Legendary Race "Santini Queens of The Aegean" Mozzafiato in Marmaris

A legendaria Yaris 'Santini Queens of The Aegean piglia u vostru respiru in Marmaris
Legendary Race "Santini Queens of The Aegean" Mozzafiato in Marmaris

A legenda di e corse di ciclismu, "Santini Queens Of The Aegean Boostrace", chì hè stata tenuta per a prima volta in Turchia quist'annu sottu u sponsorizazione di Türk Telekom, era mozzafiato. Azize Bekar in e donne femine è Anton Hrabovsky in l'omi sò stati i vincitori di a tappa di sfida di 29 km chì hè stata in Marmaris u 145 di maghju. A corsa, chì hè stata tenuta in u scopu di l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turismu, hà riunitu parechji appassiunati di ciclismu lucali è stranieri è hà introduttu e bellezze naturali di Marmaris in u mondu.

Türk Telekom cuntinueghja à sustene l'sport è l'atleti. U "Santini Queens Of The Aegean Boostrace", chì hè mostratu cum'è a tappa più sfida di e corse di bicicletta, hè stata per a prima volta in Turchia questu annu u 29 di maghju in Marmaris cù u sponsorizazione di Türk Telekom.

Più di 300 atleti anu participatu à a corsa

"Santini Queens of The Aegean Boostrace", chì hè stata tenuta in u scopu di l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turismu (TGA), hè stata cun a participazione di più di 13 atleti, cumprese ciclisti famosi in u mondu di 300 paesi diffirenti. A razza, in u quale e bellezze uniche di a regione sò state presentate, scontru cù i ciclisti in u mondu.

A tappa difficiule era mozzafiato

In a corsa, chì si compone di duie piste chì partenu da u centru di Marmaris, cuntinuendu cù l'ascensione è finiscinu in Akyaka via Gökova, l'atleti anu cumpletu a pista di 80 km corta o 145 km longa. Mentre chì i cuncurrenti chì anu participatu à a pista corta anu cumpetitu in a tappa Kıran Climbing, chì hè solu 80 km di a pista corta di 8,5 km, i cuncurrenti chì anu participatu à a pista longa anu cumpetitu prima in a 10 km Sarnıç è 8,5 km Kıran climb. In altre parti di a pista, i cuncurrenti si riscaldavanu è si godevanu e bellezze naturali di Marmaris. Azize Bekar hà finitu prima in a razza di e donne è Anton Hrabovsky hà vintu u premiu in l'omi.

In l'eventu, chì hè stata per a prima volta in Turchia, i ciclisti anu avutu l'uppurtunità di vacanze è divertimentu, è ancu l'eccitazione di a corsa. Dopu à compie a corsa in una natura magnifica, i participanti, chì anu passatu una ghjurnata piena di bicicletta, anu avutu una bella sperienza di vacanze cù sessioni di yoga, spazii di rilassazione è musica è divertimentu à u mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*