4 altre spiagge pubbliche vincenu a bandiera blu in Izmir quist'annu

Izmir hà vintu più bandiere blu cù a spiaggia publica
İzmir vince più bandiere blu cù 4 spiagge pubbliche

İzmir hà guadagnatu più bandiere blu cù e so 4 spiagge pubbliche. Turchinu bayraklı u numaru di spiagge hà aumentatu à 66, cumprese strutture private. U presidente Soyer hà dettu: "Semu felici di alzà e bandiere blu una per una. Semu pronti per i turisti di tuttu u mondu cù e nostre spiagge sicure è pulite.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà stabilitu a prima Unità di Coordinazione di a Bandiera Blu di Turchia, hà purtatu una nova bandiera blu à a cità in u scopu di i travaglii chì hà realizatu da nuvembre 2019. bayraklı spiagge pubbliche. 4 altre spiagge pubbliche in İzmir anu vintu a Bandiera Blu quist'annu. blu chì hè 2019 in 19 bayraklı Cusì, u numeru di spiagge pubbliche hè aumentatu à 36. Blu in a cità, cumpresi facilità speciale bayraklı U numaru di spiagge era 66.

Quist'annu, Karaburun Mordoğan Mahallesi Ardıç Beach, Dikili Beach Sports è Aliağa Police Beach eranu trà e spiagge pubbliche chì anu ricevutu a Bandiera Blu per a prima volta.

Perdendu u premiu di a bandiera blu in 2018, Akarca Beach in Seferihisar hà tornatu u dirittu di riceve u premiu di a Bandiera Blu. A qualità di l'acqua di a spiaggia hè stata monitorata regularmente da a Unità di Bandiera Blu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Dopu chì tutti i campioni d'acqua prelevati periodicamente da a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Direzzione Provinciale di Salute di Izmir sò stati trovati adatti, a spiaggia hè stata premiata da a bandiera blu da TÜRÇEV.

L'investimentu di trattamentu hà purtatu una bandiera blu

In a valutazione fatta da TÜRÇEV, l'investimentu di purificazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè ghjuntu in prima linea in l'attribuzione di a bandiera blu à a spiaggia di Karaburun Ardıç. U stabilimentu di a pianta avanzata di trattamentu biologicu di l'acqua, chì hè stata cumpletata da a Direzzione Generale di İZSU cun un investimentu di 60 milioni di lire è sarà messu in serviziu prestu, è a qualità di l'acqua nantu à a spiaggia hà purtatu à Ardıç Beach un premiu di bandiera blu.

Izmir Marina hà conservatu u so premiu

Izmir Marina, chì hè l'unica marina in a Baia di Izmir, chì hè stata rinnuvata da a Municipalità Metropolitana di Izmir in 2020 è messa à a disposizione di u publicu, hà conservatu ancu u premiu di bandiera blu chì hà ricevutu l'annu passatu quist'annu. A Bandiera Blu continuarà à fluttuà in a 2ª Spiaggia Publica di a Municipalità di Güzelbahçe, chì hè u puntu più vicinu à a Baia di İzmir.

U presidente Soyer: "Avà hè u tempu di Izmir"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà dichjaratu chì stanu travagliendu per fà di İzmir un centru di attrazione turistica di classe mundiale è chì anu cuminciatu à ottene risultati riesciuti. Tunç Soyerhà dichjaratu chì u prugramma Bandiera Blu, implementatu in 50 paesi di u mondu, hè un premiu ambientale internaziunale assai impurtante attribuitu à e spiagge è e marine in u settore turisticu. Soyer hà cuntinuatu: "A bandiera blu cunfirma a pulizia di l'acqua di mare, l'impurtanza data à a gestione ambientale, l'igiene è l'affidabilità di e spiagge o marina in u mondu internaziunale. L'applicazione bandiera blu hè una funzione di cumunicazione turistica assai impurtante per i turisti domestici è stranieri. Hè una volta dimustratu chì Izmir hè una cità sicura è pulita per i turisti di tuttu u mondu. 66 Blu per natà, per piglià u sole è per passà una festa piacevule Bayraklı Dicemu "avà hè l'ora di İzmir" cù i nostri negozii di spiagge è aranciu. Facemu tuttu ciò chì pudemu per dà sta fiducia. "

U presidente Soyer: "Semu fieri"

blu in Izmir bayraklı Dichjarà chì sò fieri di l'aumentu di u numeru di spiagge pubbliche ogni annu, Soyer hà dettu: "Grazie à i nostri investimenti infrastrutturali, Mavi. Bayraklı U nostru numeru di spiagge hè in crescita. A nostra Impianto Biològicu Avanzatu di Trattamentu di Acque Reflue Mordogan hà ancu cuntribuitu à a bandiera blu di Karaburun Ardıç Public Beach. L'Unità di Bandiera Blu hè diventata una struttura chì rinforza è accelera a dinamica di a bandiera blu di İzmir è accelerà u prucessu ".

