U Concertu Isparta di Melek Mosso annullatu

U Concertu Isparta di Melek Mosson annullatu
U Concertu Isparta di Melek Mosso annullatu

Dopu à Aynur Doğan, Niyazi Koyuncu è Apolas Lermi, hè statu sappiutu chì u cuncertu di Melek Mosso, chì si terrà u 3 di ghjugnu à u Festival Internazionale di Rose d'Isparta, hè statu annullatu.

L'artista Melek Mosso avia da dà un cuncertu in a cità u 3 di ghjugnu cum'è parte di u Festival Internaziunale di Isparta Rose.

Certi partiti pulitichi è urganisazioni non-guvernamentali anu manifestatu riazzioni à u cuncertu, chì era annunziatu prima da a Municipalità di Isparta.

CONTRE PARTI DI BENVENUTA TARGET : INSULT MOSSO

Sicondu a nutizia di Bora Tüfekli da Gerçek Gündem, Mehmet Kaya, presidente provinciale di u Welfare Party Again, insultò Melek Mosso è disse: "Hè una fonte di tristezza chì i soldi di a nazione sò spesi in tali detractors".

Kaya hà dettu in a so dichjarazione:

U fattu chì Melek MOSSO, cunnisciutu per attaccà a nostra cultura, a credenza, a moralità è a sacralità tutale, hè statu invitatu sottu u nome di un artista à l'avvenimentu chì serà tenutu sottu u nome di u Festival Rose da a municipalità AKP in a nostra cità, chì hè cunnisciutu d'avè alta sensibilità islamica in u nostru paese, hè statu salutatu cù sorpresa è tristezza da a ghjente di a nostra cità, chì hè u lettu di i santi.

Hè ancu una fonte di tristezza chì i soldi di a nazione, chì duvia esse spentu in u serviziu di u nostru populu, finu à l'ultimu centesimu, di tali attività chì aiutavanu i sforzi di qualcunu per arrubà e nostre ragazze di a so castità sottu u nome. di "Rose Beauty", hè ancu una fonte di tristezza.

U nostru pòpulu hè assai feritu da u trasferimentu di i soldi di a nazione à i zitelli di una nazione chì hà iniziatu a Lotta Naziunale per a manu infidele chì ghjunghje à u foulard di una donna turca musulmana, è ancu u trasferimentu di i soldi di a nazione à elli, sottu u nome d'un artista, di qualcunu chì hè cusì disprezzu da dì quant'è tù sai.

Cum'è u Partitu di Benessere Again, speremu chì sta decisione sbagliata è ferita serà abbandunata è curretta u più prestu pussibule.

"NESSUN CANTANTE CHE PROMUVA A VIOLENZA..."

L'Associazione di a Ghjuventù Anatoliana è a Fundazione Naziunale di a Ghjuventù anu reagitu à u cuncertu cù una dichjarazione cumuna.

In a dichjarazione; "Ricertamenti, a municipalità di Isparta hà urganizatu cuncerti chì sò incompatibili cù e credenze è e tradizioni di u nostru populu. In issi tempi, quandu andemu per i tempi ecunomicamenti difficiuli, tali attività, chì sò urganizati da i tassi di u nostru populu, chì causanu l'erosione morale di a nostra ghjuventù, ùn sò micca accettati da u nostru populu è causanu discomfort. U cuncertu di u cantante Melek Mosso, chì serà inclusu in u Festival di Rose da esse realizatu in i ghjorni à vene, hà revelatu stu discomfort. Nisun cantante chì incuraghja l'immoralità serà accettatu cum'è artista da u nostru populu. Questi è cantanti simili ùn anu micca locu in a nostra Isparta. Cum'è l'Isparta People and Anatolian Youth Association Isparta Branch, esigemu chì questi cuncerti, chì dannu i nostri valori naziunali è morali è dannu un cattivu esempiu per i nostri ghjovani, sianu annullati immediatamente da a nostra municipalità di Isparta è da u guvernatore di Isparta.

Hè amparatu chì u cuncertu, chì era nantu à l'agenda in pocu tempu nantu à e social media, hè statu annullatu.

CHI HÈ SUCCESSU?

L'artista Melek Mosso, in un cuncertu chì hà datu prima, hà dettu: "Se vulete apre, apre, se vulete parlà, parlate. Ùn avete bisognu di nimu chì vi dicia cumu agisce, ciò chì fà, cumu si veste, ragazze. Avete i vostri ali. Ùn avete bisognu à esse sottu à l'ala di nimu. Hè statu destinatu per aduprà a frasa "Fly".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*