŞ è EFOR Fuarcılık, hà apertu e so porte per prevene, riduce è riciclà a generazione di rifiuti in a cità per lascià un ambiente vivibile à e generazioni future. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à l'apertura di a fiera, chì durà finu à u 14 di maghju. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, CHP İzmir Deputy Murat Bakan, Adana Metropolitan Municipality Mayor Zeydan Karalar è a so moglia Nuray Karalar, Kemalpaşa Mayor Rıdvan Karakayalı, Ardahan Mayor Faruk Demir, Bozkurt Mayor Muammer Yanık, Izmir Chamber of Commerce President Mahmut Özgen Region Chamberer Vicepresidente di l'Industria İbrahim Gökçüoğlu, Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu Jak Eskinazi, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, 24e mandatu CHP İzmir Vice Erdal Aksünger, sindaci di distrettu, pruduttori, organizzazioni non governative è organizzazioni non governative, settori è rappresentanti di e borse i prufessiunali anu assistitu.

Bona nutizia da Soyer nantu à İzTransformation

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà datu a bona nutizia di u novu prughjettu di separazione di i rifiuti chì anu da implementà à l'apertura di a fiera. Soyer hà dettu: "Cù u nostru prughjettu İzDönüsüm iniziatu da u nostru Dipartimentu di Gestione di i Rifiuti è a nostra cumpagnia municipale İzDoğa, separemu i rifiuti in a nostra cità mentre sò sempre à a so fonte. Stu prucessu hè statu fattu in Buca, Karabağlar, Karşıyaka è i distretti di Narlıdere, in coordinazione cù i nostri cumuni di distrittu. À a fine di u prucessu, chì serà finitu l'estate prossimu, rimetteremu i rifiuti di imballaggi di un terzu di a pupulazione di Izmir à l'ecunumia prima ch'ellu si sparghje. Cù u sistema di separazione chì avemu stabilitu è ​​l'attività di sensibilizazione publica, incuraghjeremu tutti i residenti di Izmir à scaccià i so rifiuti di imballaggio in i contenitori di riciclaggio invece di i rifiuti. Questi rifiuti seranu scelti in a nostra İzDönüsüm Impianti di Raccolta è Separazione di Rifiuti di Imballaggi operata da İzDoğa in Konak è riciclati in l'ecunumia. Quì, avemu a capacità di separà è riciclà finu à 420 tunnellate di rifiuti di imballaggio per ghjornu. Cù stu prughjettu, aumenteremu a tarifa di rifiuti di imballaggi mandati per u riciclamentu da u 12 per centu, prima à u 20 per centu è dopu à u 40 per centu. "Vogliu nutà chì ancu solu ottene un tassu di riciclamentu di 160 per centu significa un prufittu extra di XNUMX milioni di lire", disse.

"Avemu cuminciatu à impiegà i raccoglitori di strada per furnisce forza di travagliu"

Dichjarà chì u prughjettu İzTransformation hà una dimensione suciale per esse fieru, è ancu a so dimensione ecunomica è ecologica, Soyer hà dettu: "Avemu cuminciatu à impiegà i nostri fratelli cullettori di strada per furnisce a forza di travagliu per participà à questa preziosa attività. Ùn li furnimu micca solu opportunità di travagliu, ma ancu i salvemu da avè da rumming in basura in tutta a so vita. Offremu megliu cundizioni ecunomiche, una alta qualità di vita è cundizioni di cummerciale sane. Offriamu duie opzioni à a ghjente di Izmir. Gettate i vostri rifiuti cum'è prima o purtendu in i nostri bidoni di riciclaggio. Se sceglite u sicondu ... Prutegerete a nostra natura è a salute publica. Inoltre, vi cuntribuisce à l'ecunumia di u nostru paese. In più di tuttu questu, sarete una speranza per i nostri citadini chì cercanu a basura in i carrughji per guadagnà a vita, è li permetterete di inizià una nova vita. In corta, da avà ùn avemu micca solu chjamatu basura in Izmir. Seremu un salve per trè ferite sanguinanti separate di u nostru paese à u stessu tempu cù ognunu di i nostri citadini chì sò inclusi in IzDönüsüm. "Basatu annantu à tuttu questu, dicemu:" A trasfurmazioni principia in Izmir! ", disse.