Karataş: "Potere à u turismu"

U Coordinatore Regionale di a Fundazione Turca per l'Educazione Ambientale (TÜRÇEV) Dogan Karataş di u Nordu di l'Egeu hà dichjaratu chì İzmir hà mantinutu u numeru di bandiere cù 2022 spiagge in a stagione estiva di 66 è hà dettu: "İzmir hà cuntinuatu à esse u terzu in Turchia dopu Antalya è Muğla. U settore di u turisimu, chì hè statu seriamente scuzzulatu per via di a pandemia, pò mantene grazia à impurtanti eco tags cum'è a bandiera blu. U valoremu. L'etichetta ecologica più famosa in u mondu oghje hè a bandiera blu. Turchinu bayraklı İzmir cuntinuerà à esse u pumu di l'ochju in u settore turisticu cù e nostre spiagge.

Esempiu per Turchia

Enfatizendu chì u premiu di a bandiera blu ùn hè micca solu un premiu ambientale datu à e spiagge, Karataş hà dettu: "A bandiera blu hè ancu attribuita à i porti turistici è i battelli turistici. L'annu passatu, avemu appiccatu a Bandiera Blu cù u nostru presidente Tunç in İzmir Marina, l'unica marina in a Baia di İzmir. İzmir Marina hà ricevutu a bandiera blu quist'annu è hè entrata in u so secondu annu aumentendu a so qualità ". Karataş, attinendu l'attenzione à l'impurtanza di a furmazione datu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per impiegà i salvatichi nantu à e spiagge, hà dettu: "Questu hè un studiu raru in Turchia. A municipalità metropolitana di Izmir apre una zona di impiegu publicu. Questu hè à tempu una bandiera blu è un asset assai preziosu per a nostra ghjuventù in a situazione attuale in u paese. Studi simili in altri cumuni piglianu a forma di sustegnu. Tuttavia, a Municipalità Metropolitana di Izmir dà corsi gratuiti à 50 candidati di salvata ogni annu ".

Izmir hè u capu in a purificazione

Izmir hà 66 spiagge blu, cumprese spiagge di resort privati. bayraklı Cù a so spiaggia, hè u terzu in Turchia dopu Antalya è Muğla. In u scopu di u prugramma di bandiera blu implementatu in 50 paesi in u mondu, Turchia hè u terzu dopu à Spagna è a Grecia cù u numeru di spiagge premiate. Campagna di purificazione di a municipalità metropolitana di Izmir bayraklı Hè assai efficace à aumentà u numeru di spiagge. A municipalità metropolitana di İzmir, chì si trova in u primu postu in Turchia cù u numeru di trattamenti in i standard di l'Unione Europea è a quantità di trattamentu di l'acqua per capita, serve cù 24 stazioni di trattamentu di l'acqua di scarico, 1 di e quali effettuanu un trattamentu biologicu avanzatu è a so capacità di trattamentu tutale di ogni ghjornu si avvicina. 69 milione di metri cubi. İZSU cuntinueghja i so investimenti in novi reti di trattamentu, acque reflue è fognaria secondu i bisogni cambianti di e regioni.

Chì hè statu fattu ?

L'Unità di Coordinazione Bandiera Blu hà urganizatu corsi per aumentà u nùmeru di salvatichi chì sò insufficienti per e spiagge sicure. 2020 ghjovani in 49 è 2021 ghjovani in 50 sò stati premiati u badge d'argentu di Lifeguard d'argentu appruvatu da TSSF. Dopu à i corsi aperti in Foça, Güzelbahçe è Seferihisar in u 2022, 50 più ghjovani riceveranu badge d'argentu di salvatore. Hè stata assicurata chì e spiagge puderanu applicà in modu sanu identificendu e carenze necessarie per a mostra è l'applicazione. Studi sò stati fatti per spiagge senza barriere. L'educazione ambientale è l'attività di sensibilizazione ambientale sò state realizate in tuttu l'annu cù u scopu di creà spiagge sustinevuli.

"U culore di e spiagge: Blu" in Izmir

L'Unità di Coordinazione di a Bandiera Blu, chì serve sottu à u Dipartimentu di Controlu di u Cambiamentu Climaticu è di a Proteczione Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè a bandiera blu in 10 distretti cù u slogan "U culore di e spiagge: BLUE!" sta stagione estiva. bayraklı urganizerà attività di educazione è sensibilizazione ambientale nantu à e spiagge.

Chì ghjè una bandiera blu?

Hè un premiu ambientale internaziunale datu à spiagge di bandiera blu, marina è yacht. Ci sò 33 criteri di bandiera blu per e spiagge, 38 per i porti è 17 per i yacht. Questi criteri sò riuniti sottu à i tituli di qualità di l'acqua di natation à a spiaggia, educazione è infurmazione ambientale, gestione ambientale, salvezza di vita è servizii. Hè ancu trà i criteri obligatorii chì tutte e strutture sanitarie nantu à e spiagge sò cunnesse à a pianta di trattamentu di pacchettu o à a pianta di trattamentu municipale. In cunfurmità cù u Regolamentu di Qualità di l'Acqua di Bagnu per e spiagge candidate à a bandiera blu, i campioni di l'acqua di mare sò prelevati ogni 15 ghjorni durante a staghjoni d'estate è sò fatte analisi microbiologiche. I risultati di l'analisi fatti da a Direzzione Pruvinciale di Salute sò spartuti regularmente à yuzme.saglik.gov.tr.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*