U Festival di Bicicletta di Cleopatra mette in scena l'Imagini Colorate

Scene di u Festival di Bicicletta Cleopatra Immagini culurite
U Festival di Bicicletta di Cleopatra mette in scena l'Imagini Colorate

Scene culurite sò state sperimentate in u "Cleopatra Bicycle Festival", chì hè statu urganizatu per a prima volta quist'annu cù u slogan "Pedali à a Storia, i Nostri Faces à u Futuru" da a Municipalità Metropolitana di Mersin. Centinaie di ciclisti di parechje cità di Turchia assistenu à u festival, chì hè urganizatu cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Mersin, u Cunsigliu di a cità di Tarsus è a Cumunità di Ciclismo di u Cunsigliu di a cità di Tarsus è iniziata da u presidente Vahap Seçer.

I ciclisti, chì pedalanu inseme nantu à e rotte chì includenu e bellezze storiche, turistiche è naturali di Tarsu, stanu in u Campu di Ghjuventù Tarsu, affiliatu à u Dipartimentu di i servizii di a donna è di a famiglia di a municipalità metropolitana, à a sera. I ciclisti anu visitatu ancu u parcu induve si trova u storicu Nusrat Minelayer.

Prufittate u campu cù musica live

I membri di a cumunità ciclistiche, chì anu visitatu u centru è i quartieri circundanti di Tarsu durante u ghjornu, anu apertu e so tende è anu avutu mumenti indimenticabili accumpagnati da musica live sunata dopu a cena in u Campu di Ghjuventù Tarsu induve sò stati. U ghjovanu artistu Cem Otsekin è a so orchestra, in l'ambienti naturali di u campu, cantanu belli pezzi à i membri di l'inseme ciclismu.

"Vulemu ringrazià u nostru presidente Vahap Bey per u so sustegnu à u trasportu in bicicletta"

Rahime Çelen, un membru di l'Associazione di Biciclette Eskişehir, hà dettu: "Vulemu ringrazià u Signore Vahap, u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Mersin, per u so sustegnu à u trasportu di bicicletta. In u prugramma di apertura, hà prumessu di fà e cità di bicicletta di Mersin è Tarsu; ci hà fattu felici. U sustegnu di tali urganisazioni da istituzioni cuntribuisce ancu à a diffusione di a cultura di u ciclismu à a basa ".

"Avemu veramente ammiratu stu locu"

Sinan Baldır, chì hà assistitu à u festival cù a so famiglia da Kahramanmaraş, hà dichjaratu ch'ellu hà participatu à un festival per a prima volta dopu a pandemia è hà dettu: "Stu locu hè statu assai bonu per noi. Semu digià quì in famiglia. U campeghju hè assai ben sceltu. Semu veramente maravigliati quì. Aghju participatu prima, ma hè a prima volta chì aghju vistu un campeghju cusì. In questu sensu, ti ringraziu. L'urganizazione hè assai bona in ogni modu, ùn avemu mai aspettatu cusì ", disse.

Maritu è ​​moglia pedalendu inseme

Turgut Eren, chì hà participatu à u Festival di Bicicletta Cleopatra da Konya cù a so moglia è u zitellu, hà dettu: "Hè una cosa assai bona chì e municipalità participanu à tali urganisazioni. Ci era qualcosa di sfarente, più bella, chì Vahap Bey hà fattu; Hè vinutu personalmente è hà assistitu. Questu ci hà fattu assai felici ".

Enfatizendu chì li piace Tarsu, Nihan Eren hà dettu: "Tarsu hè una geografia assai diversa. Una giugrafia duminata da u Mediterraniu. Hè statu assai piacevule. U percorsu in bicicletta era ancu assai piacevule. Avemu cunnisciutu una cultura ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*