Konya Metropolitan Mavi HEPP cuntribuisce à a produzzione di energia domestica

Konya Buyuksehir Mavi HEPP cuntribuisce à a produzzione di energia domestica
Konya Metropolitan Mavi HEPP cuntribuisce à a produzzione di energia domestica

A Centrale Idroelettrica di Mavi, chì hè stata cumpletata è messu in opera da a Municipalità Metropolitana di Konya à l'uscita di u Tunnel Blu, hà cuntribuitu à e linee di distribuzione d'energia di Turchia producendu 2021 milioni di kilowatt-ora di energia dapoi u 2.

A Central Hydroelectric Power Mavi, custruita da a Municipalità Metropolitana di Konya in u scopu di u KOP, unu di i prughjetti più impurtanti di Turchia, à l'uscita di u Tunnel Blu, cuntribuisce à i bisogni energetichi domestici è naziunali.

PRODUZIONE ENERGIA DOMESTICA È NAZIONALE

Konya Metropolitan Municipality KOSKİ General Manager Ahmet Demir, chì hà esaminatu a centrale elettrica chì hà a capacità di risponde à i bisogni di l'electricità di ogni ghjornu di un stabilimentu cù un totale di 25 mila residenze, hà nutatu chì 250 MWh d'energia hè prodotta ogni ghjornu in a centrale elettrica, chì hè stata cumpletata è messa in opera. Demir hà dettu: "Sicondu a prisenza di a nostra acqua, avemu da cuntinuà sta pruduzzione energetica. L'HEPP hè statu cumissionatu in l'ultimi mesi di u 2021. Dapoi u so stabilimentu, hà pruduciutu 2 milioni di kilowatt-ora d'energia è cuntribuitu à e linee di distribuzione energetica di u nostru paese. L'impurtanza di tali energie hè più evidenti oghje. Ci hè bisognu di pruduce energie domestiche è naziunali. Per cuntribuisce à questu, a nostra facilità hà cumpletu a so capacità tutale cum'è 25 megawatts. Ma per via di u nivellu di l'acqua, pudemu uperà solu quasi a mità di questu in u mumentu. Ma pensemu chì sta quantità aumenterà sicondu i livelli, e piogge è a presenza di l'acqua in i nostri dighe.

KOSKI FA L'AFFARI

Dichjarà chì u Prughjettu Mavi HEPP hè una parte di u Prughjettu Konya Plain realizatu da a Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu, Demir hà dettu: "Per via di u protokollu chì avemu firmatu cù DSI, a so custruzzione hè stata finita da a nostra Direzzione Generale di KOSKİ. , è u so funziunamentu hè sempre mantinutu da a nostra Direzzione Generale. Quì, quandu a produzzione energetica travaglia à piena capacità, hè capace di risponde à i bisogni di ogni ghjornu di un stabilimentu di 25 mila residenze. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*