Karalar: "L'ambiente hè l'affari di quelli chì ùn anu micca debule per prufittu eccessivu".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zeydan Karalar, hà dettu: "Sò statu assai impressionatu da sta fiera. Hè assai impurtante ch'ella sia à tempu ligata à l'ambiente è urganizata per unità è sulidarità. In Adana, avemu longu attribuitu impurtanza à a cità chì agisce inseme. A municipalità è e camere urganizanu quasi ogni avvenimentu inseme. Questu hè di grande impurtanza. Spergu chì diventa un mudellu in tutta a Turchia. Eru ancu impressiunatu da a fiera. Questi ghjorni, tutta l'umanità soffre a punizione per u nostru trattamentu brutale di a natura. A natura ci punisce per u nostru trattamentu brutale. Ùn hè micca difficiule di predichendu ciò chì succede à l'umanità s'ellu ùn simu attenti. Avemu da fà u massimu sforzu in quantu à a prutezzione di l'ambiente. L'ambiente hè l'affari di quelli chì ùn anu micca a debule di prufittu eccessivu. "Dicemu a ghjente è a salute umana prima", disse.

Eskinazi: "Avemu da capisce assai bè u cuncettu di sustinibili"

Dendu esempi di u so travagliu nantu à i rifiuti è u riciclamentu, u presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu Jak Eskinazi hà dettu: "In quantu esportatori, seguimu assai attentamente i prublemi di sustenibilità per mantene esse unu di i più grandi fornitori di l'Unione Europea. Per abbandunà un mondu vivibile per u futuru, avemu da capisce assai bè u cuncettu di sustenibilità. "Avemu da implementà ciò chì avemu bisognu di fà senza perde u tempu".

Gökçüğlu: "Vogliu ringrazià quelli chì sustenevanu l'idea"

İbrahim Gökçüoğlu, Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Industria di a Regione Egea, hà dettu: "U nostru İzmir, chì hà creatu una marca cù e so fiere internaziunali, cuntinueghja à piglià passi assai più prufessiunali cù Fuar İzmir. Sò assai felice di esse inseme in questa fiera. "Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Izmir è İZFAŞ per sustene sta idea chì avemu creatu cù a Càmera di Cummerciu di Izmir".

Özgener: "Vincemu una fiera speciale"

Mahmut Özgener, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu di Izmir, hà dettu: "Hè una fiera assai speciale. Cum'è a Camera, avemu sempre participatu à l'affari da u principiu. Sò entusiasta di esse quì. "Avemu avviatu una strada induve pudemu aumentà u numeru di participanti à centinaie in l'anni à vene", disse.

Dopu à i discorsi, u sindaco Soyer è a so delegazione accumpagnata anu visitatu i participanti di a fiera. U sindaco Soyer hà esaminatu l'ultime tecnulugia in a separazione di i rifiuti in situ. Soyer, chì hà riunitu cù i cullezzione di strada chì participanu à u Prughjettu di Trasfurmazione di Trace, hè statu accoltu cù applausi.

Tuttu u riciclamentu

A fiera, chì hà apertu e so porte cù un totale di 18 participanti da 120 pruvince da Turchia, Germania è Romania, hà prisentatu impianti di eliminazione di rifiuti, fanghi, digestioni, essiccazione è sterilizazione, apparecchi di analisi è laboratori di ricerca, cumpagnie di almacenamento, cumpagnie di trasportu, energia, Imprese di tecnulugie di l'energia rinnuvevule è di u biogas, cumpagnie di tecnulugia di l'energia solare è di ricuperazione di u calore, tecnulugie di riciclamentu, aria, terra, tecnulugii di cuntrollu di l'inquinamentu di u rumore, cumpagnie di tecnulugii di cuntrollu di l'inquinamentu di u rumore, tecnulugii di l'acqua residuale è di l'acqua residuale, veiculi di pulizia urbana, cumpagnie d'equipaggiu è tecnulugia, servizii d'infrastruttura, imprese di irrigazione a goccia, venditori di materie prime plastica Hè situatu.

We-Cycle Fair si distingue cum'è a prima fiera chì riunisce u settore privatu è i guverni lucali in u campu di u riciclamentu. Un prugramma di delegazione di compra hè ancu urganizatu da İZFAŞ è EFOR Fuarcılık à a fiera. I cumpratori prufessiunali da l'esteru vederanu e tecnulugia di riciclamentu di Izmir è Turchia in situ è ​​firmanu accordi cummerciale. I paesi previsti per visità a fiera sò; Germania, Austria, Bulgaria, Paesi Bassi, Italia, Kirghizistan, Libia, Macedonia, Pulonia, Romania, Turchia è Grecia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*