Festival di musica in Izmir Polyphonic Choirs Festival

Music Solen à Izmir Loud Choirs Festival
Festival di musica in Izmir Polyphonic Choirs Festival

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerUna festa di musica hè stata in u Festival di Cori Polifonici di Izmir, chì hè stata per a prima volta questu annu in linea cù a visione di fà Izmir una cità di cultura è arte. Ministru Tunç Soyer hà assistitu ancu à u cuncertu in u Ahmed Adnan Saygun Art Center l'ultimu ghjornu di u festival.

U Festival di Cori Polifonici di Izmir, urganizatu per a prima volta quist'annu cù u mottu di "Izmir hè di novu tanti culori, tante voci, tante respirazioni" in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Associazione Turca di Cori Polifonici, hà finitu cù un cuncertu. à u Ahmed Adnan Saygun Art Center. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer era trà quelli chì ascoltavanu u cuncertu.

Hà riunitu 75 cori diffirenti cù a ghjente di Izmir.

U festival, chì hà iniziatu l'11 di Maghju, hà riunitu 75 cori differenti è 2 cori di cità cum'è Tracia, Ankara, Istanbul, Ankara è Kahramanmaraş, stabiliti da scole, associazioni è municipalità, in Izmir. In u scopu di u festival, chì hè stata urganizata per sparghje a musica corale polifonica in Turchia, l'artisti anu realizatu belli pezzi populari turchi è pezzi classici. In più di i cuncerti gratuiti di a sala, i cori scontranu cù l'amatori di musica cù cuncerti di strada in spazii cum'è davanti à l'Alsancak Ferry Pier, Cyprus Martyrs Street, è Historical Elevator.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*