L'igiene eccessiva debilita u sistema immune di u zitellu

L'igiene eccessiva debilita u sistema immune di u zitellu
L'igiene eccessiva debilita u sistema immune di u zitellu

A salute di u zitellu hè prima per e famiglie. Dichjarà chì e famiglie ponu affettà negativamente u sistema immune di i so figlioli, dendu estrema impurtanza à l'igiene cù questa sensibilità, u Specialista in Pediatria di u Centru di Salute Anadolu Dr. Kemal Akpınar, "I scontri ritardati di i zitelli cù i microorganismi impediscenu è ritardanu u sviluppu di u so sistema immune o causanu infezioni frequenti. I primi zitelli sò in cuntattu cù i microorganismi benifichi, u più forte a so immunità contru à e malatie serà.

Da u mumentu chì u zitellu hè natu, i genitori ponu esse constantemente preoccupati è troppu sensibili in casu chì u zitellu "prende germe". Anadolu Medical Center Pediatrics Specialist, chì hà dettu chì hè ghjustu à esse igienizzante per i microorganismi dannosi, ma esse eccessivamente igienicu affetta ancu u sistema immune negativamente. Kemal Akpınar hà dettu: "Ci sò microrganismi ancu in u ventre di a mamma, è ci sò assai studii chì mostranu chì u zitellu vive cù questi microorganismi in l'internu. In particulare, u zitellu chì hè natu cù un nàscita normale scontra i microorganismi di u mondu esternu da u mumentu chì passa per u canali di nascita di a mamma. A struttura di u microorganismu in u canali di nascita di a mamma permette à a flora di u zitellu di sviluppà positivamente è di cumbatte e malatie assai megliu.

Dichjarà chì hè pussibule per u zitellu per esse forte è sanu contr'à u mondu esternu, cù i passi ghjusti fatti da i genitori, u Dr. Kemal Akpınar hà fattu i seguenti suggerimenti per u zitellu per avè un prucessu di crescita più sanu:

Invece di centri commerciali, preferite l'ambienti naturali cum'è strade, giardini è parchi per piglià u vostru zitellu per un caminu. Una ragiuni perchè i zitelli è i zitelli sò più malati oghje hè chì ùn tocanu micca a terra.

Se ùn avete micca una malatia o alcuna scarica, ùn abbiate paura di toccu i zitelli o di caccià quelli chì vi circundanu. Pudete basgià finu à chì ùn hè micca una esagerazione.

Ùn àbbia paura di i vostri figlioli chì entranu in cuntattu cù l'animali. Più tardi sò in cuntattu cun elli, più riazzioni allergii anu.

U megliu modu per pulizziari i vegetali è i frutti chì cumprate da fora hè l'acqua. Puderete pulizziari l'alimentu chì cumprate, immergendu in acqua. Se pensate chì a capa nantu à questu ùn hè micca andatu, scorcia a pelle è manghja.

Mantene i detergenti o salviette umide, chì anu da fà a nostra vita più faciule, luntanu da u vostru zitellu per via di i sustanzi chimichi chì cuntenenu.

Quandu u ciucciu di u to babbu hè in casa, se ci hè una terra grossa, pulisce è dà u ciucciu à u to zitellu. U zitellu deve esse abituatu à u microorganismu di quellu ambiente. Ma s'è vo site fora, pudete lavà u pacifier.

A pelle di i zitelli hè più sensibile chì l'adulti. Hè per quessa chì a vostra scelta di shampoo è sapone chì avete aduprà mentre lavate hè assai impurtante. Ùn deve micca cuntene prudutti chì cuntenenu perfume, coloranti, residui di detergenti, sodium o sulfate.

Preferibile attenti à aduprà prudutti compacti.

Ùn toccu u sapone direttamente à u vostru zitellu. Prima spuma in e vostre mani, poi lavate cù quella spuma.

Risciacquate u vostru zitellu in particulare cù assai acqua.

Quandu lavate a robba di u vostru zitellu, aduprate saponi granulari invece di detergenti.

Preferite asciucà a ropa di i vostri zitelli à l'aria fresca invece di l'asciugatrice.

Ùn esitate à lavà u vostru zitellu cù l'acqua di l'acqua chì avete purtatu à a temperatura adatta. Ùn ci hè bisognu di acqua potabile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*