İSKİ Cambia à Smart Water Meter

L'abbonati ISKI Su Passanu à Smart Meter
L'abbonati ISKI Su Passanu à Smart Meter

İBB implementa a tecnulugia chì leghje i metri à distanza. Cù l'applicazione per inizià in e regioni pilota, İSKİ ghjunghjerà à i dati di u metru per un metudu di cumunicazione wireless da ghjugnu. I prublemi in a lettura di u metru fisicu seranu eliminati. L'applicazione, chì principiarà per l'abbonati di l'acqua, includerà i contatori di gas naturale dopu à e teste.

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), chì mette i metri intelligenti in a so agenda per superà i prublemi in a lettura fisica di i metri, inizia e prime applicazioni in e regioni pilota. Fatture in TOKİ Case in u Distrettu di u 15 di Lugliu di u distrittu di Esenler è in u Prughjettu di l'Abitazione Dusler Vadisi Riva in u Distrettu di Riva di u distrittu di Beykoz, chì sò determinate cum'è a regione pilotu, seranu avà letti da luntanu. Da ghjugnu, u prugettu principia in 2 mila 124 residenze in Esenler è 500 mila XNUMX residenze in Beykoz. Cù l'attivazione di u sistema, IMM furnisce un risparmiu significativu è efficienza in quantu à u persunale è i costi.

2022 MIL CONTRATTORI INTELLIGENTI IN 20

Nutendu chì anu implementatu l'infrastruttura di i contatori intelligenti cù u principiu di adattà a tecnulugia à i so servizii, u direttore generale di İSKİ, Raif Mermutlu, hà spartutu chì pensanu à compie a transizione à un totale di 2022 mila metri intelligenti in 20. Nutendu chì stanu cunducendu studii di prova in certi punti in Istanbul, Mermutlu hà dettu: "Cù u prughjettu di u metru intelligente, seremu capaci di realizà remotamente l'operazioni di lettura chì effettuemu andendu à a residenza di l'abbonati ogni mese. In novu, pudemu fà operazioni cum'è on-off remotely. Inoltre, puderemu furnisce infurmazioni istantanee nantu à i valori di cunsumu à i residenti di Istanbul. Mentre rializemu tutti questi, avemu ancu furnisce un risparmiu significativu in tempu è costi. Semu attualmente in a fase di prova. S'ellu hè efficiente, vulemu sparghje in tutta Istanbul ", disse.

DATA SERÀ RICEVUTA REMOTE

A tecnulugia LoRaWAN hè aduprata in u prughjettu, in quale a filiale IMM ISTTELKOM assume a parte di l'infrastruttura di telecomunicazione. U direttore generale di ISTTELKOM AŞ, Yücel Karadeniz, hà dichjaratu chì l'operazioni cum'è a lettura di i metri, l'apertura è a chjusa di u sistema di cumunicazione "LoRaWAN" seranu realizate in modu cuntrullatu remotamente, è chì anu u scopu di fà cuntributi ecunomichi risparmiendu i costi di u travagliu di u campu grazie à u prugettu.

À propositu di LORAWAN

LoRaWAN (Long Range Wide Area Network) hè una tecnulugia di cumunicazione IoT wireless chì furnisce un trasferimentu di dati à longa distanza, bidirezionale, open source, affidabile, cunsumu di bassa energia è costu-efficace. Utilizendu intervalli di freccia radio, LoRa pò stabilisce una cunnessione in una zona aperta à una distanza di finu à 15 km, mentre chì i dispositi cunnessi à u puntu finale ponu mantene a cumunicazione da 8 à 15 anni senza prublemi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*