35 mila biglietti gratuiti per l'eventi d'arte per i ghjovani da Izmir

Mille biglietti gratuiti per l'avvenimenti d'arte per i ghjovani da Izmir
35 mila biglietti gratuiti per l'eventi d'arte per i ghjovani da Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu "U vostru Bigliettu hè in l'Arte di İzmir", chì hè statu annunziatu da u Festival di a Ghjuventù di İzmir, hà attiratu una grande attenzione. L'applicazioni per u prughjettu, chì offre 12 mila biglietti per a participazione libera di i ghjovani trà l'età di 30-35 in cuncerti, cinema è avvenimenti teatrali, pienu in pocu tempu. U prugettu sustenerà ancu i pruduttori culturali è artistici chì anu un tempu duru.

Migliaia di ghjovani candidati à u prughjettu "U vostru Bigliettu hè in Izmir Art", iniziatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per sustene l'accessu di i ghjovani à l'arte. Cù u prugettu, 35 mila biglietti gratuiti per i cuncerti, u cinema è l'avvenimenti di teatru sò stati dispunibili à i ghjovani trà l'età di 12-30. Cù u prughjettu induve l'applicazioni sò chjappi in pocu tempu, i ghjovani puderanu aduprà i so biglietti da u sabbatu 21 di maghju.

"I ghjovani anu bisognu di socializazione"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerannunciatu u prugettu in u so lanciu di ghjuventù in İnciraltı Urban Forest u 17 di maghju cù e seguenti parolle: "Avemu ghjovani chì ùn si ricordanu micca quandu anu andatu l'ultima volta à un cuncertu, festival o teatru. Vecu tuttu u tempu nantu à e social media, fighjenu l'avvenimenti di l'anni passati è l'emulate. Questu hè assai tristu. I ghjovani anu bisognu di socializà, alimentà a so ànima è distractà a so mente in questu periodu. Hanu bisognu à fighjulà è à sente un bellu pezzu di travagliu. Sò cuscente chì sta necessità ùn deve esse cunsideratu un lussu. Quist'annu, vi daremu 35 mila biglietti per l'avvenimenti. Aumenteremu stu numeru l'annu prossimu, è assicureremu di participà à qualsiasi avvenimentu chì pudete pensà, da u teatru à i cuncerti, da l'attellu à i festivals.

25 posti da ogni ghjocu di IzBBŞT

Cù u prughjettu "U vostru Bigliettu hè in l'Arte di İzmir", hè previstu chì 25 posti seranu riservati in ogni spettaculu di i Teatri di a Città Metropolitana di İzmir (İzBBŞT) è 2 ghjovani puderanu fighjà i drammi di teatru gratuitamente finu à a fine. di l'annu. 500 2 biglietti da i cinemas boutique, chì anu un postu in a vita culturale di a cità, è 500 mila biglietti da teatri privati ​​​​cu sale sò stati inclusi in u prugettu. Inoltre, i posti sò stati attribuiti per i ghjovani in cuncerti speciali, teatru è manifestazioni simili di l'arti di spettaculu tenuti in centri di cultura è d'arte chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana, tenendu in contu a capacità di e sale. In questu cuntestu, una quota di 3 mila biglietti hè stata aperta per l'avvenimenti in u Kültürpark Atatürk Open Air Theatre, Bornova Aşık Veysel Open Air Theatre, Ahmed Adnan Saygun Art Center, Yeşilyurt Mustafa Necati Cultural Center è Basmane Bıçakçı Han.

cinque biglietti annu

Cù u prughjettu "U vostru Bigliettu hè in İzmir Art", una persona pò cumprà un massimu di cinque biglietti annu. Un bigliettu acquistatu ùn pò micca esse trasferitu à una altra persona. Quelli chì ùn utilizanu micca u bigliettu meritatu duie volte ùn ponu micca dumandà un novu bigliettu. L'annunzii ponu esse seguitu nantu à izmir.art.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*