Izmir Acceptata à a Federazione Mondiale di Cità Turistiche

Izmir Acceptata à a Federazione Mondiale di Cità Turistiche
Izmir Acceptata à a Federazione Mondiale di Cità Turistiche

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerUn altru passu impurtante hè statu fattu in u scopu di a visione di İzmir una cità mundiale è turistica. İzmir hè diventata a prima cità di Turchia à esse ammessa à a Federazione Mundiale di Cità Turistiche. Ministru Tunç Soyer Ellu disse chì questa adesione hà apertu a strada per İzmir per esse rapprisintatu in u mondu sanu cum'è una cità turistica.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI sforzi di İzmir per fà di İzmir una cità mundiale portanu risultati. İzmir hè diventatu un membru di a Federazione Mundiale di Cità Turistiche. Cusì, İzmir hà pigliatu u so postu trà e cità di u turismu mundiale cum'è a prima cità à esse accettata à a federazione da Turchia. A federazione hè cumposta da 223 cità principali in u settore turisticu. E cità membri includenu Barcellona, ​​​​Parigi, Amsterdam, Dubai, Mosca è Xiamen.

Izmir hè rapprisintatu in u mondu sanu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì l'appartenenza apre a strada per İzmir per esse rapprisintata in u mondu sanu cum'è una cità turistica cù l'appartenenza, "U primu passu hè statu fattu per prumove İzmir è furnisce l'investimentu in İzmir à e riunioni assistite da l'alti dirigenti è investitori di u settore turisticu. intornu à u mondu. In più, hè emersa l'uppurtunità di urganizà cimi di u turismu in İzmir è di sviluppà a cooperazione in u settore turisticu cù e municipalità di altre cità turistiche. Dichjarà chì u turismu hè unu di i strumenti più impurtanti per a pace mundiale, u sindaco Soyer hà enfatizatu chì anu da cuntinuà à travaglià per purtà İzmir à u locu chì merita in u mondu è per ghjunghje à u scopu di 4 milioni di turisti.

Chì ghjè a Federazione Mundiale di Cità Turistiche ?

A Federazione Mundiale di Cità Turistiche (WTCF), chì hè cuntattata per mezu di u Dipartimentu di Relazioni Estere è Turismu, hè cunnisciuta cum'è a prima urganizazione turistica internaziunale in u mondu, furmata volontariamente da famose cità turistiche è istituzioni turistiche in u mondu, cù l'iniziativa di Pechino. Guidatu da a so visione di "megliu vita di a cità attraversu u turismu", u WTCF urganiza ogni annu i famosi Cimi di Turismu Fragrant Hills. Creendu una piattaforma per i so membri per scambià esperienze, rinfurzà a cooperazione è custruisce un cunsensu, WTCF hà operatu in Pechino (Cina), Rabat è Fez (Marocco), Chongqing (Cina), Los Angeles (USA), Qingdao (Cina) è Helsinki. dapoi 2012. (Finlandia) hà accoltu ottu Fragrant Hills Tourism Summits consecutivi.

WTCF urganizeghja ancu cunferenze regiunale, fori è avvenimenti ogni annu. Finu à avà, hà tenutu cunferenze regiunale in Penang (Malasia), Casablanca (Marocco), Bogotà (Colombia) è Siviglia (Spagna) in Asia-Pacificu, Africa, America Latina, Europa è Asia Centrale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*